Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Резервне живлення


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
9 ответов в теме

#1
Alexx-77

Alexx-77

    Авторитет

    • Сообщений 1483
  • Возраст: 47
  • Имя:Алексей
  • Город:Киев, Отрадный
  • Авто:AUDI TT, Opel Vectra A
  •  
  • Регистрация: 03.10.2012

Опубликовано 20 Июнь 2024 - 10:03

Доброго дня.

У з'вязку постійними відключеннями електроенергії, є проблема, яку треба вирішити.
Необхідне автономне, резервне живлення для електричних девайсів потужністю 50-70Вт на 3-4 години, і відновлення заряду повинно проходити в той час поки є електрика.
Звичайні ДБЖ дають десь 15-20 хвилин роботи. (батарея 12В\7А)
Додавши більшу батарею (12В\21А), працює вже від 40хв до 1,5 години, але треба більше та стабільніше.
Розумію, що більша батарея не встигає заряджатись, ДБЖ який не розрахован на це, тож треба:
- або змінювати схему ДБЖ збільшуючи ток заряду та напругу до якого значення заряджати та підтримувати, це складніше але надійніше

- або додавати окремий БЖ на зарядку. тут додати сам блок живлення не проблема, але він буде постійно заряджати ніхто не контролюватиме рівень зарядки.

Варіант переробки на Літій-іон теж можливий, але там мороки ще більше.

Тож питання, є в нас хтось хто любить займатись подібними задачками, або знаю як це вирішити?
Варіант придбати готові рішення не підходить, бо кількість необхідних 20-30 штук а може і 100 штук, і це нормально коштує, а треба дешево та надійно :)))))
Різних наявних в мене ДБЖ є в досталь, але треба переробляти. Тож питання, як краще це зробити?


  • 0

O677467319
Слава Україні !!!


#2
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 17784
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 24 Июнь 2024 - 19:13

Найкраще екофло або блюеті , тридцять ьис грн ціна . Ну ціна залежить же від потужності . Зараз всі поголовно переходять на ці прибамбаси
  • 0
Реклама в подписи запрещена

#3
Svetlovec

Svetlovec

    Завсегдатай

    • Сообщений 90
  • Имя:Павел
  • Авто:Opel Vectra C 2.2 (2007)
  •  
  • Регистрация: 26.09.2011

Опубликовано 24 Июнь 2024 - 22:53

Але прайс на них зараз неадекватний дуже сильно... хоч бери вези без гарантії з ЕС.


  • 0

#4
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 18097
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:MB, GM
  • Гос. номер:P0606
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 25 Июнь 2024 - 06:20

або додавати окремий БЖ на зарядку. тут додати сам блок живлення не проблема, але він буде постійно заряджати ніхто не контролюватиме рівень зарядки.

Півтора роки тому використовував цуй варіант, підключивши додатковий автомодільний зарядний пристрій.
Там розумна китайська коробочка, яка сама відключає зарядку коли потрібно


  • 0

#5
Alexx-77

Alexx-77

    Авторитет

    • Сообщений 1483
  • Возраст: 47
  • Имя:Алексей
  • Город:Киев, Отрадный
  • Авто:AUDI TT, Opel Vectra A
  •  
  • Регистрация: 03.10.2012

Опубликовано 25 Июнь 2024 - 08:15

Найкраще екофло або блюеті , тридцять ьис грн ціна . Ну ціна залежить же від потужності . Зараз всі поголовно переходять на ці прибамбаси

В моєму випадку це не варіант....
Треба дешево, або бізнес не працюватиме. 
Це на терміналах поповнення, а на них заробіток 0,8% від оберту. Тож гарному терміналу щоб окупити екофлоу треба рік працювати, а то і більше.



Півтора роки тому використовував цуй варіант, підключивши додатковий автомодільний зарядний пристрій.
Там розумна китайська коробочка, яка сама відключає зарядку коли потрібно

Як варіант...
Зараз встановив додаткові БЖ на 2 ампери, десь 30 хвилин додалось, але замало.
Тут навіть життя самої батареї не дуже важливо, проживе 2 роки вже гарно.
Я вважаю тут більше питання саме в ДБЖ, щоб він відключався при більш розрядженій батареї, тож треба змінювати пороги коли це спрацьовує.
Треба електроншік :) бо мого фаху трохи не вистачає :))) треба було більше цим займатись змолоду :)))


  • 0

O677467319
Слава Україні !!!


#6
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 18097
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:MB, GM
  • Гос. номер:P0606
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 25 Июнь 2024 - 08:19

Я вважаю тут більше питання саме в ДБЖ, щоб він відключався при більш розрядженій батареї, тож треба змінювати пороги коли це спрацьовує.

Китайська зарядка може видавати більше ніж 2А.
А УПС не висаджує батарею в нуль, відключає при 10.5-10.7В, за спостереженнями використовує десь 50% ємності.
У мене на сотці акумуляторі насос котла максимум 16годин працював
  • 0

#7
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6468
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 25 Июнь 2024 - 08:35

Китайська зарядка може видавати більше ніж 2А.
А УПС не висаджує батарею в нуль, відключає при 10.5-10.7В, за спостереженнями використовує десь 50% ємності.
У мене на сотці акумуляторі насос котла максимум 16годин працював

Чисто теоретично. Батарейка ніссана ліфа має 48 комірок. Чи можна почаклувати і зробити 48 елементів живлення для апаратів ТСа? Ну нехай буде 24.


  • 0

#8
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 3874
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & ТурбоОмерика
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 25 Июнь 2024 - 12:47

Китайська зарядка може видавати більше ніж 2А.
А УПС не висаджує батарею в нуль, відключає при 10.5-10.7В, за спостереженнями використовує десь 50% ємності.
У мене на сотці акумуляторі насос котла максимум 16годин працював

Фигасе
У меня максимум 7 часов на сотке
Что у тебя за инвертор
  • 0

 
:hi: 
 
 


#9
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 18097
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:MB, GM
  • Гос. номер:P0606
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 25 Июнь 2024 - 22:45

Фигасе
У меня максимум 7 часов на сотке
Что у тебя за инвертор

У мене інвертор 500W пікова. Циркуляційний насос - наче 50W 220V
  • 0

#10
bsanek628

bsanek628

    Завсегдатай

    • Сообщений 62
  • Возраст: 51
  • Имя:Александр
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Vivaro 2.5 MT
  •  
  • Регистрация: 29.08.2011

Опубликовано Сегодня, 14:07

Хто замовляв АКБ напряму з ЄС через Нікон? що б зібрати собі збірку на Ліфері?


  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых