Изменено: Taras lviv, 09 Апрель 2024 - 21:01
Реклама
Corsa B 1.0 провал
#1
Опубликовано 09 Апрель 2024 - 20:59
#3
Опубликовано 09 Апрель 2024 - 21:39
Каталізатора нема просто пряма труба,я вже і мотор поставив інший з всіма датчиками і лямбдою лише комп мій і та сама проблема шо на старому моторі.
#5
Опубликовано 09 Апрель 2024 - 22:19
Якраз забитий кат ( забитий вихлоп ) і може без зняття ламбди показати опком по паливній корекції.
Навіть якщо немає помилок мав би бути параметр або декілька поза нормальними значеннями, якій вказує на проблему, тим більше мотор поміняли а нічого не поміняллсь. Хоча якщо ви стадію заміни мотора вже пройшли - щось радити важко, скоріш самі знайдете. Мене тільки на заміну дроселя, модуля запалювання і комп"ютера керування двигуном хватило, потім після пропозицій розбирати двигун псіханув і почав вивчати інтернет
Изменено: sapphir, 09 Апрель 2024 - 22:19
#10
Опубликовано 10 Апрель 2024 - 09:11
#11
Опубликовано 10 Апрель 2024 - 09:21
Трубу вихлопну відєднювали майсри ,сказали шо недає нічого тільки гудить,я думаю що то мозги но майстри зі мною не згідні.по факту на заміненому моторі тільки вони з старого мотора а проблема ідентична.маю мозги но як їх подружити з імобілайзером і ключем?
Не питання з допомогою опком, треба тільки код старих і нових ( 4 цифри ). Робили на моїй Векррі і на Зафірі А 1999 року. Причому на Зафірі коду не було - купили сканер яким вдалось витягнути, є шанс що і в Корси тих років можна. Просто вартість коду хтось в 1000 грн цінить а хтось і в 3000
#12
Опубликовано 10 Апрель 2024 - 10:44
Иммобилайзер электронщик подружит с мозгами, найти спеца пусть и диагностику сделает.Трубу вихлопну відєднювали майсри ,сказали шо недає нічого тільки гудить,я думаю що то мозги но майстри зі мною не згідні.по факту на заміненому моторі тільки вони з старого мотора а проблема ідентична.маю мозги но як їх подружити з імобілайзером і ключем?
насколько я наслышан опком не лучший сканер ( заявление основанное на неком количестве отзывыов в инете. Я вообще далек от этой темы , так что посднее предложение можно считать как флуд:) )
А може лампочка на Джеки чэн сгорела ...Аварійний режим неможе бути без індикації - якій в ньому тоді сенс?
#15
Опубликовано 10 Апрель 2024 - 14:16
Лампа на приборах чек є і загорається,раніше коли провал був то вона загоралась педаль газу відпускав вона гасла і знову загоралась коли тиснув.їздив майстер з компом і коли загорався чек на ходу то машина сварилась на бідну суміш.
Забитий вихлоп дає збагачення, бідна - це щось інше і скоріш за все по паливу.
А ви точно незабагато хочете від 3-х циліндрів?
Якби мотор крутився до 5000 а машина не їхала - тоді да, тут же не дизель що 3000 то межа
#18
Опубликовано 10 Апрель 2024 - 19:11
Ну до 3000 тим.розгін йде а дальше затуп.і максимальний крутящий момент навпаки на мою думку після 3000 тис.може у Львові хтось знає иацстра по опелях?
Думав є Василь на Опелі на Городоцькій - виявилось нема. Блоки керування двигуном поміняє, але по діагностиці пробує вгадати, хіба що аналогічна проблема в нього була і тоді типу "знає". А всі ми хочемо щоб діагност знав і точно ставив діагнози а не вгадував...
Да, все після 3000 - і максимум крутного момента, і максимум коняк. Навіть умовна "поличка" момента, яка б вона не була в атмо моторі, і та десь з 3 до 4.5.
Изменено: sapphir, 10 Апрель 2024 - 19:13
#20
Опубликовано 11 Апрель 2024 - 07:18
#21
Опубликовано 11 Апрель 2024 - 07:34
Василь на Городоцикій є,казав набрати в пятницю з понеділка подивиться,.....
Так в тому і питання - він ніби є а ніби нема. Годину Вектру мучив, висунув купу ідей що міняти - я все замінив і без толку. Лікувати підміною по черзі кожного елементу я і сам можу - нащо такий діагност
Изменено: sapphir, 11 Апрель 2024 - 07:36
#22
Опубликовано 11 Апрель 2024 - 08:02
Изменено: Taras lviv, 11 Апрель 2024 - 08:03
#23
Опубликовано 11 Апрель 2024 - 08:36
Він і зараз на Опелі там працює в Автомобільний Дім Львів. Просто після такого "досвіду" не можу його радити і називати толковим. Да, щось він знає і вміє - кількість звернень щось допомагає вивчити методом помилок за кошти клієнта. Тому як на Єремію на нього немає чого сподіватись - може полікувати а може і ні. Треба іншого діагноста шукати, не обов"язково суто по Опелю. Той хто дійсно розбирається знайде проблему і в Опелі і в Гранд Черокі.
Изменено: sapphir, 11 Апрель 2024 - 08:37
#27
Опубликовано 11 Апрель 2024 - 21:49
так його друзі працюють у Львові наче толкове СТО в них Фінфікс
Якщо домовиться - може спробувати. Хоч один корч Єремія у Львові з ними зробив?
P.S. Графік роботи відповідний - понеділок-п"ятниця з 10.30 до 17.30
Изменено: sapphir, 12 Апрель 2024 - 07:39
#28
Опубликовано 12 Апрель 2024 - 08:22
Хоч один корч Єремія у Львові з ними зробив?
хз
Я з ним особисто не знайомий
Графік роботи відповідний - понеділок-п"ятниця з 10.30 до 17.30
Значить ім вистачає
а що жити на роботі?Таке...
Впевнений що вони зроблять якщо ж візьмуться таки за корча....але ціна питання буде не дешева
#29
Опубликовано 12 Апрель 2024 - 08:41
Це зворотня сторона володіння машинами старіше 10-15 років. Я з цим постійно стикаюсь в своїй роботі з ТІР Евро3 і старіше - ремонт аналогічного в Евро5 коштує рази в 2 менше бо він "запрограмований" виробником, в старіших ще добавляються проблеми старості. Тому ремонтувати старе - це не про бізнес, навіть в Європі знайомі в аналогічному бізнесі на старе малюють ціни "зі стелі" щоб клієнт або відкашляв нормально або пішов до інших.
#31
Опубликовано 14 Апрель 2024 - 09:45
Підскажіть а шо це за Єремія?то сервіс?
Це досить відомий діагност, який починав в Чернівцях і зі старими авто. Потім переїхав до Львова і працював на сервісі ФінФікс в Рясна-Руському ( заїзд з окружної здається ). Але там він вже працював з Америкою і новими авто тому що хотів росту і йому ставали цікаві більш складні технічно авто. Останнім часом не слідкував за ним але він здається знов повернувся до Чернівців.
https://www.youtube....VF8pv_fHSWvMOww
Паралельно з ремонтами він проводив якісь тренінги для бажаючих стати автодіагностами, можна 100% припустити що на сервісі лишилися його колеги бо сучасний мультісервіс і має починатися з діагноста тим більше по американським битим авто . В своїх відео він прямо і не зовсім розповідав що копатися в старій електроніці це був якійсь етап в його кар'єрі але він його пройшов.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых