Реклама
Мотор і коробкаПогано розганяється і проблема з другою передачою
#36
Опубликовано 12 Январь 2010 - 21:20
#38
Опубликовано 13 Январь 2010 - 08:56
Болт пробував 6 гранкою, спочатку ловить добре, але якщо покрутити то одна стороно піднімається вверх і проскакує. Вчора пів дня потратив і нічого не вийшло. Сьогодні буду пробувати ще.
#39
Опубликовано 15 Январь 2010 - 13:59
Поставив все на місце, відрегулював ХХ, бо був 900 - 1000 об в хв. тепер 700 моторчик працює спокійніше не трісе його як раніше. Нікуди ще не їздив але більше потужносі стало це точно. Прогрів машину хв 15, але дещо не сподобалося, за цих 15 хв робив пару прогазовок не значних до 1700 об щоб відчути різницю, але за цей час температура тосола була 90 і трохи вище майже 100 градусів, на вулиці -5, тосол чуть не закіпів, термостат міняв пів року тому новий стоїть, у мене було таке декілька раз, коли машина їде то вона охолоджується і температура коливається, переважно на першій поділці після сиьої зони. І мене ще цікавить кришка трамбльора, як вона знімається? Мені сказали що краще підійти з своєю. Нею виставляється зажигання, чи вона просто як кришка, відкрутив болтики і зняв і так само назад? У мене ще підтікає масло з резинової трубки, знизу від мотора заді іде залізна труба, від неї іде переходнік резиновий шланг в блок циліндрів, вот звідти капає масло і на колекторі вигорає, з під капота дим валить, хочу цей шланг замінити, але незнаю скільки звідти масла може витекти якупосуду підкласти можна щоб мотор не заляпати бо буде довго вигорати? Дякую за увагу.
Изменено: redbul747, 15 Январь 2010 - 14:04
#40
Опубликовано 15 Январь 2010 - 22:11
#45
Опубликовано 17 Январь 2010 - 18:01
Після чистки форсунок і дросельної заслонки, тяга стала кращою, машинка швидше стала розганятися, але цей звук в мотрі так як ніби втягує в себе воздух мені не подобається, може це через бензонасос (((, не встигає подавати певну дозу палива.
Изменено: redbul747, 17 Январь 2010 - 18:07
#46
Опубликовано 26 Январь 2010 - 17:28
#48
Опубликовано 20 Февраль 2010 - 19:32
Кстати, что на фишке написано, если 92/95 - это C20NE, если 95/98 соответственно 20SE
а как это понимать
у меня с20не, а на фишке 95\98 (кстати и лямбда есть, а на другом кажысь нема)
чем двиг с20не и 20se отличить?
#49
Опубликовано 20 Февраль 2010 - 22:09
У с20не 2.0і 85 квт/ 115 кінських сил
У 20se 2.0і 90 квт/ 120 кінських сил
На рахунок фішок можу сказати одне, що або мотор міняли або проводку міняли. Хоча може бути що і все правильно, мотор 20se потрібно годувати хорошим бензином високооктановим бо може скоро накритися, на рахунок бензину він перебірливий а с20не не перебірливий до бензину.
#50
Опубликовано 25 Февраль 2010 - 19:59
если они внешне одинаковые то в чем разница кроме присутствия лямбды????
2 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых