Ціни в євро. Багато чого з цього всього куплялося мною за вищою ціною, ніж зараз продаю (просто в той час Омег було більше ніж зараз, тому і попит на запчастини до них був значно вищим).
Отже, поїхали:
Опори передніх стійок (самі знаєте, в якому вони дифіциті) - 100 за пару. Є пара 511-х і пара 512-х
Опорні підшипники - 30 за пару
Задні амортизатори - 100 за пару
Рульові наконечники - зовнішні 30 за пару, внутрішні 20 за пару
Шарові опори - 40 за пару
Патісони - 40 за пару
Стойки переднього стабілізатора - 40 за пару
Стойки заднього стабілізатора - 30 за пару
Втулки внутрішні переднього стабілізатора - 10 за пару
Втулки внутрішні заднього стабілізатора, в зборі з металевими скобами - 15 за пару
Ремкомплект ГРМ на Z22XE (ремінь, ролік натяжний, 2 роліки паразитні) - 100 за комплект
Натяжувач ременя навісного обладнання (генератора і т.д.) - 30 за штуку
Еластичні муфти кардана (великі) - 40 за штуку
Сайлентблоки передніх ричагів великі - 50 за пару
Сайлентблоки передніх ричагів малі - 30 за пару
Сайлентблоки задніх ричагів внутрішні (великий дифіцит!!!) - 40 за пару
Сайлентблоки задніх ричагів зовнішні - 30 за пару
Поповнення асортименту (що ще згадав):
Фари передні НОВІ (ще в коробках, але вже обтягнуті бронеплівкою) - 250 євро за пару голі або 300 євро за пару укомплектовані ідеальними блоками розжига і кришками ламп ближнього.
Задні тормозні диски нові (GM) - 70 євро за пару
Радіатор пічки новий (GM) - 50 євро
Передні опорні підшипники INA нові - 15 євро за пару
Бачок антифризу новий, з місцем під датчик рівня (неоригінал) - 25 євро
Опора КПП Б/У (в стані нової, майже не ходила) - 10 євро
Редуктор 4.22 з LSD - 150 євро
Редуктор 4.22 звичайний - 70 євро
Сайлентблок редуктора новий (Lemforder) - 15 євро
Піввісі Б/У - 25 євро за штуку
Рульова колонка з Сервотроніком з машини з гарантованим пробігом всього 120 тисяч (планував поставити собі, але так і не встиг) - 50 євро
Маховик 2-масовий (брав собі на запас) - 50 євро
Задні пружини Б/У з кодом LP (на седан) - 50 євро
Оригінальні передні опори із встановленими втулками і шайбами (хотів і такі попробувати, тому пустив під ніж пару майже нових опор). Акцентую вашу увагу - таким чином перероблені опори 0 практично вічні!!! Головне, щоб перероблялися не вже убиті (просівші) опори, а практично нові (як зробив це я) - тоді вони практично не зношуються, будьте певні) - 50 євро за пару
Розвальні тяги задньої підвіски Б/У (в ідеалі) - 40 євро за пару
Б/у запчастини - У ВІДМІННОМУ СТАНІ. Ви ж знаєте, що для себе я вибирав усе ЯКНАЙКРАЩЕ.
Наголошую - це НЕ КОМЕРЦІЯ!!! Це продаж моїх особистих запасів, які я зробив для свого власного автомобіля, який вже проданий (на щастя, чи нажаль - ще докінця не зрозумів...).
Список далеко не увесь. Буду поповнювати по мірі того, як ще щось буду згадувати і виявляти у своїх численних шкафчиках в гаражі.
Прикрепленные файлы:
Изменено: Igor Opeleman, 12 Ноябрь 2024 - 15:19