А як що з іншого боку подивитись.
Так, в Феррарі дуже добре знають цю, домашню трассу... Але не бачу ні якого везіння, вони підготували дуже велике оновлення, саме для Монци, й змогли змусити їх працювати, трохи гірше вийшло в квалі, але ж на довгих колах у гонці стало все зрозуміло, що ставка була саме на гонку, швидкість та лагідне відношення до резини, й це вийшло тілки у Феррарі, що дозволило проїхати з одним пітстопом.
Макки були дуже швидкі, але ж й резину жерли як не в себе, чому мабудь були дуже здивовані, коли Ландо після першого пітстопу рвався у бій з Піастрі на харді, але дуже швидко поїхав за новим комплектом, та надалі був змушений більше уваги приділяти резині.
Мерси теж пробивалися, пробивалися, та на останньому єтапі, Льюіс так точно, швидко зрозумів що по при швидкість, треба ще й доїхати, не втративши темп.
Хоча,якби перегони продовжувалися щє кола 2-3,то переможець був би інший.
Траса дуже давно у ГП, усі знають що в ній 53 кола... то до чого ж ці "ще 2-3 кола"? Меньше, це реально - погодні умови, а бо ще щось що унеможливлюе доїхати...