Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Коррекции сильно в плюс на газе


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
4 ответов в теме

#1
Смарт

Смарт

    Поселенец

    • Сообщений 105
  • Имя:Жека
  • Авто:Омега Б, Y32SE
  •  
  • Регистрация: 05.03.2017

Опубликовано Вчера, 13:32

Мужики, помогите советом, куда смотреть.

 

Долговременные коррекции ушли в +25, насыпало ошибок.

Я почистил ошибки, обнулил коррекции, покатал пару дней на бензине, коррекции в норме, около нуля.

Включаю газ, жду несколько минут, на ХХ коррекции особо не меняются.

Даю оборотов до 2500-3000 на несколько секунд на месте, коррекции не меняются.

Опускаю обороты, и кратковременные коррекции вдруг уползают до +15...+20...+25, выпадает Р0150. Жду минут 10, коррекции не падают.

Включаю бензин, коррекции медленно возвращаются к нулю и при езде на бензине в разных режимах сидят в норме.

 

Шо це?! Почему именно под сброс газа растут коррекции?

 

Omega, Y32SE, АКПП, Tech-326, ред. KME, форсы Yeti, давление 1.1.

Впрыск бензиновых форсунок при включённом ГБО на ХХ ниже на 0.3-0.4, но графики практически сведены.


Изменено: Смарт, Вчера, 13:42

  • 0

#2
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1402
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано Сегодня, 08:32

Якщо корекції ростуть то значить не вистачає палива і збільшується час відкриття форсунок.

На бензині все ОК. Чудово, є від чого відштовхуватися. 

На газі не зрозумілий вираз 0,3-0,4. Це що? Вприск? Нормальний вприск у діапазоні декількох мілісекунд типу 2-3-4. Якщо це тиск у впускному то 0,25-0,35 плюс-мінус. Це орієнтовні показники.

Раніше працювало нормально? Може чого там зацепили чи в налаштуванні клацнули?

Помилка по Р0150 це друга лямбда. Не дивно що воно інтерпрітує проблеми датчика. Майстри! Хто там по другій лямбді скаже, вона важлива чи ні?


Изменено: baton45, Сегодня, 08:35

  • 0

#3
Смарт

Смарт

    Поселенец

    • Сообщений 105
  • Имя:Жека
  • Авто:Омега Б, Y32SE
  •  
  • Регистрация: 05.03.2017

Опубликовано Сегодня, 08:47

На газі не зрозумілий вираз 0,3-0,4.

Час відкриття бензинових форсунок на ХХ на бензині  - 3.1 мс.

Час відкриття бензинових форсунок на ХХ на газі - 2.7-2.8 мс (на 0.3-0.4 мс менше). Хоча корекція на ХХ на газі недалеко від нуля.

 

Тиск редуктора 1.1, тиск у впускному 0.3.

 

Раніше працювало нормально?

Раніше працювало, тому перестав возити з собою ноутбук і не міг нічого клацнути випадково.

 

Лямбду не підозрюю, і ось чому. По-перше, лямбдам всього 1 рік, хоча буває всяке. По-друге - корекції лізуть по обом головам одночасно, а не по одній.

Помилка 0150 не вилазить, якщо їхати на бензині. Корекції в цей час в нормі.

Як тільки на газі корекція по другій голові досягає +25, одразу з'являється 0150. В цей час по першій голові десь +23...+24, тому помилка по першій голові не з'являється. Якщо поганяти так подовше, тоді додатково випадає букет 0170, 0173, 0420, 0430, що логічно.

 


  • 0

#4
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1402
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано Сегодня, 10:06

   Час газових форс менше бензинових. Це для налаштування ГБО не зовсім по феншую. В ідеалі газ повинен бути рівним чи трохи більшим для побудови нормального графіку коефіціенту перерахунку. Та не рідко факт діаметра дюз диктує умови роботи.

    Мозок ГБО тільки перераховує цей коефіцієнт з урахуванням всяких хотєлок, головну роботу робить рідний блок керування.

    По факту газу забагато, про це співає паливна корекція у плюс 25%.

Самий простий варіант мабуть перезапустити калібровку системи ГБО. Це якщо трапився якийсь глюк в налаштуваннях. Такі симпоми раніше проявлялися?

Якщо глюків не бувало і система дуже надійна, я би зайшов по другому варіанту у ГБО, переключив би вручну всі форси на бензин і поштучно підключав би кожну газову форсунку в роботу. Звичайно з контролем корекції палива по кожному разі. Довго, муторно, але досить конкректно по форсункам.

    Може і справді десь почала лити, тоді чому помилки на двох блоках? Теж цікаво. Каталізатори вже відсутні?


Изменено: baton45, Сегодня, 10:09

  • 0

#5
Смарт

Смарт

    Поселенец

    • Сообщений 105
  • Имя:Жека
  • Авто:Омега Б, Y32SE
  •  
  • Регистрация: 05.03.2017

Опубликовано Сегодня, 10:42

Час газових форс менше бензинових.

Ні. Час газових форсунок більше часу бензинових форсунок з урахуванням множника, до них претензій немає.

А час БЕНЗИНОВИХ форсунок при роботі НА ГАЗІ менший, ніж час БЕНЗИНОВИХ форсунок при роботі НА БЕНЗИНІ.

 

Всі чотири каталізатора на місці.

 

Може щось з множником. Він в допустимих межах, але можливо він зависокий для даного тиску редуктора.

Спробую зменшити тиск в редукторі до 0.95 і заново налаштую карти. Подивимось.

 


  • 0




2 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых