Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Глохне OVC 2,2з включеним кліматом


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
54 ответов в теме

#36
Flo

Flo

    Пастырь

    • Сообщений 355
  • Возраст: 47
  • Имя:Олег
  • Город:Авдеевка
  • Авто:Hyundai Sonata NF, был Opel Omega B MV6
  •  
  • Регистрация: 28.05.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 19:48

Якщо це відбувається один раз після старту, при перших натисканнях гальмів, то може треба дивитись в бік вакуумніка гальмів? Якщо він не тримає вакуум, то після простою "баклуша" завоздушена і треба пару качків педалю, щоб встановити вакуум. Можливо під час цього, при гальмуванні відбувається розбалансіровка суміші на х.х. за рахунок надлишкового повітря з вакуума у впуску. У комплексі з додатковим навантаженням від компресора це призводить до вище згаданих наслідків.


Але коли клімат вимкнений такого нічого не має, автотїде і не глохне.
  • 0

#37
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11114
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 20 Август 2024 - 19:56

Можливо під час цього, при гальмуванні відбувається розбалансіровка суміші на х.х. за рахунок надлишкового повітря з вакуума у впуску

Якщо вакуум несправний, то зміна суміші буде при кожному гальмуванні. Хоч при першому, хоч при десятому. 

Едине, може при прогрітому двигуні це менше впливає.



 

 

Але коли клімат вимкнений такого нічого не має, автотїде і не глохне.

Коли клімат ввімкнений авто заводиться нормально? На холодну, на горячу?

На Х.Х пряцює нормально?

На холодну і на горячу?


Изменено: Avtomobilist, 20 Август 2024 - 19:57

  • 0

#38
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15423
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 20:02

Але коли клімат вимкнений такого нічого не має, автотїде і не глохне.

Зусилля, коли тобі треба на збідненій суміші втримати на х.х  просто  двигун  відрізняється від зусилля двигун+компрессор. Компрессор має(відбирає)  потужність десь 3-5кВт, що  співставно з потужністю двигуна на х.х. А тут ще й раптове збіднення суміши.

 

Якщо вакуум несправний, то зміна суміші буде при кожному гальмуванні.

Це якщо там вже сифонить наскрізь.  А якщо  герметичність втрачається повільно, протягом хвилин або годин, то особливого впливу не буде, одноразово встановлений вакуум буде підтримуватися ваідносно невеликими втратами з впускного колектору.


Flo, автівка  паркується на паркінгу, не в гаражі?


  • 0

#39
Flo

Flo

    Пастырь

    • Сообщений 355
  • Возраст: 47
  • Имя:Олег
  • Город:Авдеевка
  • Авто:Hyundai Sonata NF, был Opel Omega B MV6
  •  
  • Регистрация: 28.05.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 20:02

Якщо вакуум несправний, то зміна суміші буде при кожному гальмуванні. Хоч при першому, хоч при десятому.
Едине, може при прогрітому двигуні це менше впливає.




Коли клімат ввімкнений авто заводиться нормально? На холодну, на горячу?
На Х.Х пряцює нормально?
На холодну і на горячу?


Авто заводиться нормально хоч на холодну хоч на гарячу, що з включеним чи виключеним кліматом
  • 0

#40
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49382
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 20:04

"Хреновый вакууум" сразу покажет себя хреновыми тормозами


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#41
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11114
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 20 Август 2024 - 20:05

А якщо  герметичність втрачається повільно,

Як це можливо? )

Якщо є дірка у діафрагмі, у впускний колектор йде атмосферне повітря при кожному натисканні педалі гальм. Так працює вакуумний підсилювач.


Изменено: Avtomobilist, 20 Август 2024 - 20:05

  • 0

#42
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15423
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 20:13

Flo, автівка паркується на паркінгу, не в гаражі?


Як це можливо? ) Якщо є дірка у діафрагмі, у впускний колектор йде атмосферне повітря при кожному натисканні педалі гальм. Так працює вакуумний підсилювач.

До чого тут дірка в діафрагмі? Є клапан, який розділяє "атмосферну" та "вакуумну" порожнини під час ходу педалі, ізолюючи вакуумну від атмосферної та  під'еднуючи атмосферну власне до атмосфери. Якщо з ним негаразди - буде лекга втрата герметичності. Так працює вакуумний підсилювач(с)


  • 0

#43
Flo

Flo

    Пастырь

    • Сообщений 355
  • Возраст: 47
  • Имя:Олег
  • Город:Авдеевка
  • Авто:Hyundai Sonata NF, был Opel Omega B MV6
  •  
  • Регистрация: 28.05.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 20:15

Автівка паркується на вулиці, не в гаражі
  • 0

#44
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15423
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 20:17

тобто зранку сів, завів, зняв з ручніка та поїхав? Перше натискання на гальма - саме на тому світлофорі, де вона глохне?


Изменено: Andre_71, 20 Август 2024 - 20:18

  • 0

#45
Flo

Flo

    Пастырь

    • Сообщений 355
  • Возраст: 47
  • Имя:Олег
  • Город:Авдеевка
  • Авто:Hyundai Sonata NF, был Opel Omega B MV6
  •  
  • Регистрация: 28.05.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 20:32

тобто зранку сів, завів, зняв з ручніка та поїхав? Перше натискання на гальма - саме на тому світлофорі, де вона глохне?


Так, ввімкнено клімат. Вранці сів завів прогрівся і поїхав, виїхав з двору на 2 і далі стоп на перехресті і заглох.


Але якщо клімат вимкнений то їде без проблем і не глохне.
  • 0

#46
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15423
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 20:39

Ну то спробуй після запуску та прогріву перед тим як рушати разів 3-5 натиснути на гальма, може ще на передачі десь придавить пару разів гальма. Ну щоб перед тим світлофором вакуумнкі був у робочому стані, а не як тільки після нічного відстою. Якщо після такої "розмінки" не буде глохнути, то справа у вакуумніку. А якщо нічого не змінеться, то будем міркувати далі. "У меня ещё много интересных идей"(с) :sm13_:


  • 0

#47
Flo

Flo

    Пастырь

    • Сообщений 355
  • Возраст: 47
  • Имя:Олег
  • Город:Авдеевка
  • Авто:Hyundai Sonata NF, был Opel Omega B MV6
  •  
  • Регистрация: 28.05.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 20:44

Ну то спробуй після запуску та прогріву перед тим як рушати разів 3-5 натиснути на гальма, може ще на передачі десь придавить пару разів гальма. Ну щоб перед тим світлофором вакуумнкі був у робочому стані, а не як тільки після нічного відстою. Якщо після такої "розмінки" не буде глохнути, то справа у вакуумніку. А якщо нічого не змінеться, то будем міркувати далі. "У меня ещё много интересных идей"(с) :sm13_:



Дякую за гіпотезу, але…

Поїздив я на авто десь півгодини, став зайшов по справам хвилин на 20-30 в банк або в супермаркет. Сідаю їхати і на виїзді зупиняюсь і тут глохну. Тут вже вакуумний в робочому стані.
  • 0

#48
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11114
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 20 Август 2024 - 20:49

Якщо з ним негаразди - буде лекга втрата герметичності

І ?

Як далі "легка втрата" герметичності буде перетворюватися в нелегку? ))

З.І. Негаразди з клапаном тут ні до чого. Негерметичність діафрагими є причиною потрапляння надлишкового повітря у впускний колектор при гальмуванні.



Якщо після такої "розмінки" не буде глохнути, то справа у вакуумніку.

Та яка ще розмінка. Насправність вакуумника або є, або її немає.


  • 0

#49
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15423
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 20:59

Avtomobilist, я гадкі не маю, в якому стані в ТСа знаходиться вакуумнік, що там в ньго з диафрагмою, слідкуючим  та зворотнім клапанами, які процеси там відбуваються за фактом. Я тільки бачу залежність сабжу теми з першим використанням гальмів після паузи. На цьому  обгрунтовую своє припущення та пропоную його перевірити.


 

 

Поїздив я на авто десь півгодини, став зайшов по справам хвилин на 20-30 в банк або в супермаркет. Сідаю їхати і на виїзді зупиняюсь і тут глохну. Тут вже вакуумний в робочому стані.

20-30 хвилин, як на мене, - забагато для потенційно негерметичного вакуумніка. Такі  треба його "активувати" за 10-20 секунд до використання гальмів у  цікавому для нас режимі(х.х. на світлофорі)


Изменено: Andre_71, 20 Август 2024 - 21:00

  • 0

#50
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11114
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 20 Август 2024 - 21:00

Я тільки бачу залежність сабжу теми з першим використанням гальмів після паузи.

Так в тому то і справа, що не завжди це так. ТС писав, що якщо він вже буде на 4-й передачі, то і перше гальмуванні не заглушить двигун.

Таке враження що якийсь нюанс ТС не договорює.


  • 0

#51
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1715
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкассы
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 20 Август 2024 - 21:02

Поїздив я на авто десь півгодини, став зайшов по справам хвилин на 20-30 в банк або в супермаркет. Сідаю їхати і на виїзді зупиняюсь і тут глохну.

 То шо, в першому пості "так співпало"? Міняти діагноста... тиск палива, зелено в ЕБК, модуль глючить... ще накидати причин, яких опком не побачить?  


Изменено: Юрий Сергеевич, 20 Август 2024 - 21:03

  • 0

ПТН ПНХ


#52
Flo

Flo

    Пастырь

    • Сообщений 355
  • Возраст: 47
  • Имя:Олег
  • Город:Авдеевка
  • Авто:Hyundai Sonata NF, был Opel Omega B MV6
  •  
  • Регистрация: 28.05.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 21:10

То шо, в першому пості "так співпало"? Міняти діагноста... тиск палива, зелено в ЕБК, модуль глючить... ще накидати причин, яких опком не побачить?


Що значить «зелено в ЕБК»
  • 0

#53
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15423
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 21:14

Що значить «зелено в ЕБК»

окіслені контакти в роз'ємах блока керування двигуном(ЕБК)


  • 0

#54
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 18099
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:MB, GM
  • Гос. номер:P0606
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 20 Август 2024 - 21:45

Ще не пропонували відключити розходомір і поїздити без нього?


  • 0

#55
Sphinx

Sphinx

    Авторитет

    • Сообщений 8687
  • Возраст: 37
  • Имя:Артем
  • Город:Днепр
  • Авто:Opel Vectra C, Omega B рестайл 2.2 - в память об отце
  •  
  • Регистрация: 03.06.2007

Опубликовано 21 Август 2024 - 09:15

Відповів в другій темі


  • 0




5 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 5 гостей, 0 скрытых