Ти точно не по діагоналі прочитав? -10-15 - літо, +30 - зима.
Не зрозумів питання
Згоден з помилковою оцінкою "на вскидку". Детальний розрахунок показав 1-2% на різниці температур. Всі інші фактори не міняються.
Ну то взагалі 0,006-0,012л
ВВажаю, що головний - це відносно холодний стан мастила в КПП та рідини у гідрачу при -15*С, обумовлений конструктивним розташуванням агрегатів
Так двигун же прогрітий, а не перші секунди, масло вже трохи прогрілось, ну добре, прирівняємо коробас до вмикання кондіціонера, десь біля 10%+попредні 2%на прогрів повітря=12%, 0,6л норми+12%=0,672л деж ті 0,8л?
Ну по-перше рампа здебільше металева, теплопровідна, а впуск повітря вже до самої ГБЦ роблять пластиковим, з ніякою теплопровідністю. По друге сам воздух, на відміну від бенза, погано гріється з огляду на фізичні властивості газів. Ну і кількість повітря не співставна з кількістю палива, що обумовлює ще й дуже малий час перебування у впускному тракті, за який він має нагрітись. Ще можна перетин повітрянного тракту притягнути, як фактор зменшення теплопередачі(ніфига не інтеркулер).
Та скільки там того повітря проходить - 1,5л за секунду я з легень 4л видуваю
Щільність палива змінюється незначно в залежності від температури. Немає сенсу.
Ну таке, кажуть 1% за 10градусів, тобто -10 та +30=4%