І так маємо виміри за допомогою прилада і з ними результати:
За результатами вимірів ніхто не вгадав.
Проблема таки була в ступиці, чи правильніше українською в маточині.
Люфт був настільки великий, що стрілка рухалася на пів-шкали,тобто на 50, при допустимих 8.
Маточина була куплена нова і встановлена, биття пропало.
Після прозріння я бачу послідовність так:
Коли було все старе, колодки, диск, рульове, то все було притерте і якось з люфтами працювало.
Коли замінили диски і колодки на проточені, то відповідно сталося, що вони не притерті і при гальмуванні терлося тільки пів-диска, видно було на ньому, де саме було тертя.
Згадується що була така несподіванка: пару тижнів назад здулося передне праве до 1 бара. Поїздка на шиномонтаж нічого не виявила.Тобто прокола не було. Але як вияснилося Довірений користувач вскочив в чималу яму...
Напряйки нові не дочекався, напевно відкажуся. Там сам подивився, дупло в самій скобі, а не в направляйці. То треба дійсно реставрувати, робити якісь вкладиші, а не, а просто міняти направляйки.
Тут якби вдалося під цю справу підігнати науковий підхід і прилад був доступний, навіть не один.
А один відомий науковкець казав, що: "Наука починається там, де починають вимірювати".
Всім хто написав, вельми дякую. Дякую абсолютно всім, тим хто критикував -- це заохочує міркувати, хто відмовився від ремониу - це спонукає замислитися про заміну всоьго крім прокладки між кермом і спинкою, а особливо figarey, що дав мені підтверденяя, що я на правильному шляху.
Зняв короткі відео, якщо будуть в нормальній якості, викладу. Тому тема поки відкрита. Але це не на довго.
Хто з мастрів на правому березі Києва береться за Омеги, то кидайте контакти в ПП,
Ще раз всім хто брав участь, дякую.
Изменено: NNN, 12 Сентябрь 2024 - 17:31