Не думаю що там щось інше придумали на Астрі - на Вектрі до поплавка причепили магніт в формі кільця, корпус бачка видули в вигляді колби в середину якої ззовні всунули і вклеїли щось типу геркона.
Так , у GM століттями нічого не міняється )))
Але........... В даному випадку, прошу пробачення, це я трохи переплутав датчик омивайки з датчиком ОЖ
Це датчик омивайки на Астрі як би "складується" напополам, і якщо якийсь мусор попав між рухомою частиною датчика та його "базою" починає глючити
А датчик ОЖ в розширювальному бачку Астри - Н точно такий же як і в Астрі -Ж, беззпоплавковий
11.jpg 18,27К 5 раз скачано
Він працює просто коли опущений в яку небудь рідину.
Але це нічого не змінює. Принцип діі той же самий - "на розмикання" Коли датчик опущений в рідину, він замкнутий на массу, і в його єлектричній ланці є якийсь опір. Коли він "сухий" - єлектрична ланка розмикається
Може зовсім навпаки. Його не "заліпило" а навпаки прмило )))))
Витягнути, подивитися, хорошенько протерти якщо на ньому є якийсь "налёт".
Изменено: Igor C., 26 Август 2024 - 06:18