А який мотор кращий - той, що був на ДОресті (220 к.с.), чи на рестайлі, на 250?
Я завжди був впевнений, що рестайл це така-собі "робота над помилками", отже там вже мали би бути вілікувані всі "дитячі болячки".
Хіба з Інсігнією не так?
Та я б не сказав що то болячки, в Буйку на ресті взагалі 259 лс, а на Кадді АТС з таким же мотором 276 лс. От в книжці виробник і пише, що використовувати лише преміум бензин, і в США це 93 як наш 98. Зняти з 2 літрів понад 250 лс на звичайних поршнях, то звісно що на неякісному паливі вони будуть розвалюватись.
При цьому, коли вибирав собі авто, то жодного лоту не бачив "engine damage", а лоти були і з пробігами понад 300 тис миль (+-500 тис км). Тобто, при якісному паливі і обслуговуванні, двигун досить надійний.
Але, якщо лити бензин з меншим октановим числом, може бути мікродетонація, яку ти в салоні навіть не відчуєш, а от поршня будуть її відчувати і по троху руйнуватись. І тут є два варіанти щоб їздити і не боятися, або якісний бензин, або замінити поршні на ковані, і тоді можна лити що завгодно. Я вибрав перший варіант, бо заміна на ковку це +- 2500уе.
Доречі, на Інфініті Ку50 з двигуном 3.0 твінтурбо (понад 300 кс) також було написано заливати тільки преміум бензин.
Не знаю твоїх пробігів, але ж напевно ти не в таксі працюєш... Мені на роботу і назад проїхати 60 км, то різниця між 95 і 98 по грошах десь 30 грн виходить, то нехай за місяць буде 600 і за рік менше 200 баксів. Як на мене, то не такі великі втрати щоб економити. Але як же гарно їде машинка з 259 конячками під капотом...
Изменено: scenium, 31 Май 2024 - 07:54