Вітаю! Побачив тему про Тігру А і вирішив створити свою. Перш за все питання до форумчан, чи цікаво комусь? Бо я так розумію, драндулєти такого плану тут уже велика рідкість і давно в минулому.
Машина вже четвертий рік у мене, скільки грошей закопано тільки Бог зна, але вважаю, що машина того варта. Робиться у мене все дуже повільно, але діло йде.
Про машину:
Opel Vectra A, рестайл 1993, C16NZ, збірка британська, Лютон, нульова GL взагалі без опцій, навіть без ЦЗ. Із опцій тільки чудовий колір Rioja Red 69L. Куплена у 2020 році, вся історія авто впринципі відома, якщо вірити словам продавця. До 98ого року знаходилась у Німеччині, у 98 році куплена українцем у Дортмунді, зберіглась номерна рамка дилера зпереду, куплена разом із Гольф 2. З того часу проживала у Броварах, де пізніше перейшла до родича. До моменту продажу була на номерах і ТП 98ого року, при переоформленні бачив і спілкувався з власником, який і пригнав авто. На момент покупки одометр показував 214т. Флуд на цю тему вітається.
В 2020 поварена (пороги+задні арки, чашки задніх пружин, плюс невеликий клаптик дна у задніх пасажирів). Переднє дно живе, з водою зпереду боролися два роки і наче побороли, побачимо цього літа. Дно з сторони салону покрив в три слоя антикором. Воду в багажнику побороли повністю, починали з заміни заднього скла і його ущільнювача. Дякую Bagrov за чудову роботу! Також заміною скла вирішилось питання підігріву. Воду з району лючка також побороли, хоча і колгоспом, конденсат в багажнику також поборано. Багажник весь живий, включно з коритом запаски. В одному місці збиралось вже гнити, але вчасно побороли воду, зачистили і обробили. Кришка рідна, не гнила, стоїть криво, як зазвичай Двері 3 з чотирьох гнилі, нові двері вже є, дві в колір, одну будемо фарбувати.
Всіх цікавить салон: карти рідні, в рестайлинговій GL раскрасці, як і сидіння. Підклеював верх у обох передніх карт, подлокотник цілий у всіх. Сидіння ок, водійське підшивали двічі, але поки нічого серйозного. Руль рідний, досить рідкий рестайл без подушок, зустрічається на 1993 і ранніх 1994. Всі дефлектори рідні, всі регулювання робочі, включно з правим дефлектором. Весь салон, включно з ковроліном і обшивкою багажника чистив піною-хімчисткою у 2023 році.
Технічно все як зазвичай у 30-річного опеля. Більшість сальників і прокладок тече, міняю, як туди лізу. Цією зимою замінив майже весь комплект вертольота на оригінальний ГМ від ланоса, на підході кільце ручки кпп. Свічки, провода, всі фільтра включно з паливним, який взагалі був оригінальний, поміняні в 20ому році ще, з того часу наїздили тисячі 2 пробігу, якщо не меньше. Трамблер здох прямо на ходу в 23ому році Додому їхали на шнурці. Під час розбору виявилось, що датчик холла розвалився. Куплений бу трамблер із Європи, все крім бігунка оригінал, навіть кришка Delco Remy, бігає чудово. Польский глушак порвало вже до кінця, коли прийшлов гаплик трамблеру, він дирявий був уже на момент покупки. Замінений на новий Bosal включно з новими резинками. Задні гальма повністю нові, зпереду поки все ок, замінив тільки один датчик абс, бо било помилку. Підвіска вся оригінал, гаплик приходить тільки заднім амортизаторам, тікуть і стучать, добиваю і буду міняти, уже купив весь комплект відбійників оригінал GM.
Ручник не працює Троси протянув ще у 22ому, гайку виточить мені не можуть вже другий рік
З пічкою все як зазвичай, радіатор на момент покупки уже був вколхожений невідомо з чого, без написів взагалі. Був уже один заход минулого року поміняти, але кинули і продали дірявий Цього року купив ще один, уже майже новий латунь Harrison, влітку буду робити. Рідний вентилятор пічки здох зимою 22ого-23ого року, замінив, маю ще три в запасі . Резистор знайшовся в своїх запасах, всі 4 положення працюють, але перевернуто все з ног на голову, перше положення - це 4, а 4 - це перше, поки залишив так.
Цього року очікує ремонту насос гур, де уже явно гаплик підшипнику.
Зроблено за 4 роки багато, багато чого просто забув написати, із цікавого: поставлена оригінальна електроантенна+нова резинка до неї, замовляв із Європи. Замінив рідну магнітолу з поламаною касетною декою на таку саму, але з робочою, маю два перебраних підкасетника Fischer Міняли передній бампер, стояв дорест. Ремонтували і красили, поставив оригінальні лінзовані туманки ZKW, ліва ціла повністю, всі 3 кріплення, праву замовляв з Європи, колхозив верхнє. Підкапотка проводка була, прокладав з мінімумом колгоспу тільки зі сторони салону, робив по розуму, запобіжник у блоці на своєму місці, рідна кнопка, всі підсвітки працюють. Поставив приборку з тахометром, бреше на 9т пробігу, було 215, стало 206, поміняв всі лампочки на такі ж оригінальні, світить що треба.
Всю зиму машина в гаражі, як теплішає, починається сезон робіт. На цей рік заплановано: кузовщина (перекрас крила, покрас однієї двері, заміна двох дверей в колір, можливо полірування двох дверей і ляди, якщо там є що полірувати, покраска нових кришок дзеркал), після, поїздка до електрика (оригінальні передні есп, не колхоз з овб, електрадзеркала, уже перебрані, обидва оригінал GM, оригінал ЦЗ весь комплект, маю все, дверні плафони, продали комплект з сенатора, з рамками, фішками і тд, ретро сигналка Bosch Bloctronic IM-US з датчиком об'єму салону, також маю нову), також заплановано зняття стелі і установка задніх плафонів в ручки і козирьків зі світлом уже власними силами.
Трохи фото з різного періоду:
Більше фото є тут: https://www.flickr.c...177720310887860
Бортжурнали, або що не веду, але іноді цікавинки викладаю на Флікру. Якщо ця тема комусь цікава, буду викладати тут, цікавого багато, вся хата, гараж і два сарая завалено запчастинами і всяким цікавезним на вектру. Живу в одній кімнаті з дверною картою, приборкою, і двума ящиками оригінальної електроніки.