Реклама
Жре масло
#6
Опубликовано 19 Июнь 2024 - 22:13
Що там має бути? На що звертати увагу?
А шо бачиш? Бо хочеш без розбору мотору вердикт. Для початку подивись на наявність масла на стінках циліндрів та на поршнях, або ще чогось, чого не має бути при справному моторі
Тут яке питання, така і відповідь. Ванги вже не ті нончє
0677164282, 0500656376 (Telegram, WhatsApp, Signal)
У Viber НЕ відповідаю
#8
Опубликовано 30 Июнь 2024 - 04:11
Зі своєю проблемою я звернувся не до Ванги,а до спеціалістів,до людина яка розбирається в даній сфері. Я не моторист,але думка склалася,що причиною такого розходу масла можуть бути маслозйомні сальники,або маслозйомні кільця. Від капремонту двигун накатав 60 тис.км і більше схиляюся до думки,що всеж таки причина в сальниках клапанів. Отже,хотів почути думку спеціаліста,а не диванної ВангиА шо бачиш? Бо хочеш без розбору мотору вердикт. Для початку подивись на наявність масла на стінках циліндрів та на поршнях, або ще чогось, чого не має бути при справному моторі
Тут яке питання, така і відповідь. Ванги вже не ті нончє
Изменено: FIRE777, 30 Июнь 2024 - 04:13
#9
Опубликовано 30 Июнь 2024 - 09:53
Зі своєю проблемою я звернувся не до Ванги,а до спеціалістів,до людина яка розбирається в даній сфері.
Отже,хотів почути думку спеціаліста,а не диванної ВангиТо почув чи ні?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#11
Опубликовано 30 Июнь 2024 - 10:44
Отже,хотів почути думку спеціаліста,а не диванної Ванги
Тут інших немає, ми всі диванні ванги з декілько-десятирічним досвідом
причиною такого розходу масла можуть бути маслозйомні сальники,або маслозйомні кільця. Від капремонту двигун накатав 60 тис.км і більше схиляюся до думки,що всеж таки причина в сальниках клапанів.
Ну от приблизно те саме і кажуть всі. Доречі за 60k km і кільця можуть гавкнути, дивлячись які з/ч ставились. Бувало і таке, тому і казав про те, шоб подивитись на стінки циліндрів.........
0677164282, 0500656376 (Telegram, WhatsApp, Signal)
У Viber НЕ відповідаю
#12
Опубликовано 30 Июнь 2024 - 11:57
Що там має бути? На що звертати увагу?
1. можна побачити що на клапанах висять каплини оливи, що говорить про знос маслоз`ємних ковпачків або вироботці пари втулка-клапан.
2. якщо по периметру днища поршнів сліди відмитого нагару - кінець кільцям/просто залегли кільця або виработка циліндро-поршньової групи.
почався різкий жор масла
може масло таке?
#15
Опубликовано 30 Июнь 2024 - 19:33
то скоріш за все щось з ЦПГ трапилось.
підтримую...
Міг бути тимчасовий перегрів, якого ТС не помітив. Відпустились кільця і далі по списку.... Комплекс діагностичних заходів дасть більш повну картину: правильний замір ЦПГ на "компресію" і "витік", ендоскопія камери згорання і впуску/випуску (клапана)...
Изменено: Юрий Сергеевич, 21 Июль 2024 - 17:39
ПТН ПНХ
#16
Опубликовано 01 Июль 2024 - 23:34
С таким расходом масла,можно пованговать,что там или юбки у поршней стёрлись в хлам,или перегородки на поршнях посыпались...короче,голову снимать полюбому,а там-"вскрытие покажет"...
"Жизнь надо прожить так,чтобы голуби,пролетая над твоим памятником,терпели из уважения!"
Ukrainian Vectra Club
2 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых