Перейти к содержимому


Реклама









Фото

EGR та інші пригоди старпершиАстра Н Z16XE1


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
9 ответов в теме

#1
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 792
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано Сегодня, 17:24

Всім привіт, давно не бував тут з очевидних причин а також тому, що ведерко 2+ роки пило тільки бензин, а не мою кровушку:) Але як завжди у мене, знов з'явилась якась неочевидна фігня, а саме оберти на прогріту залишаються як в режимі прогріву, десь на +-900. При цьому звісно немає жодної помилки, корекції майже в нулях, може там щось скачуть +-1-2% туди-сюди навколо нуля. Їде нормально, навіть ізя цього разу здається не переймається цим(може поки що, бо це тільки 3-4 дні). По елм не видно жодних некоректних показів. Пробував зняти роз'єм з лямбди - оберти спочатку опустились куди потрібно, так проїхався пару км, знов дещо піднялись, але не так високо. Тобто взагалі без корекцій стає блище до норми, але теж щось не те. Но в мене в голові всплило тільки те, що це знов десь підсос повітря, бо якщо датчики в нормі, то щось йди мимо каси..
 
Ну я пам'ятачи минулу історію, яка закінчилась підсосом через ЕГР, а точніше його шов, поїхав одразу на димогенератор, думав зараз одразу буде швидкий діагноз:))) Димоген підрубили до якоїсь напевно вакуумної трубки позаду мотора. Дим пішов з датчику температури повітря, який стоїть перед дросельною, тобто там пофіг і він у всіх такий(пам'ятаю з минулого разу), також з під цього ж патрубка, де він надітий на дроссельну (хомут був не до кінця дожатий чомусь), але також це не може впливати, бо це до дросельки, а розходоміру на Z16XE1 немає. І третє місце - ЕГР, прямо з отвору в ньому. 
Прикрепленный файл  20241027_094040833_iOS_resize.jpg   90,05К   8 раз скачано Прикрепленный файл  20241027_094021345_iOS_resize.jpg   106,98К   10 раз скачано Прикрепленный файл  20241027_093935438_iOS_resize.jpg   79,72К   8 раз скачано

 

Тут відео з димогеном, хз як вбудувати ютуб сюди 
https://youtu.be/pUA3YV78pGk 
 
Я у мами діагност і сам такий розумний заказав нового єгорку, але пам'ятаючі стару історію, заказав самий дешевий з знайомих назв - Фебі, за пів ціни Пірбурга :)) Міняється легко, гордий собою це зробив, завів і як завжди обломився... Ніфіга це не змінило... Звісно я не чекаю, що тут хтось поставить діагноз, але мене просто дуууже цікавить один момент у всьому цьому: 
 
1) На холодну я прикладав пальця до цього отвору і з нього дуло наружу, думав це якийсь аварійний клапан чи шось таке до встановлення нового
При цьому всі навколомені казали, що не може бути отворів і це точно місце підсосу повітря.
 
2) На новому Фебі тягне всередину через цей отвір! :smile8: Тут взагалі не розумію як так. Не може ж бути, щоб розробили систему з подачею повітря(хоч і дуже малою) повз повітряний фільтр. 
 
3) Знайшов одного знайомого з таким самим мотором, але без будь-яких проблем, як він вважає :sm13_:  У нього з цього отвору видуває :faceoff:
 
Що це за отвір взагалі, навіщо він в констрцукції?
 
4) І головне, що я не можу зрозуміти: коли переміг минулу болячку заміною ЕГР, я поїхав на димоген повторно і диму там вже не було, тож як звідти дує навіть на машині без проблем? :smile275:
 
 
Якщо є хтось з моторами з ЕГР хеп або хе1, будь-ласка, заведіть авто і поки там не гаряче, заткніть цей отвір пальцем, куди у вас дує і чи взагалі?
 
Або може хтось знає що це за отвір в ньому і як так може бути, що димоген одразу там показує пробоіну? :faceoff:


Изменено: ostr, Сегодня, 17:27

  • 0

#2
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27456
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано Сегодня, 18:58

Але як завжди у мене, знов з'явилась якась неочевидна фігня, а саме оберти на прогріту залишаються як в режимі прогріву, десь на +-900. При цьому звісно немає жодної помилки, корекції майже в нулях, може там щось скачуть +-1-2% туди-сюди навколо нуля. Їде нормально,

Цифірь розрідження у впускному колекторі яка?

 

Звісно я не чекаю, що тут хтось поставить діагноз,

звідки стільки песимізму?)


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#3
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 792
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано Сегодня, 19:09

Цифірь розрідження у впускному колекторі яка?

 

28-29

 

 

звідки стільки песимізму?)

Да просто у всіх зрозумілі проблеми, або є помилки і зрозуміло що міняти. А в цій машині постійно тільки барабашки... То та довга історія (ну ти пам'ятаєш думаю :sm13_:), то на заправці пістолет відстрілює кожні пару літрів, то тепер оберти як у режимі недогріву і завжди ні помилок тобі ні робочих версій... Ну не сцука? 


  • 0

#4
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15392
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано Сегодня, 20:39

Якщо є хтось з моторами з ЕГР хеп або хе1, будь-ласка, заведіть авто і поки там не гаряче, заткніть цей отвір пальцем, куди у вас дує і чи взагалі?

Z16XEP, клапан рідний, якщо не помиляюсь - Пірбург. Стан вважаю робочим, все чисте, все рухається, принайменні питань  до нього нема.
Смокче, як на холодну так і на гарячу. При затиканні нічого не змінюється в роботі мотору. Коли підносив запальничку на холодну - трохі підсвістувати починало в тому місці, в клапані. На гарячу  не чуть.

Прокоментувати підсос зовнішнього повітря не в змозі. Херня якась... :sm13_:

 

DSC09922.jpg

DSC09929.jpg


Изменено: Andre_71, Сегодня, 20:40

  • 0

#5
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 792
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано Сегодня, 20:50

Дякую за тест, але блін, це просто трешак. Навіщо на заводі робити забор повітря повз фільтр? І чому на різних машинах дує то всередину, то навпаки, то взагалі не дує? :sm13_:


  • 0

#6
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1429
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано Сегодня, 20:58

    Двигун Z14XEP, також є схожий отвір, зараз не маю бажання шукати фото і розмови. Але на нормально робочу ЕГР систему (чищений впускний і взагалі) цей клапан підтягує трохи повітря.  Можна почути багато підсосів у машині за допомогою шланга до вуха, шланг нехай резиновий із сантиметр діаметром, можна і силікон. Чому не тонше, бо велика товщина шлага поглинає паразитні шуми і вібрації мотора, а по самому каналу в шлангу іде звук підсосу. Якщо повернути отвір шлангу на джерело звуку то отримаєте примітивний  направлений мікрофон. Доречі стетоскоп вам у поміч,тільки зніміть з трубки мембрану в корпусі. Почуєте і підсоси, і підшипники, і клапана якщо повезе.

    На моїй машині тарілка клапану ЕГР вище отвору вентиляції, тому завжди вакуум. Клапан ЕГР відкривається дуже рідко на повну і то тільки перемінним струмом на перний рівень зазору. Якщо у вас давить сильніше чим підсос впускного то чи не забилося там чого від ЕГР до впускного.

     І останнє, цей отвір виходить на шток тарілки клапана ЕГР і призначений для змащування штоку клапана чи промивки, як вже захочете для себе. 

Берете ВеДешку з трубочкою і туди пшикаєте, хоч карбклінер. Кількість повітря мізерна для врахування підсосу.


Изменено: baton45, Сегодня, 21:01

  • 0

#7
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 792
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 53 минут назад

Навіть якщо кількість повітря мізерна, то взагалі незрозумілий сам принцип і чому взагалі потрібно брати неочищене повітря. На одній моїй машині два різних клапани - один всередину дує, інший наружу. Також вже в цій темі двоє написали, що всередину тягне, але мені зранку на такому ж моторі, як мій, сказали що дує наружу. Я просто не розумію як це взагалі можливо. І як взагалі 2 роки тому димогенератор після заміни не показав там дим? Хіба що на це якимсоь чином впливає герметичність самого клапана та/або прокладки самого штока, бо отвір зі сторони соленойда, а не зі сторони отвора газів. Здається вони просто не придумали як зробити шток герметичним :sm13_:  

 

P.S. - по існуючій проблемі пробував закрити бак ГБО краном (їзджу на бензі одразу після того, як помітив, веде себе однаково на обох видах палива), міняти егр і відповідно відключався акб на достатній час, знімати роз'єм з лямбди, димогенератор, облазив все оп-комом по показах та елм по показах - всюди все в нормі, або я щось фантомне не побачив. НЕ пробував скинути те, що в пам'яті по коррекціям і все що воно там скидує з цим, а також не пробував чистити заслонку, але я її грязною в себе ще ніколи не бачив. Тож я ще ці два пункти спробую, а далі хз.



UPD: Я роздивився його в руках, бруд не може потрапити у впуск через цей отвір, навіть якщо воно смокче всередину, бо не пройде між штоком та цією прокладкою, в якій він ходить. Але зробити навіть малий, але підсос з заводу це взагалі топ :faceoff:


Изменено: ostr, 53 минут назад

  • 0

#8
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14145
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 51 минут назад

один всередину дує, інший наружу

поєднай їх. то і є інь і янь.... :sm13_:


  • 0

#9
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 792
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 42 минут назад

поєднай їх. то і є інь і янь.... :sm13_:

Там ітак з 4 болтів кріплення, 3 різних, боюсь не поєднаються :sm13_:


  • 0

#10
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1429
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 9 минут назад

 Здається вони просто не придумали як зробити шток герметичним :sm13_:  

 

 Але зробити навіть малий, але підсос з заводу це взагалі топ :faceoff:

 А бідні інженери не знали..... Як це вони досі не здогадалися сапуна на вулицю витягнути. А екологія нічого не підсказує? Забулися про Ваговські об"єми штрафів за обман по екології. Давай запропонуй дешевий варіант втулки де клапан виходить на температуру вихлопних газів і щоби це працювало тисяч 100 мінімум без заміни. Слюда, азбест і графітова змазка не катять. :ad_new:


Изменено: baton45, 2 минут назад

  • 0




4 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 3 гостей, 1 скрытых