Вітаю! Допоможіть, будь ласка, розібратися з проблемою, може хтось стикався з чимось подібним. Opel Astra H в кузові універсал. Купив авто з непрацюючим дублюючим стоп-сигналом (зверху на кришці багажнику). Періодично мав проблему загального вимкнення спопів, ні правий не лівий не працював. Проблема вирішувалась просто зняттям клєми акумулятора на декілька секунд. Коли клєму акумулятора прикручував назад - пару тижнів міг їздити без проблем до моменту, коли хтось на світлофорі наздоганяв і казав, що у мене не працюють стопи. Знову зняв/прикрутив - все ок. Але останнім часом стопи можуть вимкнутись через декілька хвилин після маніпуляції з клємою акумулятора. Я подумав, що проблема з дублюючим стопом (потрапила волога і т.п.), але, як виявилось, я помилявся. Дублюючий стоп в ідеальному стані, роз"єми живлення до нього теж. Мені порадили подивитись доріжки задніх ліхтарів та блок запобіжників під капотом - така сама історія, все чисте, ніяких окислів і т.п. Якщо горять задні стопи, то на повторювач стопів приходить 0.57 Вольта, але чомусь зворотньої полярності. Проводка в гофрі між кузовом і кришкою багажнику теж, як нова... Чесно кажучи не знаю, як вирішити цю проблему...
Реклама
Проблема зі стопами Opel Astra H
#4
Опубликовано 09 Ноябрь 2024 - 21:46
Якщо тут колективним колхозом не допоможуть, то в запущених випадках мабуть до Bank треба звертатися.
Оці всі Астри Аш, Вектри Ц з електронними наворотами мабуть самі німцям у печінках. Що поробиш, виток розвитку.
По ТІС2000 осьо пояснювалка. https://www.opel-clu...00-rukovodstvo/
Ти зрозумій, або розберешся сам, згодом, або будеш носити бабулети кожний раз, і не факт, що платитимеш тільки за роботу.
У ТІСі майже все для розбиратися, чи шукай вічне не ламуче авто.
Изменено: baton45, 09 Ноябрь 2024 - 21:50
#6
Опубликовано 09 Ноябрь 2024 - 22:08
Лампи в задній ліхтарях звичайни?
Так, всі лампи стандартні. Ніяких електронних компонентів типу камер, парктроніків і т.п. в ланцюгах задніх ліхтарів немає. Ну і взагалі більше по задніх лахтарях питань бльше немає, все працює. Проблема тільки зі стопами. І то, якийсь час вони працюють (окрім дублюючого стоп-сигналу) , якщо зняти/поставити клєму. Хвилин 5 тестував біля дому. Натискав гальма, відпускав, все працює. Але можна проїхатись хвилин 20, перевірити, а стопів більше немає))
#7
Опубликовано 09 Ноябрь 2024 - 22:20
Дмитро Щербаков, якщо сам не налаштований розбиратися, то звертайся до Олександра Bank. https://www.opel-clu...ser/13747-bank/
Якщо хочеш самотужки опанувати, то почнемо з конфігурації авта - автівка з REC-модулем чи без? REC - це такий великий блок з запобіжниками та реле в багажнику, за обшивкою з лівої сторони.
Проблема тільки зі стопами. І то, якийсь час вони працюють (окрім дублюючого стоп-сигналу) , якщо зняти/поставити клєму. Хвилин 5 тестував біля дому. Натискав гальма, відпускав, все працює. Але можна проїхатись хвилин 20, перевірити, а стопів більше немає))
Все вказує на спрацювання захисту(можливо некортне) в ланках стопів. В залежності від конфігурації причина може бути в різних блоках, або в REC, або UEC(підкапотній модуль).
Але швидше за все таки десь проблема з проводкою, яка проявляється під час руху, провокуючи дію захисту.
Изменено: Andre_71, 09 Ноябрь 2024 - 22:18
#8
Опубликовано 09 Ноябрь 2024 - 22:25
Дмитро Щербаков, якщо сам не налаштований розбиратися, то звертайся до Олександра Bank. https://www.opel-clu...ser/13747-bank/
Якщо хочеш самотужки опанувати, то почнемо з конфігурації авта - автівка з REC-модулем чи без? REC - це такий великий блок з запобіжниками та реле в багажнику, за обшивкою з лівою сторони.
Дякую! Ні, авто без REC. Спілкувався з паном Олександром, він і порадив мені подивитись контакти, доріжки задніх ліхтарів та контакти блоку-запобіжника. Я є підписником його ютуб-каналу, думаю він точно розібрався би, рівень дуже серьйозний! Сподіваюсь, що буде час і бажання допомогти) Але в моєму розумінні таку проблему важко діагностувати. Одна справа, якщо б стопи взагалі не працювали. Було б логічно, що щось з проводкою. А тут трохи все інакше...
Якщо тут колективним колхозом не допоможуть, то в запущених випадках мабуть до Bank треба звертатися.
Оці всі Астри Аш, Вектри Ц з електронними наворотами мабуть самі німцям у печінках. Що поробиш, виток розвитку.
По ТІС2000 осьо пояснювалка. https://www.opel-clu...00-rukovodstvo/
Ти зрозумій, або розберешся сам, згодом, або будеш носити бабулети кожний раз, і не факт, що платитимеш тільки за роботу.
У ТІСі майже все для розбиратися, чи шукай вічне не ламуче авто.
Розумний, але не настільки, як хотілося б Дуже вдячний за інформацію!
#10
Опубликовано 09 Ноябрь 2024 - 22:40
Машина взагалі звідки?
З Німеччини. Я умовно перший власник в Україні.
Дмитро Щербаков, якщо сам не налаштований розбиратися, то звертайся до Олександра Bank. https://www.opel-clu...ser/13747-bank/
Якщо хочеш самотужки опанувати, то почнемо з конфігурації авта - автівка з REC-модулем чи без? REC - це такий великий блок з запобіжниками та реле в багажнику, за обшивкою з лівої сторони.
Все вказує на спрацювання захисту(можливо некортне) в ланках стопів. В залежності від конфігурації причина може бути в різних блоках, або в REC, або UEC(підкапотній модуль).
Але швидше за все таки десь проблема з проводкою, яка проявляється під час руху, провокуючи дію захисту.
Можливо захист спрацьовує через непрацюючий дублюючий стоп-сигнал? Типу струм, опір в цьому електричному ланцюгу відрізняється нід номінального? Хоча раніше я міг їздити трохи довше до спрацювання захисту. Пару тижнів грубо кажучи, а тепер півгодини і стопи зникають. Схоже, що справді щось десь відходить. Але мене турбує стан проводки) Все реально, як нове візуально (в тих місцях, де я зміг долізти).
#11
Опубликовано 09 Ноябрь 2024 - 22:48
Одна справа, якщо б стопи взагалі не працювали. Було б логічно, що щось з проводкою. А тут трохи все інакше...
Є така несправність, дуже характерна дла астри-н - "укус куниці". Це коли гофра перетирає ізоляцию дротів які знаходяться в ній, що призводить до окислення мідного дроту та нестабільний контакт. Нестабільний контакт може викликати спрацювання захисту і навіть призвести до виходу з ладу єлектронніх ключів блоку.
Тож якщо RECу нема, то стан проводки треба дивитися дещо у більшому обсязі, від самого підкапотного блоку, на всіх ділянках, поєднаних роз'ємами. І окремо ланку від жабки педалі до центрального стопа. Він(ц. стоп) у твоїй конфігурації заживлений напряму від жабки тормозу.
Також і сам вимикач(жабку) треба глянути.
Але найчастіше перетирає дроти в гофрах під підкапотним блоком. Там(знизу блока) розташовані роз'єми дротів майже на весь авто. Зазвичай там відбуваються пошкодження.
#12
Опубликовано 09 Ноябрь 2024 - 22:53
Є така несправність, дуже характерна дла астри-н - "укус куниці". Це коли гофра перетирає ізоляцию дротів які знаходяться в ній, що призводить до окислення мідного дроту та нестабільний контакт. Нестабільний контакт може викликати спрацювання захисту і навіть призвести до виходу з ладу єлектронніх ключів блоку.
Тож якщо RECу нема, то стан проводки треба дивитися дещо у більшому обсязі, від самого підкапотного блоку, на всіх ділянках, поєднаних роз'ємами. І окремо ланку від жабки педалі до центрального стопа. Він(ц. стоп) у твоїй конфігурації заживлений напряму від жабки тормозу.
Також і сам вимикач(жабку) треба глянути.
Дякую! Я доречі думав про це (про жабку), але якось виключив цей варіант. Ну типу якщо щось було б не так, то стопи взагалі б не спрацьовували. Але може в якийсь момент відбувається "брязкіт контактів" і спрацьовує захист... Дякую за пораду, треба буде подивитись! Шкода, що не вистачає знань та досвду) Якщо б вся ця проводка лежала на столі на - я може і розібрався) І то не факт)
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых