Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Клапан тиску оливи Z18XERЗаміна \ сумісність?

z18xer клапан тиску оливи

  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
21 ответов в теме

#1
Dartlab

Dartlab

    Частый гость

    • Сообщений 20
  • Имя:Кирило Ємцов
  • Город:Київ
  • Авто:vectra c gts z18xer
  •  
  • Регистрация: 01.11.2022

Опубликовано 13 Август 2024 - 18:48

Доброго дня, проблема наступна, в наявності z18xer, сервіс мени сказали, що клапан тиску оливи не тримає та треба замінити. Ніби елементарно, крізь на ютубах повно відео як це робити і клапан усіма підборними програмами б'ється як 55563957

(така маленька вставка що треба з вандалізмом діставати та впресовувати). Замовили, привіз машину, все класно аждопоки не з'ясувалося, що в мене інший тип того клапану, що вкручується, код такий 93186943. Але цей код хрен знайдеш, від слова не існує. тож питання, чим можна замінити \ чи запресовується туди той клапан, що вставка (але ж це треба ще якусь заглушку?)  Кароч чи стикався хтось ? дякую.

В доданих світлинах у пакетику новий замінник, а на кафелі той, що викрутився

Прикрепленные файлы:


  • 0

#2
asiancars

asiancars

    Запчастини для авто

    • Сообщений 785
  • Возраст: 39
  • Имя:Юрій
  • Город:Херсон (тимчасово Чернігів)
  • Авто:Дегазифікований пыжЫк
  • Гос. номер:ВТ
  •  
  • Регистрация: 20.07.2012

Опубликовано 13 Август 2024 - 19:37

93186943 = 55563957 = 93191308 і ще декілька номерів

Це один і той самий клапан


  • 0

0677164282,  0500656376 (Telegram, WhatsApp, Signal)

У Viber НЕ відповідаю


#3
Dartlab

Dartlab

    Частый гость

    • Сообщений 20
  • Имя:Кирило Ємцов
  • Город:Київ
  • Авто:vectra c gts z18xer
  •  
  • Регистрация: 01.11.2022

Опубликовано 13 Август 2024 - 19:47

93186943 = 55563957 = 93191308 і ще декілька номерів

Це один і той самий клапан

Я бачу, що по кроси каже, що ніби одне і те саме. вочевидь  93186943 вже не випускають за замість нього ота вставка. Зверніть увагу на світлини що я надав. вони ж різні. чи не видно? Питання лишилося, чи безпроблемно замість клапана завинчивающегося типу впресовується отой дрібний

Прикрепленные файлы:


  • 0

#4
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 18075
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:MB, GM
  • Гос. номер:P0606
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 14 Август 2024 - 01:43

 Але цей код хрен знайдеш

Інтернети саме так і пишуть... (


  • 0

#5
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15381
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 14 Август 2024 - 10:59

Dartlab, ти маєш на увазі, що після  запресовки нового клапану нічим закрити вихід  масляного каналу назовні, що на попередньому робила ота різьбова частина?


  • 0

#6
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1396
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 14 Август 2024 - 13:34

     Андрію, я так розумію що на штучка з різьбою для його двигуна  (клапан) є своєю рідною. То дорестайл, чи шо. А потім там на новіші двигуни ставили копієшну пластикову пробочку з клапаном, заглушка на вулицю окремо. Взагалі відео по 16/18XER повно, і там не аби яка проблема постійних траблів прокладок  теплообмінника за каталізатором через близьке місце до жару. 

     Таке враження, що ці всі модифікації як експерименти над нервовою системою власника.

 

Саме 93186943  GM

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRpbX18sUFnmpk4noldN0mQKKKavkq-_DKHmw&s

 

По факту треба відкрити драйв2 через впн по адресі, або пошукати, там можливо що знають, щось мелькнуло про аналогічний клапан для Форда. В мене комп робочий, повний контроль.

https://www.drive2.r...943/B9bjwEACj7c


Изменено: baton45, 14 Август 2024 - 13:42

  • 0

#7
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15381
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 14 Август 2024 - 13:49

я так розумію що на штучка з різьбою для його двигуна (клапан) є своєю рідною. То дорестайл, чи шо. А потім там на новіші двигуни ставили копієшну пластикову пробочку з клапаном, заглушка на вулицю окремо.

Я ж про те й питаю, що проблема у тій резьбовій заглушці? Що ТС не  знає де її взяти, бо в нього  стара версія? То може швидше буде підібрати  заглушку, чи токарю замовити, чи від того старого відрізати по розміру та використати як заглушку. Бо трохи не зрозуміло, чого ТС хоче.

 

Взагалі відео по 16/18XER повно, і там не аби яка проблема постійних траблів прокладок теплообмінника за каталізатором через близьке місце до жару.

Ну це ж, наче, не стосується цього клапану, він же, як я зрозумів, з іншого боку двигуна, десь там за генератором.


  • 0

#8
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1396
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 14 Август 2024 - 14:11

Думаю тема про це, осьо і питань було.

https://www.google.c...ZLS8QM3oECDsQAA

Щось у мене виникає мисля, що замість рідного слідуючий раз новий одноразовий з пластиком забивається до упору, а зовні закручється заглушка на М16. :smile423: По суті це питання висить в першому пості. Мотористи! Де ви, вашу дівізію.... Електрики вже афігівають. :sm13_:

 

Так... Знайшов відео про пластиковий і розмова про старий клапан. І то з другого разу уважно продивившись. 16:23. Всьо. Магорич в студію. Який хороший і беспроблемний в мене мотор, вибив каталіка і літай собі на крилах. :ad_new:


Изменено: baton45, 14 Август 2024 - 14:39

  • 0

#9
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49205
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 14 Август 2024 - 15:32

Інтернети саме так і пишуть... (
Різьбові зняті з виробництва. У мене залишився один 2008-го року, якщо судити з етикетки. Не продається :ad_new:

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#10
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1396
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 14 Август 2024 - 16:07

Антіквар? :ad_new:

   На скільки я уявляю роботу,  там  гідравліка масляної системи має величезне значення у регулюванні фазоірегуляторів. І виходить, що стабільний тиск оливи досить важливий. А двигун потужний, навантаження і перевантаження постійні, от маленька пружинка і не витримує такий скаженний ритм, шарик клапана роздовбується у форму яйця.

   Ну про шарик це вже балачки із пластикових клапанів.

Такі веселі будні потужних двигунів.


Изменено: baton45, 14 Август 2024 - 16:14

  • 0

#11
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15381
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 14 Август 2024 - 16:37

Та взагалі не зрозуміло до чого цей клапан(обратний, від стікання оливи з магістралей фазорегуляторів) до тиску оливи.

сказали, що клапан тиску оливи не тримає та треба замінити
   Який там тиск він має тримати, якщо він зворотній?

Якби ТС ще описав  початкову проблему, то може й поради були б більш конкретні. Наприклад : двіжок дизелить на початку роботи,  не тримає зворотній клапан у каналі  фазорегуляторів, масло  витікає з каналу, тому   вирішили міняти той клапан.

 

ЗІ. Замість старого клапана  запресовується нового зразку та закручується заглушка  М16х1,5 (GM 2060945)

 

На МайЗафира народ радикально вирішував проблему  саморобним на кшталт  старого варіанта. А  на одноразові нові дуже багато нарікань,  часто не тримають і їх заміна не вирішує проблем.


  • 0

#12
dzhaith

dzhaith

    Старожил

    • Сообщений 248
  • Возраст: 66
  • Имя:Валерий
  • Город:Покровск
  • Авто:Опель Астра h 2009 Z16XER + ГБО BRC
  • Гос. номер:AX7205KA
  •  
  • Регистрация: 08.10.2023

Опубликовано 15 Август 2024 - 07:06

Різьбові зняті з виробництва. У мене залишився один 2008-го року, якщо судити з етикетки. Не продається :ad_new:

А він не розбірний? Може є сенс розібрати та замінити пружину та шарик, якщо пластиковий барахло?



 

 

На МайЗафира народ радикально вирішував проблему  саморобним на кшталт  старого варіанта. А  на одноразові нові дуже багато нарікань,  часто не тримають і їх заміна не вирішує проблем.

Носом тикніть - де ця тема?


  • 0

#13
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1396
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 15 Август 2024 - 07:31

    Всеж як приємно спілкуватися з людьми, у яких руки ростуть не із жопи, а думки не тільки про жінок та футбол! :ad_new:

Жаль що ми так і не змогли почути доповідь начальника транспортного цеху. :sm13_:

     А я вже почав хвилюватися, що маленька трубочка з пружинкою та шариком від підшипника  може зупинити на старті ракетоносій Зеніт. :cool1:

 

Інколи дуже прикро коли сервісмени перший раз бачать твій двигун. Вимушений бути піддослідним кроликом на лабораторній роботі. Тому я двигун віддаю тільки спеціалістам з досвідом. Хоча і не така велика проблема намалювалася, сподіваюсь вже питання вирішено.

 

https://encrypted-tb...la7scE&usqp=CAU


Изменено: baton45, 15 Август 2024 - 07:41

  • 0

#14
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49205
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 15 Август 2024 - 07:53

А він не розбірний?
Можливо.

Може є сенс розібрати та замінити пружину та шарик
Колгосп справа добровільна. Але я таким не займаюся.

Як підібрати пружину та кульку без параметрів?

Приклад пружина в мембрані КВКГ у моторах ХЕ-1, ХЕР та ХЕR.

Очумельці ставлять нерідну, а потім дивуються, чому воно не працює. А пружини відрізняються від оригіналу і за висотою і діаметром.

P.S. Писав за ці пружини років вісім тому на форумі. Напевно, не прочитав ніхто :smile44:



якщо пластиковий барахло?
Не барахло. Потрібні прямі руки та правильність установки.

Поки жоден із замінених нарікань не викликає, усі працюють. З тих, що залишилися в полі зору. :ad_new: 

P.S.І дуже часто клапан взагалі не до чого. Проблема у "діагностах" :cool1:


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#15
dzhaith

dzhaith

    Старожил

    • Сообщений 248
  • Возраст: 66
  • Имя:Валерий
  • Город:Покровск
  • Авто:Опель Астра h 2009 Z16XER + ГБО BRC
  • Гос. номер:AX7205KA
  •  
  • Регистрация: 08.10.2023

Опубликовано 15 Август 2024 - 08:41

Охрана, отмена...Знайшов і тему і датчик

image.jpg

Тож може почистити та перевірити на відкриття?

Ось та тема https://myzafira.ru/...=733908#p733908

 

- саморобний датчик ...

"...P.S. Писав за ці пружини років вісім тому на форумі. Напевно, не прочитав ніхто..." а ось і НІ я, наприклад, читав.  :cool1:  Тому і поміняв клапанну кришку цілком

 



...Пружинку поставили потолще.Но без фанатизма.Ртом продувается.Шарик притерли.Ну поставил я его.Протестил.Масло СТОИТ в канале icon_drinks.gif И уже 2 дня ТИШИНА Я прямо отвык icon_biggrin.gif Даже гремящие шестерни ведут себя хорошо.Так.что РОДНОЙ клапан ИЗНАЧАЛЬНО по ходу гауно по коструктиву.Слабая наверное там пружинка Ну это мой вывод...

Це з тієї теми про саморобний


Изменено: dzhaith, 15 Август 2024 - 08:42

  • 0

#16
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49205
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 15 Август 2024 - 08:54

Так.что РОДНОЙ клапан ИЗНАЧАЛЬНО по ходу гауно по коструктиву.Слабая наверное там пружинка Ну это мой вывод...
Весь район она удовлетворяет, а его нет. (с)

Из той же оперы :sm13_:


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#17
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1396
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 15 Август 2024 - 10:43

Доречі бачив мислю на відео, що через систематину заміну прокладки теплообмінника (гаряче там близько каталіка, резинки мруть з гарячої сторони), можуть попадати частинки силіконового герметика в сам той клапанок, от воно і  також не тримає. При огляді каналу щось да і застрягає. А скільки там йому треба. Фітюлька. Ну це вже із розділу глибокого колхозу. :smile423:

Доречі і тепловий кожух ліпили. Цікаво, рятує така штука на певний час? Про заварювання теплообмінника вже не читав, не цікавився.


Изменено: baton45, 15 Август 2024 - 10:46

  • 0

#18
Dartlab

Dartlab

    Частый гость

    • Сообщений 20
  • Имя:Кирило Ємцов
  • Город:Київ
  • Авто:vectra c gts z18xer
  •  
  • Регистрация: 01.11.2022

Опубликовано 15 Август 2024 - 11:25

Наприклад : двіжок дизелить на початку роботи, не тримає зворотній клапан у каналі фазорегуляторів, масло витікає з каналу, тому вирішили міняти той клапан.

абсолютно вірно. але ж питання було саме в тому чим він замінюеться та чи запресовуеться новий маленький замість старого великого. (тобто то, що він не тримає вже підтверджено, проблема в тому що старий тип фіг знайдеш для прямої заміни) Відповідь тут вже дали, запресовуеться новий маленький та закручується заглушка. але питання вже вирішили, розібравши, промивши, пружинка жива, кулька ушаталася трохи, кульку підібрали, шліфонули фаску, в яку воно впирається. зібрали поставили - краса. Всім дякую, якщо колгосп з іншою кулькою крякне за швидко - будуть впресовувати.


  • 0

#19
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15381
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 15 Август 2024 - 11:32

Носом тикніть - де ця тема?

Охрана, отмена...Знайшов і тему і датчик

Докину ще схожу з астраклабу ру. https://astraclub.ru...l=1#post8255988. Автор той самий, але обговорення ширше. І є креслення  саморобного клапану.

 

Не барахло. Потрібні прямі руки та правильність установки. Поки жоден із замінених нарікань не викликає, усі працюють.
.

З прямими руками не так багато спеціалістів. Забивають  молотком та тим, шо під руку попаде, а треба запресовувати  відповідною оправкою та з певним зусиллям. Тому й результат такий в багатьох. А старого типу   навіть сдуру важко зламати.

 

але питання вже вирішили, розібравши, промивши, пружинка жива, кулька ушаталася трохи, кульку підібрали, шліфонули фаску, в яку воно впирається. зібрали поставили - краса.

Тобто рідний таки розбірний?


  • 0

#20
Dartlab

Dartlab

    Частый гость

    • Сообщений 20
  • Имя:Кирило Ємцов
  • Город:Київ
  • Авто:vectra c gts z18xer
  •  
  • Регистрация: 01.11.2022

Опубликовано 15 Август 2024 - 11:44

То дорестайл, чи шо. А потім там на новіші двигуни ставили копієшну пластикову пробочку з клапаном, заглушка на вулицю окремо

саме в тому і питання. бо візуально клапани капець різні, а якогось зрозумілого мануалу від GM на цю тему я незнайшов. (ну ы сервыс також, вони цы клапани мыняли сторазів на опелях та шевроле де були генерації цього двигуна, а цю "стару красу" побачили вперше, та трохи здивувалися)



Тобто рідний таки розбірний?

Особисто присутній не був, тож рівень вандалізму невідомий, але цим людям я довіряю. тож напевно якось розбирається. Звісно може все було розпиляно болгаркою та клеено суперклеєм. але ж я знаю де їх шукати )


  • 0

#21
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1396
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 15 Август 2024 - 11:44

Нічого страшного, зато "Лєніна побачили".


  • 0

#22
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49205
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 16 Август 2024 - 07:06

бо візуально клапани капець різні,
Посадкові місця ідентичні повністю. Але це треба знати :cool1:

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 





1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых