Ну щож.
Які можуть бути підводні у машини в 30тирічному віці?
Правильно. Усі.
Фактично маємо Corsa B (а в ходовій частині це взагалі Corsa A) просто з іншим кузовом зовні.
Чому їх лишилися одиниці, або чому практичним людям така машина протипоказана?
Заа "фірмових" і числених затікань води в салон - корозія з*їдає ці машини зсередини (до тла). Так, іспанці поганенько і продумали і погано захистили кузов від корозії.
Ціна на авторіа такого авто робить капітальний ремонт кузова (та і будь який серйозний агрегатний ремонт) нераціональним.
Вся обивка салону окрім стелі, в абсолютно усих Tigra A - потребує заміни, це класичний "парашут" тільки горизонтальний (хто бачив на що перетворюється старий поролон - той зрозуміє всю липкість ситуації)
Машина максимально незручна в ремонті (серед усіх тогочасних OPEL я думаю це чемпіон) Особливо в частині підкапотного простору де навіть елементарна заміна привідного пасу генератора, яка робиться на X20XEV за 30 секунд, тут вимагає інструменту і такої смекалки шо хай бог милує. Той же стартер Ви не просто "не знімете", ви його навіть не знайдете. Для якісного виконання більшості ремонтних процедур - передбачалося зняття мотора з машини і покладання його на плонету. Я думаю ще все тому що зосередившись на зовнішності, на модернізацію підкапотного простору забили і тупо скопіювали його з Corsa A. яка будучи дитям початку 80-х, просто не мала моторів з 16V головками.
Пластиковий обвіс - унікальний, знайти важко. Кріплення його у всіх машинах вже на шурупах, зробити кріплення кліпсами в оригінал нереально.
Керування пічки - варте окремої статті.
З плюсів:
Мотори X14XE X16XE досить живучі, недарма ГБЦ для них проектував сам LOTUS
4АКПП Aisin теж їздять дуже довго
Гідропідсилювач і SRS водія - це базовий набор для TIGRA A, а от кондиціонер, акпп, SRS пасажира - опція, як і ABS.
Так як рестайл 1999 відрізняється лише кермом, то запчастин з розборок поки вистачає, хоча лякає трохи "кількість потрібних саме мені:)))", позаяк усі минулі власники проводили її сервіс в польових умовах; ремонти виконувалися підручними засобами, а їх ціна мала прагнути до нуля.
Тож план був такий:
Якщо знайти машину з АКПП і кондиціонером на підігрівах - то матимемо весь необхідний набір опцій сучасного жіночого авто лише за 1500-2000$
Але піднявши килимки і побачивши реальний стан, зрозуміли що так їздити неможна і вирішили дати їй друге життя розібравши на гайки.
Тож далі буде
autowp.ru_opel_tigra_10.jpg 373,08К
51 раз скачано
Изменено: pierre, 06 Октябрь 2024 - 10:42