з цифрами не помилився? )
а яхз!
Опубликовано 13 Июнь 2016 - 14:21
возможно глупый вопрос, но как понять, что катализатору кердык?
у меня раньше расход в городе был до 11, сейчас 13,5 стабильно.
поменял воздушный фильтр, был грязный. Думаю еще дросельную и ХХ почистить, в них вроде сильно наплевало из мотора.
да ну и мотор весь "потеет". Масла не берет, вообще не разу не доливал.
Опубликовано 10 Июль 2016 - 09:42
1. Радиостанции " Quansheng TG-6A "и" TYT TH-F8 " .
2. Пневматическая винтовка Hatsan Mod. 125 TH-CAMO
Опубликовано 20 Июль 2016 - 22:42
Изменено: MBear, 20 Июль 2016 - 22:42
Опубликовано 21 Июль 2016 - 08:15
поменял воздушный фильтр, почистил дроссельную и стал спокойнее ездить - сейчас где-то 11.5
Maks2002
у тебя ЧУМ? может что-то по свечам посоветуешь?
я ставил себе какие-то бош 20-25тыс назад, думаю сейчас поменять.
*
совсем забыл, полез в яму смотреть на катализатор, а его нету )))
я как лох уже 4 года с пылесосом езжу и по утрам жду чтобы он перестал гудеть
соберусь с силами и выброшу всю эту фигню.
а маєш ссилку на процес викидання цієї фігні?
Опубликовано 21 Июль 2016 - 10:33
а маєш ссилку на процес викидання цієї фігні?
http://omega-club.co...-katalizatorov/
https://www.drive2.ru/l/256005/
https://www.drive2.ru/l/336877/
и по EGR, самая детальная на английском, но там все понятно
http://www.vauxhallo...lanking.126427/
в мене ЧУМ, завжди на НЖК або ЖМ по каталогу, все гуд.
просто пытался читать форумы, много маркировок, там столько понаписано, кто-то двухэлектродные хвалит, еще какие-то иридиевые еще там что-то... сам черт ногу сломит
вот пример http://omega-club.co...enso-na-x20xev/
Опубликовано 06 Сентябрь 2016 - 11:58
http://www.opel-club...n/?p=1074681197
прислухаюсь до Вашої авторитетної думки
Изменено: Омегоюзер, 06 Сентябрь 2016 - 11:59
Опубликовано 04 Ноябрь 2016 - 12:20
поддержите пожалуйста проект
Відновлення шкільного подвір’я середньої школи №21 м. Львова
https://lviv.pb.org....ojects/show/164
зы. голосовать можно только с львовской пропиской.
Изменено: MBear, 04 Ноябрь 2016 - 12:20
Опубликовано 12 Ноябрь 2016 - 10:20
поддержите пожалуйста проект
Відновлення шкільного подвір’я середньої школи №21 м. Львова
https://lviv.pb.org....ojects/show/164
зы. голосовать можно только с львовской пропи
ссоррі, голосував за проект в своєму районі
Опубликовано 12 Ноябрь 2016 - 13:28
а що там реставрувати? розібрати, помити, змастити і зібрати.
собі раз в рік роблю, всьо гуд.
а хто в клубі може гараж на день позичити? треба по машині дещо зробити.
розбирав повністю, з розвальцовкою кришки? і Що змащувати - сам шток з клапаном?
гаражу не маю, також позичаю в колєґ
Опубликовано 12 Ноябрь 2016 - 14:28
розбирав повністю, з розвальцовкою кришки? і Що змащувати - сам шток з клапаном?
Так. Розвальцовуєш, гарно все миєш, витираєш на сухо, змащуєш легенько маслом і ставиш назад. Завальцовувати по кругу не обов"язково, можна підігнути в кількох місцях.
Ту частину де клапан промиваєш без розбору.
Опубликовано 15 Ноябрь 2016 - 22:31
якраз розбираєш там де електромагніт!
там де мех. частина просто промиваєш
електромагніт від мех частини відкручується двома гвинтами. а яким чином "розбирати" електромагніт?)
промив...виїхав..машина прогрілась до робочої температури - і знову заглохла...так було протягом 2 днів...тепер працює на холостих і без включеної передачі, тобто навантаження (АКПП). Доречі запримітив таку тенденцію: глохне - промив - глохне - працює нормально (майже як адаптивна АКПП ). А щодо реставрації - маю GM-івську, яку мий - немий, "мертва". От і спитав в клубнів - мо є реставратор. Гадаю буду безсніжними вечорами (дорожник) потроху розбирати-вникати.
Виникла ще одна проблема. Не провертається ключ запалювання. Прошерстив по можливості форуми - личинка (серцевина) пішла спати, але....керувніца замкнена, і накладки неможливо демонтувати. Злодія, який мені вскриє тото все, я можливо знайду, проте тре мінЄти полюбасу, Барахолка то є барахолка, як кіт в мішку. Мо хто має провірених перекупщиків, альбо сам таким є. Розглґяну варіанти. Дякую
Опубликовано 16 Ноябрь 2016 - 10:14
Омегоюзер, що до ключа, то тобі треба витягнути лічинку, але для цього треба провернути ключ і вставити штіфт в маленький отвір (погугли як саме то виглядає) в результаті у тебе в руках має бути ключ з надітою на нього лічинкою. раджу попшикати силіконом і спробувати розрухати ключ і його провернути. якщо тобі це вдасться то буде дуже класно, потім витягаєш ключ з лічинки дууууже акуратно і все ретельно промиваєш і зберігаєш порядок і положення пластин, це дуже важливо. потім все легенько змащуєш змазкою (ззовні) і вставляєш ключ з лічинкою назад.
в крайньому випадку можна пробувати і ВДшку, але як тілььки ти провернеш ключ то одразу витягай, бо другого шансу може не бути.
Опубликовано 16 Ноябрь 2016 - 10:31
потім все легенько змащуєш змазкою (ззовні) і вставляєш ключ з лічинкою назад.
Добавлю, коли вставиш ключ, побачиш що пластинки трохи стирчать з лічинки. Вони і закусують замок. Дуже бажано обточити їх врівень з лічинкою, тоді замок буде крутитись як новий. Перевірено.
І ВД-шкою не пшикай, змиє остатки змазки і лічинку не витягнеш. Пшикни силікон, або масло шприцом покапай.
Опубликовано 16 Ноябрь 2016 - 12:30
Омегоюзер
Делал себе как только купил машину, пол города объездил пока нашел.
У меня тоже заедал замок зажигания, ключ выпадал в любом положении, пока не заел окончательно.
Нашел мужика на Кривчицах, телефона к сожалению найти сейчас не могу. Может на форуме найдешь, я должен был писать отзыв или прямо туда дуй, там поспрашиваешь и найдешь.
В общем отдал ему все три личинки (зажигание, двери, багажник) и два стертых ключа. Он за пару дней все перебрал и сделал под них нормальные не стертые ключи.
Как снимал не помню, но про штифты правильно пишут, как-то так по инструкции с форума и делал.
да и за ВДшку он страшно матерился
* нашел номер скинул в ЛС
Изменено: MBear, 16 Ноябрь 2016 - 13:54
Опубликовано 16 Ноябрь 2016 - 15:54
всім дякую. інфу пошукав в всяких форумах і обзорах ютюбних...плюс ваша інфа мені допомогла, оскільки вже приблизно знав про що йдеться
Омегоюзер
да и за ВДшку он страшно матерился
я йому не говорив про ВД))
... але як тілььки ти провернеш ключ то одразу витягай, бо другого шансу може не бути.
гадаю, в мене вже тих шансів було достатньо...і більше не будеть
Опубликовано 09 Декабрь 2016 - 19:42
купив послугу виготовлення ключа+...замок не прокрутив......награвся, але все ж розблокував руль....зняв "кожух".....добУв замок, відніс на базар, там мені його підшаманили....зібрав...ура))
підкажіть...виробника і номер стартера можливо прочитати не знімаючи його???
Опубликовано 11 Декабрь 2016 - 00:54
правильно розумієш, от його і розбираєш, там також є шток, котрий ходить безпосередньо в обмотці електромагніту.
мех. частину розбирати - мертвому припарка, достатньо промити.
товариш запропонував і зробив..забрав до себе на роботу сіменсовський РХХ роз,єднав електрокусень від мех кусня і "проварив" в ультразвуковій вані для чистки форсунок. на наступному тижні наведу порядок із стартером і заодно зроблю чендж РХХ...про результати відпишусь..і ще одне, хтось стикався з стартерами виробника "мітсубісі" на омегах? бо один регенератор, таке мені сповістив, що може бути як бош, валео так і мітс.
Изменено: Омегоюзер, 11 Декабрь 2016 - 00:55
Опубликовано 01 Январь 2017 - 13:56
З Новим Роком! ?
Опубликовано 02 Январь 2017 - 16:19
Cr-z, з новим роком!
Опубликовано 07 Январь 2017 - 11:05
Опубликовано 14 Январь 2017 - 21:37
перебрали мені стартер. До демонтажу, як писав вище, поняття не мав, який виробник. виявився бош. перебрали - політ нормальний. а ше надивився ютюбу і випустив сапун (чи як він там) під мотор, заглушивши вхід в повітряний патрубок, тотой що йде на дросель. побачим як побігає РХХ і власне сам дросель...
0 пользователей, 8 гостей, 0 скрытых