Оце як були у нас тріскучі морози, зауважив, що моторчик мій холодний як дупа в старої баби
Пережив цілу історію із заміною термостата, оскільки на моєму Х16SZR 8-клапанному це робиться методом "розбору половини мотору".
Так от, коли було холоднувато то порадили картоном закрити радіатор. Запихнув між радіатором і бампером. Завівся, загорілась помилка Аірбега, подумав що коли стане тепліше і зніму картонку, то пропаде. А ніфіга. І тепер маячить воно мені перед очима і напрягає. Скинути на сервісах цей фолт я думаю не проблема і в бабло не впирається.
Але цікаво то все самому зробити, оскільки за освітою радіотехнік і поколупатись з дротами - це в крові.
Походив по форумам, нічого конкретного і фундаментального там не знайшов, одна теорія (OBD II, K-Line і т.п.) і ціни на адаптери.
Чи є народні умільці у нашому славетному місті Львові, яким вдалося підключити комп до "мозгів" машини власними руками?
Яке програмне забеспечення використовуеться? Може на радіобазарі нашому "кулібіни" з шнурами вже шось придумали чи є реальна можливість щось зробити власноруч?
Одним словом, цікаво почути кому, як і якими методами вдалося діагностувати і скидати фолти
Изменено: Uncle Igor, 11 Февраль 2010 - 13:11