Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Мотор і коробкаПогано розганяється і проблема з другою передачою


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
50 ответов в теме

#36
redbul747

redbul747

    Дока

    • Сообщений 586
  • Имя:Сергей
  • Город:Чернівці
  •  
  • Регистрация: 29.01.2009

Опубликовано 12 Январь 2010 - 21:20

Дякую! Я вже знайшов методом перевірки всіх. Вот проблема з рампою виникла, 2 болтика відкрутив а у двох грані надірвані і ніяк неможу ввідкрутити це ці, що до мотору кріпляться, ключ на 10 проскакує, на 9 замалий, підхід там дуже незручний. Зняв гофру з інжектора щоб легше було відкручувати форсунки, там заслона вся чорна в нагарі, вирішив зняти інжектор щоб промити, а з іншої сторони він весь чорний від нагару слой в 1 мм т а може і більше, промив все ведешкою, тепер блистить як новеньке. Думаю це також відіграє якусь роль.
  • 0

#37
Small_S

Small_S

    Авторитет

    • Сообщений 1056
  • Имя:Small_S
  • Город:МСК
  • Авто:золотистый
  •  
  • Регистрация: 24.08.2007

Опубликовано 12 Январь 2010 - 22:37

имелась ввиду дросельная заслонка? - хуже нестанет, двигатель масло не берёт?
винтики откручивай 6ти гранной головкой, думаю получится открутить.
  • 0

#38
redbul747

redbul747

    Дока

    • Сообщений 586
  • Имя:Сергей
  • Город:Чернівці
  •  
  • Регистрация: 29.01.2009

Опубликовано 13 Январь 2010 - 08:56

Так дросельна заслонка, я просто неправильно виразився. На рахуно масла нычого сказати не можу, бо вона почала їсти 20 л на 100 км і суміш була надмірна, інжектор погано працював дим був білий як туман, потім залив 1 л масла, замінив розходомір, дросельну заслонку і РХХ, після цього 10 л по місту почала брати, тяга стала кращою і машинка резвішою, на холостому обороти стабільні стали десь 600 чи 700 об/хв і все було добре, масла не брала.

Болт пробував 6 гранкою, спочатку ловить добре, але якщо покрутити то одна стороно піднімається вверх і проскакує. Вчора пів дня потратив і нічого не вийшло. Сьогодні буду пробувати ще.
  • 0

#39
redbul747

redbul747

    Дока

    • Сообщений 586
  • Имя:Сергей
  • Город:Чернівці
  •  
  • Регистрация: 29.01.2009

Опубликовано 15 Январь 2010 - 13:59

Зняв нарешті форунки, здав щоб прочистили ультразвуком, заплатив 200 грн почекав годину часу.
Поставив все на місце, відрегулював ХХ, бо був 900 - 1000 об в хв. тепер 700 моторчик працює спокійніше не трісе його як раніше. Нікуди ще не їздив але більше потужносі стало це точно. Прогрів машину хв 15, але дещо не сподобалося, за цих 15 хв робив пару прогазовок не значних до 1700 об щоб відчути різницю, але за цей час температура тосола була 90 і трохи вище майже 100 градусів, на вулиці -5, тосол чуть не закіпів, термостат міняв пів року тому новий стоїть, у мене було таке декілька раз, коли машина їде то вона охолоджується і температура коливається, переважно на першій поділці після сиьої зони. І мене ще цікавить кришка трамбльора, як вона знімається? Мені сказали що краще підійти з своєю. Нею виставляється зажигання, чи вона просто як кришка, відкрутив болтики і зняв і так само назад? У мене ще підтікає масло з резинової трубки, знизу від мотора заді іде залізна труба, від неї іде переходнік резиновий шланг в блок циліндрів, вот звідти капає масло і на колекторі вигорає, з під капота дим валить, хочу цей шланг замінити, але незнаю скільки звідти масла може витекти якупосуду підкласти можна щоб мотор не заляпати бо буде довго вигорати? Дякую за увагу.

Изменено: redbul747, 15 Январь 2010 - 14:04

  • 0

#40
Small_S

Small_S

    Авторитет

    • Сообщений 1056
  • Имя:Small_S
  • Город:МСК
  • Авто:золотистый
  •  
  • Регистрация: 24.08.2007

Опубликовано 15 Январь 2010 - 22:11

шланга туда подходит (правда тяжело натянуть, но намазал молибденкой и мне это удалось) с жигулёвского сапуна, там масло стойкая резина нужна, утечек там быть недолжно, от туда идёт канал в клапанную крышку, а из неё идёт трубочка в дросельку, соответственно если на сапуне будет подсос воздуха неучтённого расходомером - то смесь уже будет неправильная.
  • 0

#41
redbul747

redbul747

    Дока

    • Сообщений 586
  • Имя:Сергей
  • Город:Чернівці
  •  
  • Регистрация: 29.01.2009

Опубликовано 16 Январь 2010 - 19:47

Неможу зрозуміти чому температура за 25 хв прогріву піднімається до 100 градусів, тосол закіпає :sm15:
  • 0

#42
Small_S

Small_S

    Авторитет

    • Сообщений 1056
  • Имя:Small_S
  • Город:МСК
  • Авто:золотистый
  •  
  • Регистрация: 24.08.2007

Опубликовано 16 Январь 2010 - 22:09

Термостат, или радиатор, но по такой морозяке думаю что термостат. :sm2:
ставил себе wahler 92градуса начало открытия, пока полёт 2й год нормально.

Изменено: Small_S, 16 Январь 2010 - 22:10

  • 0

#43
redbul747

redbul747

    Дока

    • Сообщений 586
  • Имя:Сергей
  • Город:Чернівці
  •  
  • Регистрация: 29.01.2009

Опубликовано 17 Январь 2010 - 11:56

термостат 3 місяці тому міняв, не думаю що він так скоро накрився :sm13:
  • 0

#44
Small_S

Small_S

    Авторитет

    • Сообщений 1056
  • Имя:Small_S
  • Город:МСК
  • Авто:золотистый
  •  
  • Регистрация: 24.08.2007

Опубликовано 17 Январь 2010 - 15:47

ищи, вискомуфта рабочая? радиатор незабит? помпа в конце концов качает? герметик радиатора не лил? антифриз циркулирует? у тя система с расширительным бачком или с горловиной? - вопросов куча
  • 0

#45
redbul747

redbul747

    Дока

    • Сообщений 586
  • Имя:Сергей
  • Город:Чернівці
  •  
  • Регистрация: 29.01.2009

Опубликовано 17 Январь 2010 - 18:01

Що таке віскомуфта, де вона знаходиться і як її можна провірити? Радіатор не забитий, помпа качає, тосол циркулює. Радіатор з заливною горловиною, але з горловини виходить тоненький шлонг і іде в росширітельний бачок. Радіатор добре видно на першому фото.

Після чистки форсунок і дросельної заслонки, тяга стала кращою, машинка швидше стала розганятися, але цей звук в мотрі так як ніби втягує в себе воздух мені не подобається, може це через бензонасос (((, не встигає подавати певну дозу палива.

Изменено: redbul747, 17 Январь 2010 - 18:07

  • 0

#46
redbul747

redbul747

    Дока

    • Сообщений 586
  • Имя:Сергей
  • Город:Чернівці
  •  
  • Регистрация: 29.01.2009

Опубликовано 26 Январь 2010 - 17:28

Хто підскаже де знаходиться водяна помпа? Ще одна проблема зявилася, на вулиці - 20 а в мене тосол закіпає в радіаторі, якщо машина стоїть на місці, помітив те, що раніше коли температура піднімалася то вентилятор включався і охолоджував радіатор, а зараз вентилятор крутиться але дуже повільно. В чому може бути проблема? Мені здається що має бути якийсь термодатчик, який вмикав вентилятор коли температура піднімалася а зараз він не працює :sm12_:
  • 0

#47
redbul747

redbul747

    Дока

    • Сообщений 586
  • Имя:Сергей
  • Город:Чернівці
  •  
  • Регистрация: 29.01.2009

Опубликовано 27 Январь 2010 - 11:10

Накрилася віскомуфта :sm14: , правда як вона виглядає не знаю
  • 0

#48
Lukas

Lukas

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Возраст: 40
  • Имя:Саша
  • Город:Могилев-Подольский
  • Авто:OPEL Omega c20ne, OPEL Omega X25XE
  • Гос. номер:BO6997AE
  •  
  • Регистрация: 05.04.2009

Опубликовано 20 Февраль 2010 - 19:32

Кстати, что на фишке написано, если 92/95 - это C20NE, если 95/98 соответственно 20SE


а как это понимать


у меня с20не, а на фишке 95\98 (кстати и лямбда есть, а на другом кажысь нема)

чем двиг с20не и 20se отличить?
  • 0

#49
redbul747

redbul747

    Дока

    • Сообщений 586
  • Имя:Сергей
  • Город:Чернівці
  •  
  • Регистрация: 29.01.2009

Опубликовано 20 Февраль 2010 - 22:09

У мене с20не, лямда була, але її відключили до мене і каталізатор вирізали, бо стоїть газова установка. Візуально мотори відрізнити не вийде.
У с20не 2.0і 85 квт/ 115 кінських сил
У 20se 2.0і 90 квт/ 120 кінських сил
На рахунок фішок можу сказати одне, що або мотор міняли або проводку міняли. Хоча може бути що і все правильно, мотор 20se потрібно годувати хорошим бензином високооктановим бо може скоро накритися, на рахунок бензину він перебірливий а с20не не перебірливий до бензину.
  • 0

#50
Lukas

Lukas

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Возраст: 40
  • Имя:Саша
  • Город:Могилев-Подольский
  • Авто:OPEL Omega c20ne, OPEL Omega X25XE
  • Гос. номер:BO6997AE
  •  
  • Регистрация: 05.04.2009

Опубликовано 25 Февраль 2010 - 19:59

апетит умереный, жрет все без перебора
если они внешне одинаковые то в чем разница кроме присутствия лямбды????
  • 0

#51
redbul747

redbul747

    Дока

    • Сообщений 586
  • Имя:Сергей
  • Город:Чернівці
  •  
  • Регистрация: 29.01.2009

Опубликовано 26 Февраль 2010 - 14:24

 Вроді, колінвал інший (облегчений), распредвал і кришка трамбльора. Різниця в тому що начинка в середині різна. Щоб на НЕ поставити нутрощі з СЕ потрібно міняти моторну проводку і Блок управління. 

Изменено: redbul747, 26 Февраль 2010 - 14:25

  • 0




3 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых