Самодіагностика системи керування двигуном у таких моторів як X14XE це жуть. ЩЕ попутно проблема - перегрівається. Спрацьовує лиш аварійний режим після 100. Перша швидкість не працює.
Реклама
TIGRA A у 2024Або некромантський проект постановки на ноги
#75
Опубликовано 12 Март 2024 - 09:23
Так, ну виявилося що тупо не було натяжки ГРМ, бо підолги виламали в маслонасосі кріплення ролика натягувача ГРМ, розсвверлили і поставили туди якусь іржаву самопальну перехідну шпильку. Так шо маємо під заміну повний комплект ГРМ, + МАСЛОНАСОС зі зняттям і чисткою піддона від солідола (бо без зняття піддону маслонасос не знімається), і ще раз заміною масла і фільтра само собою. Пара дзеркал в зборі, В/В дроти (бо вони рідні, ще з 1996 року), всі датчики керування двигуном (окрім МАР) + 3х контактний датчик включення вентиляторів. Вварення гофри, зробити додатковий чіп ключа (дякуючи Олександру, ака Bank) + пара гальмівних шлангів на перед.
Простіше вже написати список того, що НЕ мінялося, або НЕремоонтувалося
Вобщем машини 30+ несовєтую
Изменено: pierre, 12 Март 2024 - 13:51
#77
Опубликовано 12 Март 2024 - 19:22
Судячи з того який вигляд мають свічки, сморід з вихлопної і не рівну роботу , дуже схоже що мотор гарний апетит на моторну оливу має....як доречі з цим питанням?
ГРМ на зуб півтора гуляв, свічки були кращі, це їх так за 100км загадило. + пропуски епізодичні і лише на гарячу (сподіваюся зза ВВ дротів 1996 року, які я ще не міняв). лише замовив. Синього димка немає. Ну а л-зонд, датчик температури повітря на впуску і датчик температури ЕБУ пішли під заміну паравозом
Изменено: pierre, 12 Март 2024 - 19:27
#87
Опубликовано 16 Март 2024 - 08:55
pierre, може я дурню скажу. не принижуючи твоїх здібностей, може показати її електрику? якомусь занадтто розумному?
Тут дуже "специфічний" потрібен електрик. Враховуючі що всі жгути з автомобіля знімалися, з блоків керування відкачувалася вода, ремонтувалися обриви проводки в 147ми місцях, вся ізоляція на проводці тріскаєтсья при перегинанні, половина датчиків неоригінальні, ну плюс несправність багатогранна і плаваюча:) Електрик тут потрібен штатний, на зарплаті як у майбах. Навіть не електрик, бортінженер
Проверяет сильно ли любишь ))
Це точно
І да, потік сальник колінвалу передній. Новий, який був на маслонасосі :)
Изменено: pierre, 21 Март 2024 - 11:03
#89
Опубликовано 21 Март 2024 - 08:44
Чекаю від Антона Костюренка нові ПТД, бо в ній те саме що колись було на Meriva, лютая вібрація при гальмуванні, ПТД візуально просто нові, без слідів перегріву, навіть не іржаві ще. Але поведені. Пекельні борошна так їздити.
Ну і перше хрещення дощем на вулиці пройшла. В кабіні сухо
Изменено: pierre, 21 Март 2024 - 15:20
#99
Опубликовано 24 Март 2024 - 09:01
і ще помітив що іноді не реагує на педаль газу.
Порада дивна, але дуже по-опелівськи. У Х14ХЕ же уже педаль газу з потенціометром? Можливо водичкою його заливає з-під вігнившою панелі жабо? Якраз нормальний такий дощик був пару днів назад. У ОВА саме в тих місцях і вигніває, з зовні з-під жабо видно не буде, тільки з салону дивитись. Це так, в порядку здогадки.
#100
Опубликовано 24 Март 2024 - 09:18
Порада дивна, але дуже по-опелівськи. У Х14ХЕ же уже педаль газу з потенціометром?
ну да.
Можливо водичкою його заливає з-під вігнившою панелі жабо?
там все поварерно, оброблено зафарбовано, але в те місце вода ніяк не потрапить, хіба через дірку в капоті.
переливає (бензином) лише на гарячу.
Изменено: pierre, 24 Март 2024 - 09:20
#101
Опубликовано 24 Март 2024 - 10:44
Сухий залишок:
На гарячу заливає так, що починає троїти і глохне на ХХ, навіть на P
Нові свічки само собою вже чорні як ніч, вихлоп такий же смердючий. Витрата палива на сотню ~10+
На ходу, на гарячу, засвічується і через якийсь час сам тухне снеск, OPCOM фіксує помилку по л-зонду (обрив цепі)
Часто не реагує на педаль газу. Натискаєш, - а вона не їде, тобто оберти двигуна і не думають підніматися. Що досить дивно для механічного дроселя.
Що планую робити:
Л-зонд я поставив новий ноунейм кетай, тож куплю Delphi, поставлю його.
Датчик положення дросельної заслінки коштує недорого, куплю поставлю. Доречі який є перевірений бренд?
Все правильно планую?
#103
Опубликовано 24 Март 2024 - 11:04
Може я пропустив. Але датчик тамператути ОР на "мізки" перевірявся, мінявся?
новий, хороший. БОш.
Тут вичитав ще один ньюанс, якщо датчик кисню на один проводок, то він критично залежний від масси двигуна, а масу двигуна я не перевірив, навіть не знаю чи є вона.
Также с меткой «Tigra, X14XE, AF13, перегрів, ХХ, холостий, АКПП»
|
Базар →
Продам →
Запасные части →
Куплю шатуны Х14ХЕ, поддон, и проч.Куплю шатуны Х14ХЕ, поддон, и проч. Автор: Владимир Дубык • Дата: 25 Март 2021 X14XE |
|
|
|
Гараж →
Ремонт →
Двигатель →
Замена двигателя который стоял с АКПП на автомобиль с МКППЗамена двигателя который стоял с АКПП на автомобиль с МКПП Автор: Part1995 • Дата: 20 Октябрь 2020 Замена двигателя, Z22SE, Мотор и 5 еще... |
|
|
|
Базар →
Куплю →
АКПП Omega B 2.2I 2000г.в.Куплю АКПП Автор: Роман Александрович • Дата: 04 Июль 2019 АКПП |
|
|
Гараж →
Ремонт →
ГБО (ГАЗ) →
с20ne пропуски зажигания на газутроит на газу на бензе все гуд. Автор: mark_omega93 • Дата: 10 Май 2019 редуктор, зажигание, троит, ХХ |
|
||
Базар →
Куплю →
радиатор АКПП Astra J или Insigniaкуплю б.у. радиатор на АКПП Автор: anTIDot • Дата: 29 Март 2019 радиатор, АКПП, Astra J, Insignia |
|
2 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых