Реклама
Високий тиск фріону
#1
Опубликовано 26 Июль 2024 - 17:27
#5
Опубликовано 26 Июль 2024 - 20:49
3 рази перезаправляв на різних станціяхТрохи страви, так і буде вести себе при надлишку...
3 рази за місяць перезаправляв на різних станціях. За тиск в низькому контурі не скажу. Після заправки в боксі було не жарко, тиск був 17, каже ну допустимо. Але ж виїхав на жару і знову перебор. Ну це вже вдома опкомом дивився.не верю
а масла не перебор?
Как давно перезаправляли систему?
Какое давление при этом в низком контуре когда в высоком 30 бар?
Изменено: Poprad34, 26 Июль 2024 - 20:50
#6
Опубликовано 26 Июль 2024 - 20:50
3 рази перезаправляв на різних станціях
справа не в заправках а в зменшенні кількості хладогена для зменшення внутрішнього тиску при високих температурах навколишнього середовища.
опель про таке писав, і рекомендував просто зменшити кількість хладогена при заправці кондиціонера.
я не пригадаю на скільки, треба в ТІС шукати.
#7
Опубликовано 26 Июль 2024 - 20:53
зрозумів, дякуюсправа не в заправках а в зменшенні кількості хладогена для зменшення внутрішнього тиску при високих температурах навколишнього середовища.
опель про таке писав, і рекомендував просто зменшити кількість хладогена при заправці кондиціонера.
я не пригадаю на скільки, треба в ТІС шукати.
#9
Опубликовано 27 Июль 2024 - 14:11
розвів радіатори, помив керхером тричі. На вулиці 26 град, кондиціонер ставлю на лоу, вентилятор на максимум. Тиск 17-18. Даю 3тис обертів доходить до 21. Тиск дивлюсь опкомом.радиаторы конд + охл-я снимать и мыть снаружи керхером остальное до одного места
Изменено: Poprad34, 27 Июль 2024 - 16:37
#11
Опубликовано 28 Июль 2024 - 19:24
як це трохи?
так звернись до тих хто має ТІС в користуванні.
тут норми глянь https://master.shop/...ndicionera-opel
#12
Опубликовано 28 Июль 2024 - 20:01
бо двічі пшикнув, то тиск спав на 2баратак звернись до тих хто має ТІС в користуванні.
тут норми глянь https://master.shop/...ndicionera-opel
#15
Опубликовано 28 Июль 2024 - 21:13
по астрі колись був бюлетень опеля, що за високої температури треба було зменшити кількість хладогену. в ТІСІ він є. признаки - гул компресора при високих температурах повітря на обертах більше 2500 і відключення кондиціонера
опель про таке писав, і рекомендував просто зменшити кількість хладогена при заправці кондиціонера. я не пригадаю на скільки, треба в ТІС шукати.
Було таке, але стосувалось чомусь певних дизельних двигунів у 2004-2005 роках. На ОЗБ 2012 року вже мали б виправити навіть напис на табличці с данними по заправці. Хоча х.з якими джерелами інформації користуються ті заправники.
#19
Опубликовано 28 Июль 2024 - 21:32
сколько градусов за бортом(в подкапотке) при замерах?
Какие обороты двигателя?
Какая темп.выставлена на панели?
Сколько вентиляторов охл-я и какое состояние радиаторов(снаружи)
Ти маеш сертификат а я каждый день этим занимаюсь
Летом на прогретом моторе при заглушенном моторе и темп за бортом около 30 градусов и выше давление в обоих контурах 6-8 бар(мотор заглушенный)
10 бар при работе а/с это давление весна/осень-темп за бортом 15-20 макс
#21
Опубликовано 28 Июль 2024 - 21:38
Після заправки в боксі було не жарко, тиск був 17, каже ну допустимо. Але ж виїхав на жару і знову перебор.
Є впевненість що датчик подає дійсні параметри в системі,а не глюкнув?
Покази ОпКомз механічними манометрами(кондєйщиків) співпадають?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#25
Опубликовано 28 Июль 2024 - 23:18
так, показання приблизно однакові. Коли компресор пішов в аварію при 28бар, то манометр теж показав 28.Є впевненість що датчик подає дійсні параметри в системі,а не глюкнув?
Покази ОпКомз механічними манометрами(кондєйщиків) співпадають?
по табличці 450, а може заправщик глянув що там ще написано 475, хоча не думаю що це суттєва різниця.Яку кількість фреону заправляли?
фільтр маєте на увазі осушитель?10 атмосфер має бути. Забитий фільтр.
#28
Опубликовано 29 Июль 2024 - 06:55
Було таке, але стосувалось чомусь певних дизельних двигунів у 2004-2005 роках.
ні. бензинових.
скріни не знаю як вкладати
Field Remedy: 1638
Zafira 2003...,Meriva 2003...,Corsa-C 2002...,Astra-G 2003... All,All,All,All A/C
Complaint: Aircondition noisy (like a turbine) especially at high ambient temperatures at engine idle (Meriva) and at an engine speed of 2500 rpm to 3000 rpm (Corsa, Astra & Zafira).In case of customer complaint check the follwing points before any A/C compressor replacement will be done.For Corsa-C and Meriva: Check of A/C refrigerant charge. Ensure correct routing of the A/C tubes and make sure that there is no touch condition with any body part.For Astra-G and Zafira (Only Z16XE and Z18XE engines): Reduce A/C refrigerant charge from 600g to 525g. Ensure correct routing of the A/C tubes and make sure that there is no touch condition with any body part.For Astra-G and Zafira (All other engines): Check of the A/C refrigerant charge. Ensure correct routing of the A/C tubes and make sure that there is no touch condition with any body part.
Изменено: vigors, 29 Июль 2024 - 06:56
#29
Опубликовано 29 Июль 2024 - 09:18
та вже 3 рази перезаправляв, Обухів, Чернігів, Конотоп)))Не впевнений що 20-50грам впливатимуть аж настільки.
Звичайно, можна заправити тільки 400, але мені здається що тиск залишиться високим
А де заправлялися? Територіально
на вашу думку є сенс спробувати замінити осушувач?не совсем так....там нет никакой константы....факторов мульен
Изменено: Poprad34, 29 Июль 2024 - 09:18
#33
Опубликовано 29 Июль 2024 - 11:20
скріни не знаю як вкладатиесть програмки для ПК. Бесплатные и размер в несколько Мб. https://app.prntscr.com/uk/index.html
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых