Пригнали з Житомира на ремонт Астру Н з разними косяками (Astra H 2004, по віну 2005, МT, Z18XE). Один з косяків - не вмикається компресор кондиціонера.
Коли машину придбали, вона була без компресора. Замовили по він-коду, встановили, заправили систему, почали тестувати. Не працює.
+ до того машина - франкенштейн, мінявся задній блок запобіжників, приборка та дисплей запрограмовані так що не зрозуміло а ні з якої машини все це було, а ні що ж все таки є у рідній комплектації...
Попередньо електрики приговорили проводку - відсутність маси на муфту компресора.
Продзвонив, мінуса дійсно майже немає. Точніше, він є, але якийсь на 5В.
В ЕБК та в блоці клімата був запрограмований тип компресора with clutch.
Поліз дивитися схеми, для 2005 року вони дуже цікаві. Це перехідний рік, де в одному випадку муфта включалася блоком клімата, а в другому - блоком ЕБК через реле.
Поліз до блока клімата і видзвонив що + та - дійсно йдуть напряму з ЕСС до муфти компресора.
Запустити компресор зміг тільки коли кинув датчик температури повітря на прогрітий радіатор і після перепрограмування у ЕБК та ЕСС типу компресора на clutchless.
Основне питання - яким чином можна відрізнити компресор with clutch від сluthless?
P.S. Схеми реально три різні для 2004, 2005 та 2006 років. На прикладі 2005 року "заплутався у 3х соснах" допоки не вирішив подивитися сусідні роки + помилка в ЕБК по низькій напрузі реле А/С повела на хибний шлях...