Реклама
Обслуговування на РАДАР СЕРВІС у Львові
#3
Опубликовано 03 Декабрь 2009 - 12:32
Говорят что на Городоцкой ( Автомобильный дом Львов) мастера лутше, но чуть дороже чем на Радаре. На Радаре красиво просто. По качеству не могу сказать ничего объективного т.к. сам еще не разу не проходил ТО....скоро буду. Так что отпишешся как прошло, все ли работает после ОД
#8
Опубликовано 17 Декабрь 2009 - 13:39
1.Перше ТО 15 000 км Радар-Сервіс - 1400 грн (масло, фільтра, розвал .....) Замінили по гарантії опору стійки.
2.Друге ТО 30 000 км. + заміна пердніх тормозних колодок, на Радарі не було колодок потрібно було чекати, тому проходив на Опель Сервіс (Городоцька), дійсно на Городоцькій можна стояти біля авто, зато майстру потрібно тикати що він має робити, компютером не зчитували (тіпа а шо тре), ходову подивіться (а шо з нею), розвал перевірте (а шо тягне) зробили примусово (хоча розвал оплачується додатково), скарги на стук ходової також (то так має бути) 1400 грн+ 720 грн колодки.
3.Після того проїхав ще пару тисяч і на 35 000 км. Поїхав на Радар із тими ж скаргами на стук ходової (перд+зад).
Описуєш все письмово і відаєш авто. Далі мене покликали до автівки і при мені показували що де і як.
Результат: Заміна по гарантії другої пердньої опори, а задні аммортизатири "потіють" (то так має бути). Поки зима нехай потіють потім все рівно поміняють ))).
Радар подобається більше, хоча по деяких питання краще їхати на Городоцьку (наприклад Радар знімає ходову з гарантії якщо стоять литі диски, а на Городоцькій такі питання можна вирішити полюбовно)
Р.S. Майстер який проводив ТО на Городоцькій вже працює на Радарі ))))))
Изменено: ychasneg, 17 Декабрь 2009 - 13:43
#11
Опубликовано 15 Январь 2010 - 21:49
Вітус, а коли в тебе щось полетить то купляй за пару кіло грн запчастину і радій
Все залежить від вартості авто. Якщо дешеве, то не має сенсу...якщо ОВЦ то однозначно гарантія.
Підтримую! Гарантія у них 3 роки на всі деталі (принаймні так книжка пише ), тому раз в рік можна потратитись і при продажу машини думаю якась історія ТО буде як +.
А так то в мене є ще Опель Вектра Б 98 року, то однозначно по салонах ремонтувати я її не вожу
#12
Опубликовано 10 Февраль 2010 - 00:59
Кому буде цікаво ТО обійшлося в 997,25 грн., при пробігу 5 100 км.
Замінили: масло, масляний і паливний фільтр, зробили геометрію коліс і трохи помили машину
Щось дуже дешево, мені перше ТО Вектри обійшлося десь 1400грн
Помни, каждый кто думает, что каждая машина со временем становится Опелем, со временем становится дебилом!
#15
Опубликовано 10 Февраль 2010 - 23:18
Помни, каждый кто думает, что каждая машина со временем становится Опелем, со временем становится дебилом!
#16
Опубликовано 12 Февраль 2010 - 00:16
pankiv, что-то дохрена как на 0-е ТО
Це не нульове, а перше ТО. На Вектрі Ц нульового ТО не роблять(у всякому разі на Радарі), просто 1рік, або 15тис. пробігу, залежно що швидше наступить. Особисто я першого ТО не чекав і поміняв масло на 9тис., вирішив після обкатки не чекати 15 тис.(шкода нового мотора), а потім приїхав на перше ТО (15тис.) і знов міняв масло. Наступну заміну буде вже робити на 30тис.
Помни, каждый кто думает, что каждая машина со временем становится Опелем, со временем становится дебилом!
#18
Опубликовано 09 Июль 2010 - 09:57
Нешановні одноклубники які латентно несуть.... або та вимахуються як москалоподібні гуманоїди. Візьміть свою пяту точку і очольте колонну ідучих на північний бангладеш (як мінімум)
Слава Україні!!!
Бидло францюватє, та вишивата, можє шурувати в відомий напрямок .
#19
Опубликовано 20 Июль 2010 - 08:55
+1Я вже оформи все сам. Але шкода грошей - бо мені їх так і не повернули. І я такий не один. Чув як менеджери салону говорили "що близько 20 чоловік" (це за травень місяць)
Там главное было на решалу по имени Тарас наехать посильнее, у меня такое впечатление, что он просто халявит сильно
Нешановні одноклубники які латентно несуть.... або та вимахуються як москалоподібні гуманоїди. Візьміть свою пяту точку і очольте колонну ідучих на північний бангладеш (як мінімум)
Слава Україні!!!
Бидло францюватє, та вишивата, можє шурувати в відомий напрямок .
#22
Опубликовано 20 Июль 2010 - 09:47
Однако... Логика железная.Я фанат Опеля. Але моє враження від цієї машини зіпсували менеджери салону Радар-Сервіс що у м.Львові на вул. С
По поводу радар-сервиса скажу все наоборот- единственный нормальный человек с сервиса на Городоцкой теперь работает у них главным мастером. В ремзону меня пустили по первой просьбе и никаких претензий к их работе я не имею, хоть и обращаюсь к ним довольно редко. На галыч-авто или как там его, по моему мнению, работают полные мудаки прошедшие спецальный мудо-кастинг в худших мудо-ПТУ Украины.
настоящие мастера не применяют его без необходимости.
#23
Опубликовано 20 Июль 2010 - 09:57
Однако... Логика железная.
Враження це є комплекс емоцій та переживань. Можливо в деяких моментах і відсутня логіка але враження про обєкт скадається в цілому. а не по окремим позиціям.
Якщо Вам відмінно зробили ремонт, але Ви за цей час випили гидку каву, не змогли попасти в туалет бо він був закритий, в кінці Вас ще обізвуть (бо ви не так їздили як потрібно).
Враження у Вас буде від ремонту чи в цілому?
#24
Опубликовано 20 Июль 2010 - 10:14
Естественно, что в целом) Просто это никак не поменяет мое отношение к машине, которую мне продают или ремонтируют, или к красивой девочке на ресепшине и т.п.Враження це є комплекс емоцій та переживань. Можливо в деяких моментах і відсутня логіка але враження про обєкт скадається в цілому. а не по окремим позиціям.
Якщо Вам відмінно зробили ремонт, але Ви за цей час випили гидку каву, не змогли попасти в туалет бо він був закритий, в кінці Вас ще обізвуть (бо ви не так їздили як потрібно).
Враження у Вас буде від ремонту чи в цілому?
И еще одно- идеальный мир существует в воображении у подростков. Я имею в виду, что кофе могут не сменить вовремя поставщики, туалет может поломаться, а, учитывая какой клиент может быть напористый, и то что мастер мог с утра разругаться с женой,- эффект от повторенного 23й раз вопроса "как так случилось, что вот у меня вчера все было хорошо, а сегодня испортилось, наверное вы меня хотите развести на деньги" может быть совершенно неожиданным.
В целом доступно?
настоящие мастера не применяют его без необходимости.
#25
Опубликовано 20 Июль 2010 - 11:06
а чим ми тобі можемо допомогти?Все я більше не буду.
Нехай інші пишуть.
І нехай інші попадаються на цей гачок.
Кожен сам за себе (закон джунглів)
коли мені допомагали оформляти документи на городоцькій, то я авансом за документи не платив ;)
а хіба Богдан ще на радарі працює?Однако... Логика железная.
По поводу радар-сервиса скажу все наоборот- единственный нормальный человек с сервиса на Городоцкой теперь работает у них главным мастером. В ремзону меня пустили по первой просьбе и никаких претензий к их работе я не имею, хоть и обращаюсь к ним довольно редко. На галыч-авто или как там его, по моему мнению, работают полные мудаки прошедшие спецальный мудо-кастинг в худших мудо-ПТУ Украины.
на городоцькій все таки досвіду у майстрів побільше, на радарі багато чого не вміють :(((
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
#26
Опубликовано 20 Июль 2010 - 11:41
Ну по крайней мере год тому был))а хіба Богдан ще на радарі працює?
на городоцькій все таки досвіду у майстрів побільше, на радарі багато чого не вміють :(((
По поводу опыта- это такое...
На городоцкой у мастеров нету желания. Про радар может я и не прав,это просто мое мнение за пару приездов к ним, но на городоцкой только пару молодых парней хотели помочь с проблемой, да и то они постоянно менялись. То ли сами уходили, то ли увольняли их.. А остальные... "Ну скрипит, поднимем посмотрим, поехали послушаем, хз что скрипит, с вас 80 гривен." И так всегда.
И, кстати, скрипели, кроме прочего по ходовке, то крышка багажника, то сиденье водителя- т.е. проблемы, которые есть у очень многих, а решить их они не могли. И в чем проявлется их опыт в работе с нашими машинами?
Кстати, со следующего месяца и в течении всего месяца, у меня будет акция для одноклубников.
Компьютерная диагностика и диагностика ходовой со скидкой в 50%- т.е. по 25 гривен.
Единственное ограничение- только по предварительной записи.
Юрка, куда это сообщение кинуть, а то я ХЗ.
Изменено: Alex Lvov, 20 Июль 2010 - 11:46
настоящие мастера не применяют его без необходимости.
#27
Опубликовано 20 Июль 2010 - 12:01
богдан у них уже не работает - очень жаль :(((, и как только усльішали слово дизель сразу сказали что єто не к ним, они такого никогда не смотрели :)))Ну по крайней мере год тому был))
По поводу опыта- это такое...
На городоцкой у мастеров нету желания. Про радар может я и не прав,это просто мое мнение за пару приездов к ним, но на городоцкой только пару молодых парней хотели помочь с проблемой, да и то они постоянно менялись. То ли сами уходили, то ли увольняли их.. А остальные... "Ну скрипит, поднимем посмотрим, поехали послушаем, хз что скрипит, с вас 80 гривен." И так всегда.
И, кстати, скрипели, кроме прочего по ходовке, то крышка багажника, то сиденье водителя- т.е. проблемы, которые есть у очень многих, а решить их они не могли. И в чем проявлется их опыт в работе с нашими машинами?
Кстати, со следующего месяца и в течении всего месяца, у меня будет акция для одноклубников.
Компьютерная диагностика и диагностика ходовой со скидкой в 50%- т.е. по 25 гривен.
Единственное ограничение- только по предварительной записи.
Юрка, куда это сообщение кинуть, а то я ХЗ.
просто меня ходовка меньше интересует, ее можна много где посмотреть, а вот двиг :(((
а на городецкой есть два нормальньіх спеца, довольно давно там ;)
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
#28
Опубликовано 20 Июль 2010 - 12:02
А что тебе с двиглом-то?богдан у них уже не работает - очень жаль :(((, и как только усльішали слово дизель сразу сказали что єто не к ним, они такого никогда не смотрели :)))
просто меня ходовка меньше интересует, ее можна много где посмотреть, а вот двиг :(((
а на городецкой есть два нормальньіх спеца, довольно давно там ;)
настоящие мастера не применяют его без необходимости.
#29
Опубликовано 20 Июль 2010 - 12:35
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых