В каталозі сказано, що однаковЗначить однакові
Реклама
OVA 2024Біг по колу або біг без кінца
#38
Опубликовано 22 Март 2024 - 09:55
Мені більше подобається воювати з прокладкою клапанної кришки та трамблером
А шо з ним воювати ( трамблером ) крутиться , іскрить собі . Електронне звичайно краще , але ж може і скінчитися посеред дороги раптово . А трамлер чих-пихаючи , але довезе .
#39
Опубликовано 22 Март 2024 - 16:47
А шо з ним воювати ( трамблером ) крутиться , іскрить собі . Електронне звичайно краще , але ж може і скінчитися посеред дороги раптово . А трамлер чих-пихаючи , але довезе .
Коли здох, не довіз. Добив гнилий польский глушак і не дотягнув 800 метрів до двора. Ну але розбір показав, що дивно, що тільки тоді вилізло взагалі. Хоча туди особливно не лазили і синьою ізолентою нічого не колхозили.
Для корси це ідеальні каточкі
На Корсі виглядають чудово, на інших трохи недоречно.
Изменено: Opel77, 22 Март 2024 - 16:48
#40
Опубликовано 18 Апрель 2024 - 18:25
Але щоб шось написати, покажу справжнє ретро зі Львова:
Бризковики задні оригінал рестайл. Нові, повний комплект з кріпленнями:
Номер по GM 90387413, по Опелю 1718648
Повітряний фільтр оригінал по ціні нижче за аналог. Міняти ще не треба, але як тут пройти повз:
Також, ще в березні поставив новий ричаг КПП, підшив рідний чохол і хомутом піджав на новий ричаг. Поставив трохи нижче, ніж було раніше, бо дуже часто вискакував чохол з бороди на 2-4 передачі. Тепер наче гуд.
Почав уже шукати електрика, бо основна частина кузовних робіт підходить к кінцю (на четвертий рік володіння авто ). Шарахаються одразу від марки-моделі-року, розмова далі уже не йде. Серйозна предметна розмова з суммами склалася тільки з одним, але я до нього і хотів віддавати з самого початку. Інші відмовлялись одразу, хоча маю на руках все, все оригінал, навіть майже всю проводку салону, де всі ці понти є.
Изменено: Opel77, 18 Апрель 2024 - 18:38
#41
Опубликовано 21 Апрель 2024 - 07:31
Є в цьому щось.
На старі машини запчастини часто приходять в пожовклих пакетах і пошарпаних часом коробках з забутими логотипами.
Кладовщики мабуть як відвантажували то вишикувалися в шеренгу і проводжали цю запчастину на видачу зі сльозами на очах.
Изменено: pierre, 21 Апрель 2024 - 07:32
#42
Опубликовано 21 Апрель 2024 - 20:58
Є в цьому щось.
На старі машини запчастини часто приходять в пожовклих пакетах і пошарпаних часом коробках з забутими логотипами.
Кладовщики мабуть як відвантажували то вишикувалися в шеренгу і проводжали цю запчастину на видачу зі сльозами на очах.
Ага, сам таке люблю, трохи повертає в більш радісні часи. Є у нас декілька контор, які у свій час купили залишки закордонних складів і привезли сюди. При чому іноді ціни реально шара, але треба вміти шукати, бо зазвичай крім каталожного номера (при чому іноді не GM, а опелівський номер вказаний) нічого більше не вказано. Зараз намагаюся все що є брати оригінал, і іноді GM (як корейський, так навіть і німецький) в 2-2,5 раза дешевше за нормальний аналог.
Зустрічав багато цікавих речей за цей час, наприклад оригінальні наклейки-полоси на кузов на ОКЕ, чохли на сидіння ОАФ (друге фото) і т.д. Рекламувати нікого не збираюсь, але іноді пробігатись про елькатсу корисно:
Я після покупки такого, іноді навіть не хочу ставити, бо шкода
Изменено: Opel77, 21 Апрель 2024 - 21:04
#43
Опубликовано 23 Май 2024 - 20:50
Майже готова до літа. Фотки робив в різний період і останніми заїздами тупо не було часу відфоткать.
Свіжопокрашені праве крило і передні двері уже на авто. Дверь повністю зібрав, крім карти і проводки, уже стоїть оригінальний ЕСП. Поставив електродзеркала, на обидвох дзеркалах свіжопокрашені кришки в колір. Молдінги будуть з хромом весь комплект, як висить на крилі, з GLS/CD.
4300 крило, 8800 дверь права (2 сторони)+кришки дзеркал 4шт+поклейка молдінга, якщо комусь треба.
На правій передній стойці рівняли кувалдою петлю обмежувача, попередній господар піймав дверима велосипедиста, чи щось в такому дусі. Стара права передня дверь закривалась гірше всіх інших, регулювання петлею замка трохи допомогло, але не сильно. Нова не закривалась з обмежувачом взагалі. Після кувалди закривається краще за водійську.
По лівій стороні фото погані, дзеркалить мотлох в гаражі, але обидві двері в стані "полірнути і що треба". Не гнилі, задню взагалі віддали всборі, тільки без карти, уже лежить проводка під ЦЗ, замок, привод, все є. Передня без склопідйомника і динаміка, цз є, і проводка уже лежить. Поліз сьогодні ставити свою ручку і циліндр замка, і прийшов гаплик водійській личинці, буду робити. Якби не замок, то поставив би і зліва уже ЕСП.
Ще зробив купу дрібниць про які уже забув. Але залишилось фото центральної заглушки. Купив давно, приліпив, але вічно вискакувала. Зняв ще рік назад, щоб не впала в обдув лобового, тільки зараз наліпив на двухсторонній скотч, але не тією стороною Тепер не випадає. Якщо кому треба номер: 90309001, 90269874 по GM на чорну.
#44
Опубликовано 23 Июнь 2024 - 10:00
Зробили електричні цяцьки, все за один раз, нюансів вилізло достатньо. Якщо хтось піде на таку саму авантюру, вам буде корисно знати, що фішки передніх дверей у реста і дореста відрізняються (знав про це заздалегідь), але не знав, що відрізняється кнопка багажника під ЦЗ і без нього, також джойстика дзеркал два різновиди, 8 і 9 пін, у них міняється місцями папа і мама на фішці. Також відрізняється "собачка" водійського замка, та що кріпиться стопорним кільцем до зворотньої сторони личинки,на пасажирській двері не відрізняється.
Власне поставили ЦЗ, електродзеркала з підігрівом (нові, свіжопокрашені кришки), ЕСП передні, плафони дверей і нову ретро сигналку. Все рідне, без колхозу, ЕСП ОВА оригінал, не з ОВБ, під рестову фішку, кнопки з братньої калібри. Заглушки отворів склопідйомників від шохи 6грн штука, стають ідеально, сидять плотно.Автозакриття з ключа працює, з сигналки забули втулити блок на автозакриття. ЦЗ весь оригінал Кікерт. Питань по ЦЗ, ЕСП і електродзеркалам нема. Але коли побачив задні плафони, випав просто. Плафони я брав з сенатора, а у ОВА позаду же чисто відбивачі світла, а з плафоном не влазить, в тому місці нема отвору, тільки болгаркою зрізати. То замість того, щоб познімати контакти з плафона, втулили туди, де отвір був в дверях. Поки вирішив залишити так, виглядає, канєшно, колхоз красноє дишло, але реально не до того зараз.
Сигналка - це окрема тема, ІЧ сигналка з датчиком об'єму. Я коли привіз її, то дивилися її, а потім на мене. Але винесли вердикт, що граберів на такі уже і не залишилось мабуть. Закриває, відкриває, датчик об'єму працює, залишиш відкритим вікно - буде кричати. Реально головний біль, коли глушиш двигун, закрив дверь, через 30 секунд вона стає на сигналку, при чому двері не закриває - про це навіть в інструкції окремо сказано. Якщо запалення не вмикав, а просто машину відкрив, тоді ця "фіча" не працює - буде стояти відкритою скільки хочеш. До речі з нею йшов датчик капоту, його також поставили шоб було. Як цю шляпу з 30 секунд відключити я поки не розібрався, реле затримки вбудовано в блок керування. Ну інфрочервоне випромінювання, радіус дії досить і досить скромний (чутливість викрутив на макс), але то мене не сильно хвилює.
Отаке, власне. Дуууже давно хотів осучаснити машину, бо закривати всі двері і ляду вручну трохи запарило, запчастини збирав 4 роки, купив навіть повну проводку салону з рестового CDX. Якби не задні плафони і оця шляпа з 30 секунд, то був би повністю щасливий.
Трохи фото. Накладки на дзеркала і джойстик нові є, поставлю потім. Поки все засране, щось криво стоїть, щось не защолкнуто і тд, забрав вчора ввечері, небуло часу навіть погратися з обновками. Все поправимо за літо, наведемо порядки.
Изменено: Opel77, 23 Июнь 2024 - 10:01
#45
Опубликовано 16 Июль 2024 - 13:37
За цей час зробив всього потроху. Першочергово можу сказати, що нарешті закінчив салон. Крім стелі, до якої цього року наврядчи справа дійде, більше нічого робити не треба. Для ОВА, на мою думку, це особливо значущий результат, дуже подобається, як зараз всередині. Допускаю, що не все ідеально, але не думаю, що на це можливо вплинути.
Ще із важливого, поміняв насос ГПР, разом з мастилом і прокладкою впускної магістралі. Збирався перебрати свій, але в підсумку вирішив, що легше купити інший. Сумнівався, чи вартує брати Б\В насоса з Європи, але взяв і не прогадав, насос чудовий. На холостих щезла вібрація в салоні майже взагалі (до цього думав на подушки, але всі три перевірив, рідні ще в дуже доброму стані), мотор став працювати тихіше. Прокладки брав від део, там схожі по розмірам, поки не тече, далі буде видно. Нажаль, днєпровскіє таваріщі не просто прислали не оригінальний ремінь, вони прислали ремінь генератора не на опель впринципі, тому тимчасово залишив старий. На першому фото старий насос:
Ну і купу дріб'язку зробив. Зняв задній бампер, зробив праве кріплення на ньому, поставив новий хром молдинг з дореста і рідні бризковики. Нажаль, дорестовий хром-молдинг трохи коротший за рест (так, вони відрізняються), і трохи не достає до заглушок, вирішив залишити так, рестовий молдинг знайти нереально майже. Замінив накладку багажника, купив колись за 150 гривень майже не коцану і всю цілу, рідна тріснула в районі замку і зламане одне кріплення, на фото рідна знизу. Попутно, відрегулював багажник, прибрав, такий рідний Вектрі, перекос. Поміняв замок на новий оригінал з нексії (96207854). Впринципі, і рідний робив, але мав люфт, навіть відрегульований. Стає, болт-он, 2 хвилини роботи, але майте на увазі, якщо хтось також буде ставити з нексії, у нього відсутня пластикова кліпса під лапою тяги, тому при закритті він помітно гучніше щолкає. В нексієвському і місця під кліпсу не передбачене, поки що роздумую, що можна надіти на новий замок в тому місці. Також не показував, але давно купив опелівський трикуник, аптечку перезібрав, залишив тільки кейс і німецькі папери, пробиті 97 роком. Замінив штіфти обмежувача передніх дверей, стають від нексії як рідні (94581090), ціна питання 20грн штука, прибирають люфт обмежувача повністю, попутно змазав обмежувачі.
Перебрав ще зимою праву фару, замінив вигорівший відбивач. Поставив у травні, зараз відрегулював. Праве крило ще не виставляв по зазорам, тому трохи криво відносно нього. Правий поворотник Hella поставив ще минулого року. Обробив передню праву арку і стакан, поставив пильник, нижній також маю. Також, у багажнику знайшлася фішка на привод ЦЗ лючка, поставив і його також, перевірив, працює і від ключа і від сигналки. На оригінальний аккум (дістався разом з машиною) поставив оригінальну накладку клемми + (90564736, якщо комусь треба), заодно зробив фото підкапотки (до заміни ГПР).
Изменено: Opel77, 16 Июль 2024 - 13:41
#50
Опубликовано 18 Июль 2024 - 01:45
Супер
Вектра приобретает околомузейный вид)
Дякую! До музею, або хоча би листочка А4 "НЕ ПРОДАЮ" на склі тут ще далеко. Хоча, на мою думку, машина вже більш-менш схожа на щось ціле.
Opel77,Красава, це ж скільки натхнення треба мати))
Дякую! Спочатку купив і робив, бо було шкода, що купить хтось інший і заколхозить. Не впевнений, що хтось ще став би розбиратись, де там шо стоїть від дореста і фарбувати нові деталі. 30-річна машина без ГБО, без фіолетового вонючого тонєру, без сигналки Циклон, 25 років в одній сім'ї з повним переоформленням і прозорою історією (наскільки це взагалі можливо, для такого віку) - мені здалося це цікавим варіантом. А з якогось моменту зник сенс продавати машину, особливо після того, як електрику зробив. Грошей і сил витрачено багато, та і робилося для себе, грошей не беріг, а часто і не рахував навіть. Хоча нерозуміння зустрічав майже від всіх Продавати навіть за 3$ (що практично не реально) не хочу, та і варіантів на що змінити не бачу. Машина подобається, результат праці подобається, хоча іноді, звичайно, може підкинути сюрпризів.
Крім того, за цей рік зроблено справді багато найдорожчої і найцікавішої роботи. Не кожна ОВА дочекається своїх нових дверей.
ГПК
П.С. пий менше кави))
Слушно виправили, дякую.
Тут половина стаканчиків, ще минулорічні. Як допив, не будеш же викидати у вікно, от вони і збираються в купу, а потім я їм і функцію придумав. Використовую стаканчики під шурупи і кріплення, коли розбираю щось, а зіп-пакета нема під рукою. Іноді використовую в якості попільнички за кермом. Коротше, корисна штука в господарсті
Изменено: Opel77, 18 Июль 2024 - 01:47
#55
Опубликовано 13 Август 2024 - 22:21
imgbb загубив всі фото на попередніх постах Як буде час, перезаллю, ті, які збереглися в мене.
Кріплення КПП зробив ще в липні, нарізав нову різьбу, КПП і гранати не постраждали. З того часу проїхав ~150 км, все ок.
За весь цей час провів ТО і ось що знайшлось в 30-річному авто (перше фото під спойлером):
- Натягувач ГРМ - корейське фуфло
- Помпа фуфло GNS, вперше таке взагалі чую, але не текла
- Ремінь DAYCO
- Сальник розпредвалу ще оригінал GM
- Колодки передні Hi-Q майже лисі взагалі
Як на мене, все шляпа, крім ременю.
Замінено на:
- Ремінь ГРМ Continental CT874
- Помпа Hepu P312 + прокладка GM 9158173, хепушну прокладку не став встановлювати
- Натягувач ГРМ легке б\в оригінал Litens, із своїх запасів
- Сальник розпредвалу Victor Reinz 81-24909-10
Попутно відмив пластиковий кожух ГРМ від мастила, поставив нижню кришку кожуха ГРМ, верхню на днях також поставлю.
Наскільки є сенс витрачатись на фірмовий комплект ГРМ, на моторі, що не б'є клапана - питання риторичне, але щоб уже не повертатись до теми ГРМ.
Ремінь генератора скоро також заміню. На рестайлинговому C16NZ (поліклиновий ремінь) з боковим ГПР, але без кондюка, стоїть ремінь 6PK1460. З кондюком - 6PK1800. Якщо комусь треба, продам недорого Continental 6PK1800 або поміняю на 6PK1460.
Попутно поміняв колодки, і дуже не дарма, як виявилось, старих там кіт наплакав. Грошей не пожалів, поставив Brembo Диски іщьопаходят, через рік-два поміняю.
Попутно, під раздачу попала пічка. Так як зливав тосол, щоб помпу поміняти, вирішив одразу і радіатор пічки поміняти. Весною купив за копійки оригінальний латунний з ОАФ (однакові з ОВА, один і той же каталожний номер), з машини з пробігом 180к. Промив, перевірив шлангом - не тече. Минулий господар вколхозив сюди якийсь ноунейм радіатор, який я в свій час ледве в корпус запхав, він тупо лежав на кулісі, коли купив авто (два останніх фото). Патрубки купив в 2022 році. На ОВА 1.6 з патрубками пічки реально проблема, але мені вдалося знайти підходящі. Випускний патрубок - Thermotec DNX027TT, стає болт-он, нічого підрізати не треба, по розмірам і вигинам один в один з рідним. Впускний, з саксофона на пічку - Gates 021651, його треба трохи підрізати зі сторони пічки, по розмірам один в один, але треба знайти положення, в якому не буде заважати вертоліту. З новою пічкою були заглушки на патрубки на кузов, тепер через пічку уже не видно вулицю.
Трохи раніше, дізнався, що на кришці бачку ГПР є резинка і замінив її. Підходить від нексії, 96133765.
Також, ще в липні поставив бленду. Купив ще в 22ому році, маю ще одну, під стопи 94-95р. На цій відновив епоксидкою два кріплення, ця як раз під рідні стопи 93р. Місця кріплення на ляді обробив з обох боків. Трохи є по ній зазор, але шкода вже було ляду далі сверлити, вирішив так лишити. Після встановлення бленди, треба натягнути торсіони ляди на наступне положення, інакше буде кришка багажника падати на голову. Є ще третє положення, якщо стоїть бленда і спойлер.
#57
Опубликовано 14 Август 2024 - 08:30
Vectra гарнюня , а ще їй дуже повезло з теперішнім власником.
Я відкатав на Вектрі А з с20не 5 років , 2003-2007, перше авто як перша любов))) Ох перла вона з тим двигуном в свій час))) Як я не вбився , Бог його знає)
Дуже цікава тема - слідкуємо далі
063 244 8516 то є Євген
#58
Опубликовано 14 Август 2024 - 10:43
Vectra гарнюня , а ще їй дуже повезло з теперішнім власником.
Я відкатав на Вектрі А з с20не 5 років , 2003-2007, перше авто як перша любов))) Ох перла вона з тим двигуном в свій час))) Як я не вбився , Бог його знає)
Дуже цікава тема - слідкуємо далі
І здається то була GT?
Изменено: pierre, 14 Август 2024 - 10:45
#63
Опубликовано 01 Сентябрь 2024 - 13:38
Дякую всім за відгуки! Першим ділом хотів би спитати, можливо хтось підкаже. Зимою хотів поміняти прокладку поддону, але з'явилася думка, замінити і сам поддон, щоб був одразу з піногасителем. Щоб уже забути про підтікання звідти. Думаю брати 96351480 GM, не аналог, оригінал GM, але не впевнений, що підійде. На кадет-форумі пишуть, що з ланосовськими болтами, і якщо прорізати більший отвір під маслоприйомник - то стане. Маю рестовий C16NZ, з квадратним кожухом і натягувачем ГРМ. Можливо хтось підкаже, чи пройде така авантюра? На рідний поддон нема сенсу наварювати піногаситель - він коцнутий ще минулим власником.
По зробленому:
Поставив верхню кришку ГРМ. Зверніть увагу, що вони є різні, залежно від самого кожуха (див. друге фото), знайти під один болт не легко, зазвичай:
Також, нарешті, зробив ремінь генератора. Заміна трохи геморна з боковим ГПР, ремінь, як і розраховував 6PK1460. Взяв Dayco на пробу.
Крім того, у мене, мабуть, єдина машина, де були проблеми з черепахою. На рідній зіпсувалося місце під трубку сапуна, і іноді потрохи сопливило звідти маслом. (фото 4) Помітив давно, але все не доходили руки замінити черепаху. Купив б\в, в подарунок до нової черепахи дали патрубок сапуна в досить непоганому стані, поставив і його також. Попутно, так як знімав черепаху, відмив монік від нагару.
Також добрався до лівого підрульового. Рідний уже погано тримав положення дального світла. Думав перебрати, але рідний такий затертий візуально, що не побачив сенсу. Купив б\в оригінал, думав про новий аналог, але мав великі сумніви щодо якості аналогів. Коли ставив, помітив, що на контактній группі замка запалення в двох місцях поплавлений корпус. Зняв, розібрав і знайшов типову історію - обгорів контакт стартера. У ОВА нема реле стартера, контактна группа напряму виходить на стартер. На пробу замовив аналог контактної группи, поставив - не помітив, ані нагрівання дротів, ані контактної группи. Поки лишив так, можливо пізніше заміню на оригінал. Стосовно нової группи, то Magnetti Marelli настільки облінились, що уже навіть не клеять свою наліпку на китайські запчастини. Візуально, наче все ок, фірми ніякої не вибито, тільки GM'овський номер, але без логотипа GM. Але у нас варіантів по аналогам не багато, або ноунейм китай, типу АІС, або MM, який пакує китай, або оригінал. Можливо з якогось део підходить, вирішив не ризикувати.
Далі займався уже справами "декоративними". Нарешті купив ручку багажника з ОВБ. Поставив собі, набагато зручніше закривати ляду.
Замінив задній правий динамік. Рідний хрипів і рипів, купив пару б\в оригінальних, під рідну же фішку, щоб нічого не колхозити. Поставив тільки одну, ліва задня у мене в непоганому стані. Зняти динамік реально і не знімаючи полку, але витратив добрих хвилин 30-40, щоб зняти старий і поставити новий.
Зробив заглушки отворів під дроти плафонів на передніх картах. З заводу, на Вектра 2000 в кармани йшли кришки, які закривали і цей отвір, і сам плафон позаду, щоб він не світив в карман. Шукати їх - марна справа, купив дві резинові заглушки 20мм внутр діаметром, зробив проріз по центру і пропустив туди дроти. Візально вийшло досить непогано.
Знайшов у себе нову, ще запаковану аудіокасету. Це не зовсім мій смак, але було цікаво потестити касетну деку на магнітолі, чи працює ще взагалі. Працює але трохи гучно, можливо треба змастити, працює і перемотка, eject також робочий.
#65
Опубликовано Сегодня, 00:21
За два місяці особливо нічого не робив, бо не було часу, але потроху закуповую запас запчастин на різні випадки, поки ціни ще помірні, так як з машиною розлучатися не планую. На початку вересня купив новий аккум, бо старий, оригінал ACDelco-GM 2014рв закоротив одну банку і розряжав сам себе за меньш ніж добу на снятих клеммах Хотів також новий взяти GM, але або ціна космічна, або нема в наявності, зупинився на Варті.
Також, цю машину переслідує якась дивна вдача, під кінець вересня завозив її вже аж до весни в гараж, і прямо коли заїзджав уже в гараж, репнув трос счеплення по пластиковому кріпленню. До гаража ~7-10 км доїхала взагалі без всіляких питань. Новий трос навіть не довелося купувати, прям в гаражі і лежав, десь 3 роки тому купив в запас на ОУК же. Поставив, заодно змастив ось педалі зчеплення, бо скрипіла іноді.
Тепер, щодо покупок. План мінімум, на осінь-зиму - заміна піддона з прокладкою, ревізія, зварка\заміна вихлопної, є питання до всього, крім глушника. У вересні також підварювали резонатор без розбору, бо прогнив стик з банкою і уже помітно шуміло. Також бачив, що повний гаплик фланцям, що прийомної труби, що резонатора. Міняти, чи варити - розтин покаже, є всі прокладки, болти, подушки, пружини нові на руках. Є ще прокладка випускного коллектора, але туди лізти не планую - це поки в запас. (! Багато тексту під спойлером)
Буду, по можливості, тримати в курсі, але у мене завжди все робиться дуже довго, але неминуче.
Все що встановлено до цього, зарекомендувало свою работоздатність, помпа не тече, рівень ОЖ тримається, сальник РВ не тече, в кожусі чисто, колодки попритерлись. Забув пічку подивитись, але в вересні ще було сухо в кришці. Якби лило рікою, було би видно із салону.
Також, некваплячись шукаю сальник полуосі на F13 в оригіналі в запас. 24583232, 90182165 90288278 GM номера. Можливо, хтось з форумчан має на продаж. Наскільки я розумію, ланосовсько-ф16ий відрізняється по зовнішньому діаметру і не підходить на F13.
Изменено: Opel77, Сегодня, 03:16
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых