я зразу писав- не шукай пригод, поки війна катай шо є. Типу тобі є куди їздити
наступного разу краще знайти того хто огляне, я до війни находив у кожному місті хто за 500-800 робив огляд з виїздом.
Опубликовано 26 Май 2024 - 15:32
я зразу писав- не шукай пригод, поки війна катай шо є. Типу тобі є куди їздити
наступного разу краще знайти того хто огляне, я до війни находив у кожному місті хто за 500-800 робив огляд з виїздом.
Реклама!!!
Опубликовано 26 Май 2024 - 16:47
А "гонщики" не ті самі перекупи?
От саме тому я і далі схиляюсь в бік ОФІЦІЙНОГО авто, з більш-менш прозорою історією, яку в більшості випадків можна перевірити через дилерські СТО, на яких, здебільшого, ці офіційні авто і обслуговувались.
І моя теперішня Омега - яскравий доказ цього! Взяв офіційну машину з прозорою історією і мізерним пробігом - і вона прослужила ( і служить до цих пір!) мені без яких би то не було проблем.
Але, хлопці, це ще не всі мої позавчорашні пригоди!
Після повернення в свої Чернівці я вирішив завітати на одну з наших численних площадок, які торгують "американцями". І при розмові з менеджером я зразу йому сказав, що мене цікавлять тільки седани і, що дуже бажано, такі, які мали мінімальні пошкодження. І мене той чувак зразу потягнув в самий кутик стоянки, де стояла Мазда 6 2021-го року, з 2,5-бензиновим двигуном SkayActiv, АКПП, на шкірі і т.д., і т.п., і з пробігом всього-навсього 39 тисяч км! І він сказав, що ця машина приїхала до них взагалі БЕЗ пошкоджень!
Ну і мені було запропоновано зробити пробну поїздку на цій Мазді. І що я вам скажу - мені в ній сподобалося майже ВСЕ! Стан салону був таким, що, думаю, там дійсно такий мізерний пробіг. Ще присутній запах нової машини, як це було колись в моїй Омезі, коли я її тільки купив.
І в їзді ця Мазда мені ДУЖЕ сподобалась! Вона мені показалася ще комфортнішою за мою Омегу! І це при тому, що вона на 19-х колесах з резиною, схожою на намотану на диски ізоленту! А яка ж тоді вона буде комфортна, скажімо, на 17-х колесах?
Короче, таку Мазду я би розглянув до покупки, але там і ціна в 19999$, яку я зараз точно не готовий заплатити...
Далі після Мазди мені показали американську Інсігнію - Бьюїк Регал з таким же двіжком, як на тій в Києві (з якої я і почав цю тему) - 2.0 турбо-бензин. Ну і проїхався я і на цьому Бьюїку. Ну що сказати - по комфорту він суттєво гірший за Мазду - щось схоже до Талісмана. Хоча він теж на 19-х колесах і на дуже низькопрофільній резині, так що на 18-х, або 17-х колесах від, думаю, буде суттєво комфортнішим. А от по динаміці розгону він - просто РАКЕТА!!!
Цей Регал 17-го року, на ПОВНОМУ фарші, із заявленим пробігом 113 тисяч, але реальний його стан був дуже пошарпаний! Як ззовні, так і зсередини. І ті 14 тисяч, які за нього просять, він точно не вартує...
Ну і підсумовуючи ці мої позавчорашні пригоди, я все-таки і далі схиляюся до тої Інсігнії, через яку я і створив цю тему - якщо там пробіг виявиться дійсно реальним, то чому б не зупинитися на ній, як я зразу і планував?
Що скажете, друзі? Чи все-таки обминати стороною цей варіант?
Блін, як сюди вставити відео???
Я би хотів, щоб ви подивилися на ту Інсігнію - власник познімав мені роліки з нею.
І да - ми з ним попередньо домовилися на 14 тисяч. Тяжко він погоджувався скинути півтори тисячі, але все ж-таки погодився.
Опубликовано 26 Май 2024 - 19:05
А "гонщики" не ті самі перекупи?
Андрій, то ти так само перекуп: ти продаєш колись придбані знання, досвід зараз дорожче, ніж платив тоді...
Дивлячись що вкладати в поняття гонщика... Якщо на площадку приїхав автовоз з 15 автівкими, які обирали троє, збирав автовоз четвертий, приймав тут п*ятий, продає шостий, то ЩО тобі розповість продавець?)) Щавто бімба-ракета і все за...бісь!
Другий момент, коли їде людина власним коштом, з поняттям, на власному бусіку-платформі з причіпом, находить 2-3 автівки, купляє, таможить, привозить, доводить до розуму... то вона трохи більше знає про кожну. Чи розповість тобі? Залежить від порядності і того, хто питає.... Мені розповість більше, тобі може менше)) Якщо тебе не влаштовує інформація про авто - не їдь, збережеш кошти, але і не купиш...
Будь-який досвід чогось та вартий: квитків, бензину, нервів, т.д...
Наприклад я кажу покупцям, які просять поїхати подивитись авто знайдене ними з метою придбання: "Ми їдемо не купляти авто, а відмовлятись. А якщо повезе, і авто буде гарне, то Ви його придбаєте))".
Изменено: Юрий Сергеевич, 26 Май 2024 - 19:10
ПТН ПНХ
Опубликовано 26 Май 2024 - 19:22
Юрий Сергеевич, я не продаю знання, я їх застосовую. Дивна в тебе аналогія
Другий момент, коли їде людина власним коштом, з поняттям, на власному бусіку-платформі з причіпом, находить 2-3 автівки, купляє, таможить, привозить, доводить до розуму... то вона трохи більше знає про кожнуЩоб впарити з кращим наваром, ніж той, що з 15-ма машинами. Бо роздріб не опт
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 26 Май 2024 - 20:03
Щоб впарити з кращим наваром, ніж той, що з 15-ма машинами. Бо роздріб не оптТреба вибирати перевірених "гонщиків" та й усе. Тоді і не буде питань по авто. Є ті, хто цінує свою репутацію, от з ними і варто співпрацювати.
Залежить від порядності і того, хто питає.
Якщо тебе не влаштовує інформація про авто - не їдь+
Опубликовано 26 Май 2024 - 20:47
таку Мазду я би розглянув до покупки, але там і ціна в 19999$, яку я зараз точно не готовий заплатити..
Опубликовано 26 Май 2024 - 20:55
У меня были похожие ощущения от первой поездки на акорде 2012 года на 17й 225/45От саме тому я і далі схиляюсь в бік ОФІЦІЙНОГО авто, з більш-менш прозорою історією, яку в більшості випадків можна перевірити через дилерські СТО, на яких, здебільшого, ці офіційні авто і обслуговувались.
І моя теперішня Омега - яскравий доказ цього! Взяв офіційну машину з прозорою історією і мізерним пробігом - і вона прослужила ( і служить до цих пір!) мені без яких би то не було проблем.
Але, хлопці, це ще не всі мої позавчорашні пригоди!
Після повернення в свої Чернівці я вирішив завітати на одну з наших численних площадок, які торгують "американцями". І при розмові з менеджером я зразу йому сказав, що мене цікавлять тільки седани і, що дуже бажано, такі, які мали мінімальні пошкодження. І мене той чувак зразу потягнув в самий кутик стоянки, де стояла Мазда 6 2021-го року, з 2,5-бензиновим двигуном SkayActiv, АКПП, на шкірі і т.д., і т.п., і з пробігом всього-навсього 39 тисяч км! І він сказав, що ця машина приїхала до них взагалі БЕЗ пошкоджень!
Ну і мені було запропоновано зробити пробну поїздку на цій Мазді. І що я вам скажу - мені в ній сподобалося майже ВСЕ! Стан салону був таким, що, думаю, там дійсно такий мізерний пробіг. Ще присутній запах нової машини, як це було колись в моїй Омезі, коли я її тільки купив.
І в їзді ця Мазда мені ДУЖЕ сподобалась! Вона мені показалася ще комфортнішою за мою Омегу! І це при тому, що вона на 19-х колесах з резиною, схожою на намотану на диски ізоленту! А яка ж тоді вона буде комфортна, скажімо, на 17-х колесах?
Короче, таку Мазду я би розглянув до покупки, але там і ціна в 19999$, яку я зараз точно не готовий заплатити...
.
Изменено: bzhasso, 26 Май 2024 - 20:57
Опубликовано 27 Май 2024 - 00:08
Опубликовано 27 Май 2024 - 06:13
Сусід, наших років, щоб вирішити питання вибору купив обидві - і Мазду 6 седан і Інсігнію седан. Обидві чорні і візуально, можливо Інсігнія більш "зализана", але Мазда більше якщо стоять поруч. І катаються обидвоє з дружиною хто на якій хоче На Опелі бачу його частіше, жінку - частіше на Мазді.
А взагалі - ходову Мазда "вилизує" з першого покоління з 2002 року. З турбо моторами в них якось не складалося раніше тому що то за 2.5Т треба читати - я б шукав 2.5 атмо і максимально свіжий. Нарікань на автомати в них не було і вони ставили перевіренні рішення які у інших вже були застарілими, у всякому разі я не чув як і не чув щоб з різними там роботами бавились. А далі фломастери ...
Доречі, задля розуміння - проїдь ще на Форд Фьюджен. Кажуть американські досить комфортні. Вони з Маздою завжди йшли разом в розробці Д-класса але в кожного було своє бачення. Зможеш порівняти одну й ту саму "заготовку" зроблену різними школами автопрому...
Опубликовано 27 Май 2024 - 07:57
Людина бере свої зароблені тяжкою працею гроші , їде хрен зна куди , витрачає час , гроші , а для тебе це як гульки - "Ну подумаєш , не сказав він тобі всієї правди " .
Ігоре, ти щось зовсім перекрутив мій пост... Якщо ти про подорож Опелемана, то він туди поїхав на свій страх і ризик в "рожевих окулярах"... Так само на свій страх і ризик їдуть гонщики-перекупи за кордон. Але ж Ви ціните тільки власні витрати...
Відповідати Андрію Олексійовичу не бачу сенсу... так - то так.
Всім добра!
ПТН ПНХ
Опубликовано 27 Май 2024 - 08:10
Да, колись в шефа на фірмі СХ-5 був з 2.5 мотором на автоматі - цілком надійна машина і досить економна. Тому замість Д-седана я б дивився на щось таке - враховуючи що на роки то практичність салона, посадка за кермом, кліренс навіть на моноприводі а все решта в однакових роках однакове - шістка не конкурент, хіба що в цінах різниця...
Опубликовано 27 Май 2024 - 08:11
Надо брать то что нравится))Ну а як вцілому та Мазда - нормальний апарат, чи не дивитися в її бік взагалі? І якщо вибирати її, то з яким двинуном?
Ну і якщо порівнювати з Інсігнією, то що буде краще вцілому? І за якими параметрами?
Чи може все-таки не видумувати дурниць і взяти щось з того, що зараз найбільш популярне на авторинку? Я маю на увазі Пасати, Суперби і т.п...
Опубликовано 27 Май 2024 - 11:55
Учитывая что неизвестно сколько и как на ней наездили и как обслуживали тут до меня ок 100 тыс то норм)))
Ну и не слабо так, я бы сказал.
Согласен. Хотя может хватить и 20ти , и вывод + или - сразу получается.....Чтобы понять подходит машина или нет надо на ней катнуть километров 150, не меньше.
ИМХО конечно.
Опубликовано 27 Май 2024 - 12:39
Хотя может хватить и 20ти , и вывод + или - сразу получается.....
вспомнил как купил машину вообще не проехав и 5 метровПокупал так, зная на что смотреть. Перед этим юзал аналогиные.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 27 Май 2024 - 13:20
Для чоловіка в тілі передні сідухи можуть здатися замалими і не дуже зручними.
Шеф 110+ кг, взагалі ніяких питань, перед цим в нього Туарег був перший. А ми втрьох, з речами, в Мінськ - 8-9 літрів, що ще хотіти. І за бульбою є в село чим і на море, враховуючи кліренс для міста краще ніж седан.
Опубликовано 27 Май 2024 - 20:06
Изменено: Igor Opeleman, 27 Май 2024 - 20:07
Опубликовано 27 Май 2024 - 20:11
В ІДЕАЛІ я хочу таку машину, яка би не була сильно "заморочена" - щоб я при потребі міг своїми ручками і обслужити, і ходову перебрати, і тому подібне. І щоб запчастини і в наявності були, і коштували по-божеськи.
Короче, все зводиться до того, що я хочу машину, яка в утриманні як Омега, але вже не Омегу
якщо акпп не принципово, купи шкоду октаію А7
двигуна 4 шт на любий смак. 1.6 атмо на газу буде їздити і їздити
або без газу
Опубликовано 27 Май 2024 - 20:43
купи шкоду октаію А7
Головки торкс всіх можливих розмірів (плюс їх власні головки), два домкрати, три лома, купа підручного інструменту: міняємо праву шарову самостійно втрьох, години за 3 зробили. Сучасний ваг уже несумісний з кувалдою і коровником нажаль.
Опубликовано 27 Май 2024 - 20:52
Таких вже не буде, пройшли ті часи, відлетіли вже гуси, потрібно розраховувати на нову тусу...Короче, все зводиться до того, що я хочу машину, яка в утриманні як Омега, але вже не Омегу
Опубликовано 27 Май 2024 - 21:02
В ІДЕАЛІ я хочу таку машину, яка би не була сильно "заморочена" - щоб я при потребі міг своїми ручками і обслужити, і ходову перебрати, і тому подібне. І щоб запчастини і в наявності були, і коштували по-божеськи.Тоді, мабуть, треба таки дивитись битки-американці на атмосферних двигунах, вони ще не так сильно заморочені...
Опубликовано 27 Май 2024 - 21:24
Короче, все зводиться до того, що я хочу машину, яка в утриманні як Омега, але вже не Омегу
це хвантастика синку(с)
норм ВАГ 15 стоить не будет писали уже выше с твоими хотелками....старт 20-25
В ІДЕАЛІ я хочу таку машину, яка би не була сильно "заморочена" - щоб я при потребі міг своїми ручками і обслужити, і ходову перебрати, і тому подібне. І щоб запчастини і в наявності були, і коштували по-божеськи.
Корея(Киа/хэндай ИМХО!
Современный ВАГ точно заморочен и очень дорог в обслуживании и сам кроме ТО мало что сам потянеш чинить собственными руками
Опубликовано 28 Май 2024 - 05:28
Корея(Киа/хэндай ИМХО!
Так і корея така закінчилась +/- в 10 році, не вірю що щось хороше можна з такими вимогами знайти на сьогодні - якщо хтось і робить щось таке то з гаслом " и так сойдёт " а не флагмани як була Омега. Той час, ті підходи до автобудування пройшли і вже не повернуться. Мені просто з спортивного інтересу цікаво чим той вибір закінчиться
Опубликовано 28 Май 2024 - 07:43
если нужен комфорт, то я бы смотрел на Ситроен С5 с двух литровым дизелем(в 1.6 гидропневмы нет). двигатель очень надёжный, коробка автомат от Айсин и механика норм ходят. но да, я помню что дизель не хотите, та и найти с вменяемым пробегом тяжело. из-за того что машина не популярная, то на них цены норм. как пример
https://auto.ria.com...5_36354895.html
Опубликовано 28 Май 2024 - 07:54
Французи це окрема філософія, такий сітроен 2008 року з 1.6 дизелем скоро років 10 вже буде в кума.
Самому - можна лізти на рівні інших сучасних іномарок. Але головне там купа рішень які тільки після вживання жаб можна зрозуміти - піна в сідухах залита прямо в обшивку тому для ремонта максимально непридатні, педаль газу має кінцевик який заливає водою з мештів ( вартість 200Є і вона знята з виробництва ), в механіці з"економили на пильнику і з першими морозами рвеш троси а міняється в зборі вузол куліси, центр керма який на місці а кермо обертається - також фішка яка мозок виносить. В брата слабкий вестибулярний апарат - його постійно нудило на тій пневмі коли з другом їздив збоку. Тому я б сказав - яка ціна така і машина, ринок не надуриш
Опубликовано 28 Май 2024 - 08:14
Французи це окрема філософія, такий сітроен 2008 року з 1.6 дизелем скоро років 10 вже буде в кума.
Самому - можна лізти на рівні інших сучасних іномарок. Але головне там купа рішень які тільки після вживання жаб можна зрозуміти - піна в сідухах залита прямо в обшивку тому для ремонта максимально непридатні, педаль газу має кінцевик який заливає водою з мештів ( вартість 200Є і вона знята з виробництва ), в механіці з"економили на пильнику і з першими морозами рвеш троси а міняється в зборі вузол куліси, центр керма який на місці а кермо обертається - також фішка яка мозок виносить. В брата слабкий вестибулярний апарат - його постійно нудило на тій пневмі коли з другом їздив збоку. Тому я б сказав - яка ціна така і машина, ринок не надуриш
я уже три года езжу на французах. на дорогах их становится всё больше и больше
у каждой марки есть свои косяки. вон опеля ржавые друшляки, но на них же ездят)
Опубликовано 28 Май 2024 - 08:19
я уже три года езжу на французах. на дорогах их становится всё больше и больше
у каждой марки есть свои косяки. вон опеля ржавые друшляки, но на них же ездят)
І в чому мотивація власнику Опеля який на ньому 16 років їздив?
Якщо С5 в топі трошки дорожче за Мегана - варто задуматись, при тому що меганів в 10 разів більше їздить...
0 пользователей, 5 гостей, 0 скрытых