Люби друзи, раздел этот всё таки скорее технический и служит для обсуждения особенностей конкретных моделей машин. В данном случае - Вектры Ц.
Большая просьба - сворачивайте флуд не по теме, а именно: всё, что не касается непосредственно данной модели автомобиля.
За обсуждения дорог, цен на бензин, ситуации в стране, девок, выпивки и вплоть до обсуждения трусов - будут выдаваться предупреждения.
Очень не хотелось бы потом отвечать на вопросы в ЛС из разряда "почему мне выдали % ???".
Флуд в разумных пределах поддерживает тему на плаву. Кто будет постить полезный флуд - получит орден .
Чрезмерный флуд делает тему неинтересной для тех, кому она могла бы быть интересной. Перелопачивать сотни ответов, чтоб найти один полезный в данном разделе - это плохо. Любители описывать свои трудности в жизни в данной теме будут получать немного другие "ордена".
Уважайте друг друга, не забивайте тему ненужными сообщениями.
Заранее благодарен за понимание!
Реклама
Opel Vectra Cу кого есть Vectra C все сюда ...
#1074468463
Опубликовано 27 Январь 2016 - 14:45
#632
Опубликовано 17 Март 2010 - 09:57
Є питання по ксенону. Так як в мене заводський ксенон тільки на ближньому, хочю доставити на дальнє. Читав на форумі, що цешки не люблять коли підключяють сторонню електроніку, починають глючіти. Продавец каже, що зараз є ксенон з якимось модульом чи опором, для обману БК, так що не повинно бути проблем. Може хтось вже доставляв, шо скажете?
на дальне світло ксенон реалізуеться по другому- переключення дальний- ближній виконуе шторка, обмежуючи світовий поток зверху. а поставивши просто ламу в дальне ти будеш вимушений її гасити і запалювати при кожному переключенні. ксенон довго набирає свою яркість , та й при частому розжигу ксенон скоро вийде з ладу. будеш робити тільки на лампи.
#633
Опубликовано 17 Март 2010 - 20:03
на дальне світло ксенон реалізуеться по другому- переключення дальний- ближній виконуе шторка, обмежуючи світовий поток зверху. а поставивши просто ламу в дальне ти будеш вимушений її гасити і запалювати при кожному переключенні. ксенон довго набирає свою яркість , та й при частому розжигу ксенон скоро вийде з ладу. будеш робити тільки на лампи.
В вектрах, наскільки я розумію, дальнє і ближнє - окремо, полюбому дальнє мусиш гасити і запалювати при кожному переключенні. А система зі шторкою чи магнітом то в фарах H4. Мене більше торбує чи не буде глюків в системі.І ше як дальнє світло можна трохи направити в вверх, бо ближнє само-собою реголюється, а на дальнє нема регулятора. Може як би підняв трохи, питання з колхозом відпало би.
#634
Опубликовано 18 Март 2010 - 09:58
В вектрах, наскільки я розумію, дальнє і ближнє - окремо, полюбому дальнє мусиш гасити і запалювати при кожному переключенні. А система зі шторкою чи магнітом то в фарах H4. Мене більше торбує чи не буде глюків в системі.І ше як дальнє світло можна трохи направити в вверх, бо ближнє само-собою реголюється, а на дальнє нема регулятора. Може як би підняв трохи, питання з колхозом відпало би.
постав лампи потужніші. є різні блувіжин та їм подібні... і не потрібно буде ліпити нічого ;)
#635
Опубликовано 19 Март 2010 - 09:30
Регулируется вместе ближний и дальний в фарах, где ксенон только ближний. Регулируешь шестигранником по высоте и по горизонтали блок каждой фары. После покупки машины я отрегулировал, так как ближний светил не дальше 5-7 метров соответственно и дальний светил не далеко. Теперь не жалуюсь когда включаю дальний, светит лучше и не надо. При этом ближний (ксенон) не выключается и дорога ярко и равномерно освещается на всем диапазоне расстояний.В вектрах, наскільки я розумію, дальнє і ближнє - окремо, полюбому дальнє мусиш гасити і запалювати при кожному переключенні. А система зі шторкою чи магнітом то в фарах H4. Мене більше торбує чи не буде глюків в системі.І ше як дальнє світло можна трохи направити в вверх, бо ближнє само-собою реголюється, а на дальнє нема регулятора. Може як би підняв трохи, питання з колхозом відпало би.
#637
Опубликовано 21 Март 2010 - 09:04
Там не чего ломать Открываеш капот и над каждой фарой сверху (ближе к мотору), в горизонтальной металлической выштамповке 2 отверстия, они описаны в руководстве и в книге по Вектре Ц (в инете полно ссылок на книгу). Для регулировки нужен шестигранник, ориентировочно 6 - 8 мм. (не помню точно), фонарик (подсветить отверстия вечером) и ровная площадка. При регулировке фар по высоте, диапазон примерно 1 -2.5 оборота ключа, скорее всего будет достаточен. По горизонтали - индивидуально, если вообще надо будет регулировать.Alexandr33, в понеділок полізу під капот, може підніму трохи, хоть би шось не поломати.
#639
Опубликовано 03 Апрель 2010 - 18:41
-Сзади выглядит простовато.
-С 1993 все Опель имеют двустороннее гальваническое покрытие кузова.
-Двигатель 1,8 (140 л.с.) не упоминается (автор статьи темой не владеет).
Дорогой передок по ходовке.
Цены на всё приводятся "бесбашенные" с потолка.
Статья - отстой.
Изменено: ШВАРЦ, 03 Апрель 2010 - 19:39
#644
Опубликовано 05 Апрель 2010 - 09:12
http://rs403.rapidsh..._14_2010_HQ.rarПоиск и скачать
http://fanmedia.org....marta-2010.html
Изменено: Alexandr33, 05 Апрель 2010 - 09:22
#648
Опубликовано 06 Апрель 2010 - 18:50
Вже раз писав відзив до подібної статті - недоліки були приблизно ті ж, ще й "писака" сказав, що дуже дивно, чому рестайл - це тільки зміна передка ззовні, а жодного конструктиву не чіпано!І йому важко було хоча б на форум зайти, почитати...
тут, думаю, описувати переваги авто для власників - лишнє діло! Але мені особисто підрульові вимикачі поворотників і щіток без фіксації подобаються, а ціни на замінники хорошої якості, наприклад, по ходовій, приблизно в 2 рази нижчі від оригіналу (в цьому плані німці стають подібні на японців ).
В принципі я вже на якомусь сайті писав відзив про авто - якщо модератори дозволять, то можу і тут його скинути!
Изменено: Eriks, 06 Апрель 2010 - 18:58
#650
Опубликовано 06 Апрель 2010 - 22:42
Опель Вектра С 2007р.в., пробіг 78 тис. км, 2.2 л (Z22SE), механічна коробка. Комплектація просто суперова: 2-хзонний клімат-контроль, адаптивний бі-ксенон (підсвітка поворотів), датчик світла і дощу, круїз-контроль, ABS, ESP з антипробуксовочною системою, 4 подушки безпеки, 4 електросклопідйомники, ц/з, МР3 магнітола і бортовий комп’ютер з управлінням на рулі, зовнішні зеркала з електроприводом, обігрівом, складанням та функцією автоматичного затемнення (також салонне), антиблікове лобове, поясничний підпір та регулювання сидіння по висоті, регулювання руля в двох площинах, охолодження бардачка, передній підлокітник, сигналізація, протитуманні фари… 5 років гарантії без обмеження пробігу.
Перед початком відзиву хочу паро слів сказати про нічну їзду. Я її дуже не любив і некомфортно себе почував. А зараз…Фари світять просто супер, підсвітка поворотів – чудо! По-перше, фари повертаються разом з кермом (до 15 градусів), по-друге при швидкості до 40 км/год і ввімкненні повороту чи вивороті руля в бік засвічується додаткова лампочка освітлення обочини. Фари зустрічних авто і тих, хто їде ззаду зовсім не змучують…
Тепер про саме авто.
1. Салон – дуже просторий як спереду, так і ззаду (все-таки D-клас!). Сидіння дуже зручні (гарно облягають спину, хороша бокова підтримка), але трошки жорсткуваті. Найбільше проїжджав 550 км – втоми майже не відчув! Багато відділень для дрібниць. Дуже подобається передній підлокітник, який регулюється по вильоту. Сучасна центральна консоль з великим дисплеєм, кнопки і регулятори гарно виглядають і приємні на дотик. Управління основними функціями магнітоли і бортового комп’ютера на рулі дозволяє не відволікатися від дороги. Датчик дощу дозволяє регулювання чутливості і його робота дуже подобається – після дощу немає потреби кожного разу включати двірники після того, як розминаєшся з фурою, коректно працює і в сніг. Дуже подобається кнопка обдуву лобового – незалежно від вибраного режиму роботи клімат-контролю при її натиску все повітря спрямовується на лобове, одночасно включається вентилятор салону (швидкість можна задавати і вона зберігається при наступному включенні данної функції). Повторне натискання вертає все в попередній режим. Подобається підсвітка приладів (яка, до речі, регулюється по яскравості) – типу тойотовської Optitron – засвічується при включенні запалення. Центральна консоль підсвічується додатковою лампочкою, що в зеркалі заднього виду – створює відчуття затишку.
Недоліки: направлення потоків повітря (низ/середина/верх) лише через меню (в більшості випадків вистарчає режиму AUTO і обдуву лобового), перемикачі поворотів без фіксації потребують привикання (але потім приносять задоволення!).
2. Багажник – дуже просторий (500л), ручка для закривання, складання спинок в пропорції 60:40, лючок для лиж, ніші для аптечки, вогнегасника і дрібничок, петлі для кріплення багажу, обшивка кришки багажника, підсвітка.
Недоліки: не складаються подушки задніх сидінь (спинки не лягають до кінця, а зависають під кутом), невеликий пройом з багажника в салон, відсутня кнопка відкривання з салону чи брилка (треба вимазувати руки).
3. Двигун – середній за всіма характеристиками. Впевнено тягне зі самих низів – їзда при 1500 об/хв. не викликає ускладнень. Передачі досить короткі – на 5-тій передачі 80км/год 2000об/хв. Заправляю тільки 95. Щодо витрат палива – дуже подобається фраза когось з одноклубників: «Бере так, як їдеш!». Тому це питання індивідуальне. Я, в основному, їжджу економно (рідко викручую двигун вище 3000об/хв). Зимою по погано почищених дорогах рекорд 6.2 л/100км, в середньому по трасі 7 л/100км; місто по пробках і на невеликі відстані 12.5 л/100км. Цієї зими температура досягала -300С, авто зберігається на стоянці на вулиці – зі заведенням зранку жодних проблем! В літній період по трасі поставив рекорд – 5,4л/100км (середня швидкість 60 км/год – дороги з ямами, кілька разів повністю зупинявся), в середньому 6,5л; місто вкладаюсь в 11л/100км.
З недоліків – при пробізі 80 тис. км вже треба міняти прокладку під клапанною кришкою (резинові деталі не входять в гарантійні зобов’язання, ціна з роботою 500 грн), всі фільтри міняються на кожному ТО (в Вектрі А повітряний і паливний через ТО – 30тис.км), добре, що вони хоть не дорогі (комплект від 250грн – замінники, 400грн – оригінал). Ціни вказана не з офіційних СТО!!!
4. Підвіска – вважаю, саме слабке місце цього авто! Трошки жорсткувата і дуже шумна. Середні і великі ями не тільки відчутно, але і добре чути. При їзді по пральній дошці дуже виразно чути роботу підвіски. Вся проблема у встановленому на автомобілі пакеті для поганих доріг (ППД) – кліренс збільшили на 15 мм (до155мм), але також збільшили жорсткість і шумність підвіски, погіршили керованість. Рішення данної проблеми – заміна пружин на «європейські» («0») –кліренс стане 140мм, але більшість недоліків «пройдуть». Ціна питання з роботою і пружинами з Німеччини (б/в) близько 100 евро.
Опель (особливо б/у), завжди був хорошим компромісом ціни та якості. З недоліків – шумна підвіска. Ціна нижча від конкурентів (не рахуючи китайців і деяких корейців), а з С-класу суперників йому підібрати важко. Тому, вважаю, за свої гроші дуже хороший варіант!
+
Просторний салон і багажник
Системи активної і пасивної безпеки
Хороша комплектація
Низька ціна
-
Шумна підвіска
Изменено: Eriks, 06 Апрель 2010 - 22:52
#651
Опубликовано 07 Апрель 2010 - 06:44
Тут хорошо про 1,8 (140 л.с.) описано:
http://www.opel-club...showtopic=59988
Изменено: ШВАРЦ, 07 Апрель 2010 - 06:52
#652
Опубликовано 07 Апрель 2010 - 21:25
Надо дать редакции этого издания ссылку на наши отзывы, дабы они не повторили ошибок "АвтоМира".
Я для "АЦ" дал ссылку сюда.
Изменено: ШВАРЦ, 08 Апрель 2010 - 07:13
#653
Опубликовано 10 Апрель 2010 - 19:09
Есть пару вопросов: могу ли я затонировать машину и поставить замок на коробку без уведомления официалов и нужно ли эти действия прописывать в сервисной книге, согласовывать с ними?
Может ли такое быть, что в машине изначально не было штатной сигналки? Бывшему хозяину автосалон сразу предложил поставить и взяли за это деньги.
Хочу что бы можно было ключем открывать стекла, складывать\раскладывать зеркала, что бы машина сама закрывалась при достижении 15км/час. На дорестайле были все эти вещи, а тут настроить не вышло
Завтра хочу перепрошить иммобилайзер, вот интересно смогут ли?
#654
Опубликовано 10 Апрель 2010 - 19:39
у меня на рестайле со штатной сигнализацией есть все, кроме "чтобы машина сама закрывалась при достижении 15км/час". зеркала складываются только у тех, где есть электропривод, остальное, наверное, настраивается прошивкой.Хочу что бы можно было ключем открывать стекла, складывать\раскладывать зеркала, что бы машина сама закрывалась при достижении 15км/час. На дорестайле были все эти вещи, а тут настроить не вышло
#656
Опубликовано 10 Апрель 2010 - 21:03
У меня 2007 года авто - я так понимаю, тебе досталась такая же...Сигналки и у меня не было - толькло ЦЗ с пульта...Зеркала-стекла складываются-раскладываются закрываются-открываются с ключа - просто подольше держи соответствующую кнопку на ключе...По крайней мере - у меня так...
Может ли такое быть, что в машине изначально не было штатной сигналки? ....
Хочу что бы можно было ключем открывать стекла, складывать\раскладывать зеркала, что бы машина сама закрывалась при достижении 15км/час. На дорестайле были все эти вещи, а тут настроить не вышло
#657
Опубликовано 10 Апрель 2010 - 21:17
Хочу что бы можно было ключем открывать стекла, складывать\раскладывать зеркала, что бы машина сама закрывалась при достижении 15км/час. На дорестайле были все эти вещи, а тут настроить не вышло
Завтра хочу перепрошить иммобилайзер, вот интересно смогут ли?
Стёкла закрывать, зеркала складывать- активируется ТЕКом.
Автозакрывание активируется при помощи ключа и кнопки закрытия дверей за 5 секунд :)))
#658
Опубликовано 10 Апрель 2010 - 21:18
держал долллго, ничего не скалдывается и не раскладывается, окна не закрываются и не открываются с ключа.У меня 2007 года авто - я так понимаю, тебе досталась такая же...Сигналки и у меня не было - толькло ЦЗ с пульта...Зеркала-стекла складываются-раскладываются закрываются-открываются с ключа - просто подольше держи соответствующую кнопку на ключе...По крайней мере - у меня так...
Я привык что родная работает так: нажал открыть 1раз - открылась водительская дверь, 2ой раз, все двери.
Закрываешь, нажал 1раз - закрылись двери, втрой раз - стало на охрану. и уже по умолчанию стояли датчики объема в салоне, а тут доставляли + светодиод
В общем завтра пусть расскажут
#660
Опубликовано 10 Апрель 2010 - 21:28
та вроде делал как в инструкции - держишь закрытие двери и на ключе пока не пикнет, но у мну не получилось, вероятно надо тоже аквтивироватьСтёкла закрывать, зеркала складывать- активируется ТЕКом.
Автозакрывание активируется при помощи ключа и кнопки закрытия дверей за 5 секунд :)))
#661
Опубликовано 11 Апрель 2010 - 07:39
ЗЫ:Тонироваться можеш где угодно это на гарантию не влияет а замок на коробку скорей всего к официалам что не было лишних вопросов
Изменено: vladkrot, 11 Апрель 2010 - 07:48
#662
Опубликовано 11 Апрель 2010 - 09:36
А еще спросили, где родные диски с машины, типа нельзя менять без их согласования причем тут это я так и не понял
Относительно магнитофона - сказали проблема с самим магником - я не первый, вопрос к гарантийщикам с понедельника.
Я им подсказал еще про зеркала отпадающие, сказали, что знают
2 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых
-
Bing (1)