Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Глохне OVC 2,2з включеним кліматом


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
54 ответов в теме

#1
Flo

Flo

    Пастырь

    • Сообщений 355
  • Возраст: 47
  • Имя:Олег
  • Город:Авдеевка
  • Авто:Hyundai Sonata NF, был Opel Omega B MV6
  •  
  • Регистрация: 28.05.2007

Опубликовано 19 Август 2024 - 13:47

Авто OVC 2,2 2006 рік.

 

Заводю авто і якщо в цей час включений клімат, починаю рух, переключаюсь на 2 передачу потім на третю і якщо світлофор гальмую і авто грохне((( Перед тім як заглохнути обороти лізуть да 1500 потім різко на 500 і глохне.

 

Читали помилки, нічого не показує. Ще є гіпотеза, десь півроку тому поміняв планку котушок запалення, поставив NGK і начебто дросель не адаптовано.

Можливо хтось стикався, або щось порадити.

 


  • 0

#2
sapphir

sapphir

    Авторитет

    • Сообщений 3127
  • Возраст: 46
  • Имя:Саша
  • Город:Львов
  • Авто:ОВЦ 2.2 АТ 2003
  •  
  • Регистрация: 30.04.2011

Опубликовано 19 Август 2024 - 13:59

Міняв на своїй дроселя - нічого не адаптовував, якщо причина не в ньому поведінка не мінялась.


  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#3
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49205
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 19 Август 2024 - 14:00

Треба на діагностику

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#4
Flo

Flo

    Пастырь

    • Сообщений 355
  • Возраст: 47
  • Имя:Олег
  • Город:Авдеевка
  • Авто:Hyundai Sonata NF, был Opel Omega B MV6
  •  
  • Регистрация: 28.05.2007

Опубликовано 19 Август 2024 - 17:19

Треба на діагностику

Діагностіка нажаль нічого не знайшла


  • 0

#5
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15381
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 19 Август 2024 - 17:24

і якщо в цей час включений клімат

А якщо клімат не увімкнений?


  • 0

#6
Flo

Flo

    Пастырь

    • Сообщений 355
  • Возраст: 47
  • Имя:Олег
  • Город:Авдеевка
  • Авто:Hyundai Sonata NF, был Opel Omega B MV6
  •  
  • Регистрация: 28.05.2007

Опубликовано 19 Август 2024 - 17:32

Якщо клімат не працює, то їде без проблем, як з конвейера)))


  • 0

#7
sapphir

sapphir

    Авторитет

    • Сообщений 3127
  • Возраст: 46
  • Имя:Саша
  • Город:Львов
  • Авто:ОВЦ 2.2 АТ 2003
  •  
  • Регистрация: 30.04.2011

Опубликовано 19 Август 2024 - 17:38

Значить клімат споживає стільки що потужності на холостих не хватає, мотор пробує компенсувати піднімаючи до 1500 але йому не вдається. І що, нічого не видно на діагностиці - корекції в цей момент в нормі?


  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#8
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15381
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 19 Август 2024 - 17:40

Дивитись конфгурацію блоків, зокрема моторник(ECU)  на присутність прописаного  кондея. По опису схоже, що ЕБК не бачить увімкненний компресор і не компенсує його присутність.


Изменено: Andre_71, 19 Август 2024 - 17:41

  • 0

#9
sapphir

sapphir

    Авторитет

    • Сообщений 3127
  • Возраст: 46
  • Имя:Саша
  • Город:Львов
  • Авто:ОВЦ 2.2 АТ 2003
  •  
  • Регистрация: 30.04.2011

Опубликовано 19 Август 2024 - 17:43

Дивитись конфгурацію блоків, зокрема моторник(ECU)  на присутність прописаного  кондея. По опису схоже, що ЕБК не бачить увімкненний компресор і не компенсує його присутність.

 

Як варіант.

 

А машинка наша чи ні? Мотор правильний чи європейській  :sm13_:


  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#10
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49205
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 19 Август 2024 - 19:43

Діагностіка нажаль нічого не знайшла
То зміни діагноста

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#11
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 18075
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:MB, GM
  • Гос. номер:P0606
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 19 Август 2024 - 20:07

По опису схоже, що ЕБК не бачить увімкненний компресор і не компенсує його присутність.

Так ЕБК як би і вмикає кондей... Як він його може не бачити? ЕБК бачить сиглал на включення і активує реле, яке подає живлення на муфту. Наче нічого не переплутав?


  • 0

#12
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15381
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 19 Август 2024 - 21:34

Так ЕБК як би і вмикає кондей... Як він його може не бачити? ЕБК бачить сиглал на включення і активує реле, яке подає живлення на муфту. Наче нічого не переплутав?

Ну було ж таке, до тебе ж і зверталась людина. Щоправда на ОАН, з іншим двигуном, там ще просадка була на холостих при вмиканні компресора.  Але щось саме в конфігураціїї було не так, якщо не помиляюсь. Чи то  глюк самої  прошивки  ЕБК був?


Изменено: Andre_71, 19 Август 2024 - 21:34

  • 0

#13
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 18075
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:MB, GM
  • Гос. номер:P0606
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 19 Август 2024 - 21:37

Чи то  глюк самої  прошивки  ЕБК був?

Я всі машини не пам'ятаю, але декілька разів був саме "глюк" прошивки.
На ОВЦ 2.2 не включався круїз, а на ОАН - вентилятори, наскільки пам'ятаю.


  • 0

#14
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15381
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 19 Август 2024 - 21:41

а на ОАН - вентилятори, наскільки пам'ятаю.

Ні, там саме просадка и тупняк, як наче не враховувалось увімкнення компресора.  Здається таки ти лікував перезаливкою  ECU.


Изменено: Andre_71, 20 Август 2024 - 08:31

  • 0

#15
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1688
  • Возраст: 57
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкассы
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 20 Август 2024 - 08:19

Компресор механічно не клинить часом?


  • 0

ПТН ПНХ


#16
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49205
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 09:18

Компрессор, как источник допнагрузки.

Мотор глохнет не из-за него.


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#17
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15381
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 10:25

Так ЕБК як би і вмикає кондей... Як він його може не бачити?

Я таки поквапився про конфігурацію  ECU. Швидше причина може бути саме в інших блоках, які при некорректній конфі можуть збивати з толку ECU. Ну  це суто теоретично,  щодо причини виникнення тих глюків, коли компресор не враховується.


  • 0

#18
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11022
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 20 Август 2024 - 10:34

При будь якому навантаженні двигун підтримує оберти ХХ. Тому тут суто механічна причина. Йде надмірне навантаження від "клімату". ІМХО.


  • 0

#19
Flo

Flo

    Пастырь

    • Сообщений 355
  • Возраст: 47
  • Имя:Олег
  • Город:Авдеевка
  • Авто:Hyundai Sonata NF, был Opel Omega B MV6
  •  
  • Регистрация: 28.05.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 10:56

При будь якому навантаженні двигун підтримує оберти ХХ. Тому тут суто механічна причина. Йде надмірне навантаження від "клімату". ІМХО.



Що саме Ви розумієте під механічною причиною?
  • 0

#20
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15381
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 11:42

При будь якому навантаженні двигун підтримує оберти ХХ. Тому тут суто механічна причина. Йде надмірне навантаження від "клімату". ІМХО.

Трохи суперечлива фраза. Чому тоді він їх не втримує в данному випадку, якщо йому байдужена ступінь навантаження?


  • 0

#21
Flo

Flo

    Пастырь

    • Сообщений 355
  • Возраст: 47
  • Имя:Олег
  • Город:Авдеевка
  • Авто:Hyundai Sonata NF, был Opel Omega B MV6
  •  
  • Регистрация: 28.05.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 11:44

Але якщо я поїхав вже на 3-4 передачі і далі включив клімат і після цього не знижую швидкість або зупиняюсь на світлофорі, авто їде без проблем.
  • 0

#22
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11022
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 20 Август 2024 - 12:13

якщо йому байдужена ступінь навантаження?

Не буйдужа. Є робочий діапазон навантеження при якому двигун здатен утримувати оберти ХХ. При більшому навантаженні на ХХ, двигун глохне.

Коли я писав "при будь якому", мав наувазі причину, а не величину.

 

 

Але якщо я поїхав вже на 3-4 передачі і далі включив клімат і після цього не знижую швидкість або зупиняюсь на світлофорі, авто їде без проблем.

Тому що потужності двигуна висачає, на відміну від ХХ.

Але є питання. Якщо при роботі двигуна на ХХ, стоячи на місці, ввімкнути клімат, що відбувається з обертами двигуна?


Изменено: Avtomobilist, 20 Август 2024 - 12:14

  • 0

#23
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15381
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 12:21

Але якщо я поїхав вже на 3-4 передачі і далі включив клімат і після цього не знижую швидкість або зупиняюсь на світлофорі, авто їде без проблем.

Може б це  слід було додати ще в першому пості? Бо кількість версій може зростати залежно від нових подробиць.

Є ще щось, що слід враховувати присутнім?

 

Тому що потужності двигуна висачає, на відміну від ХХ.

 Так а з чого її починає вистачати? Умови ті ж самі:

......або зупиняюсь на світлофорі, авто їде без проблем.

 

Flo, а оце явище, з умовами в першому пості, воно одноразове? Глохне тільки раз на світлофорі? Чи  так і далі провалюється?


  • 0

#24
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11022
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 20 Август 2024 - 12:25

Умови ті ж самі:

Чого це?

 

 

і після цього не знижую швидкість або зупиняюсь на світлофорі

Я так розумію, ящо не робити ні першого, ні другого, то все ОК.


Изменено: Avtomobilist, 20 Август 2024 - 12:26

  • 0

#25
Flo

Flo

    Пастырь

    • Сообщений 355
  • Возраст: 47
  • Имя:Олег
  • Город:Авдеевка
  • Авто:Hyundai Sonata NF, был Opel Omega B MV6
  •  
  • Регистрация: 28.05.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 13:22

Чого це?


Я так розумію, ящо не робити ні першого, ні другого, то все ОК.


Саме так
  • 0

#26
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49205
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 13:44

Що саме Ви розумієте під механічною причиною?

Нема там ніякої механічної чи електронної причини.
В ОВЦе все дюже просто))

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#27
Bagrov

Bagrov

    Клубний АвтоСкляр ;)

    • Сообщений 4640
  • Возраст: 42
  • Имя:Євгеній
  • Город:Київ
  • Авто:VECTRA C
  •  
  • Регистрация: 05.10.2006

Опубликовано 20 Август 2024 - 17:34

у мене глохла при включеному кондиціонері, коли поставив бракований (читай кітайська підробка) модуль запалення, але по ньому і помилки були


  • 0

Якщо комусь треба: 067-246-64-10 


#28
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15381
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 17:50

Чого це?

Але якщо я поїхав вже на 3-4 передачі і далі включив клімат і після цього не знижую швидкість або зупиняюсь на світлофорі, авто їде без проблем.

Я бачу різницю лише в часі увімкнення клімату - не одразу, а після  певного часу  на 3-4 передачі. Тобто після цього на х.х на світлофорі  не глохне. Що змінилося в холостому ході?


  • 0

#29
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11022
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 20 Август 2024 - 18:31

Тобто після цього на х.х на світлофорі  не глохне.

Не так. 

Повідомлення №25.


  • 0

#30
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15381
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 19:16

Повідомлення №25.


і після цього не знижую швидкість або зупиняюсь на світлофорі

Те, що ти маєш на увазі, має  виглядати як "і після цього не знижую швидкість або НЕ зупиняюсь на світлофорі"

 

 


  • 0

#31
Flo

Flo

    Пастырь

    • Сообщений 355
  • Возраст: 47
  • Имя:Олег
  • Город:Авдеевка
  • Авто:Hyundai Sonata NF, был Opel Omega B MV6
  •  
  • Регистрация: 28.05.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 19:27

Якщо поїхав та дійшов до 3-4 передачі то потім на світлофорах, зупинках не глохне
  • 0

#32
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15381
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 19:30

Якщо поїхав та дійшов до 3-4 передачі то потім на світлофорах, зупинках не глохне
Тобто проблема  при увімкненному кліматі має одноразове проявлення?
  • 0

#33
Flo

Flo

    Пастырь

    • Сообщений 355
  • Возраст: 47
  • Имя:Олег
  • Город:Авдеевка
  • Авто:Hyundai Sonata NF, был Opel Omega B MV6
  •  
  • Регистрация: 28.05.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 19:40

Проблема, коли завів авто клімат включено, коли починаю рухатись включив клімат і перейшов на 2,3 передачу і далі світлофор, або знак або пішоход от тоді авто головне.
  • 0

#34
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15381
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 20 Август 2024 - 19:46

Проблема, коли завів авто клімат включено, коли починаю рухатись включив клімат і перейшов на 2,3 передачу і далі світлофор, або знак або пішоход от тоді авто головне.
Якщо це відбувається один раз після старту, при перших натисканнях гальмів, то  може треба дивитись в бік вакуумніка гальмів? Якщо він не тримає вакуум, то після  простою "баклуша" завоздушена і треба  пару качків педалю, щоб  встановити вакуум. Можливо під час цього, при гальмуванні відбувається розбалансіровка суміші на х.х. за рахунок надлишкового повітря з вакуума у впуску. У комплексі з додатковим навантаженням від компресора це призводить до вище згаданих наслідків.
  • 0

#35
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11022
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 20 Август 2024 - 19:47

Те, що ти маєш на увазі, має  виглядати як "і після цього не знижую швидкість або НЕ зупиняюсь на світлофорі"

Звісно. Але по повідомленню 25 зрозуміло, що ТС просто не написав другу "не".

А це вже зовсім по іншому:

Якщо поїхав та дійшов до 3-4 передачі то потім на світлофорах, зупинках не глохне

Нічого не зрозуміло.

Особливо, якщо прчитати щей це:

Проблема, коли завів авто клімат включено, коли починаю рухатись включив клімат і перейшов на 2,3 передачу і далі світлофор, або знак або пішоход от тоді авто головне.

  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых