якщо когось образив можете вийти через вікно скрізь яке я зайшов,Ну хоч на оголошення загального результату від наданих порад спільнота може розраховувати?
Реклама
Проблема з холодним запуском..
#38
Опубликовано 27 Декабрь 2023 - 09:06
Йопт, напали на людину... наче ж адекватно реагує. Alikovich, з приводу температурного датчика також є сумніви. До речі, з чого почалась проблема?
Andre_71, по самодіагностиці через "сеттінг" на меріві корисна виявилось тільки напруга (моніторив з приводу неорігінального РР генератора), бо температурний показометр є, все ОК, а по табло діагностики каже 73*. Астру Н ще не дивився, не доїхав.
Изменено: Юрий Сергеевич, 27 Декабрь 2023 - 09:09
ПТН ПНХ
#40
Опубликовано 27 Декабрь 2023 - 13:21
А що ви хотіли. Стан "іздить" не дорівнює стану "все працює відмінно". Під вранішній настрій я запускаю машину без магнітоли і жінка повинна помовчати пару хвилин, хоча вона не дуже і балакуча, це я творець творів... Поки починаю рухатися прислухаюся який такт двигуна, при зупинці встигаю відчути холостий хід. Якщо без питань, то без питань. Інформація накопичується за декілька поїздок, може заглянути до свічок, доречі коли заглядував вже не пам"ятаю, може влітку чи весною.... Мабуть пора, бо інколи починає збоїти такт.
А тут власниця жінка... Воно їй треба. В моєї сусідки мастило років три не мінялося поки фільтр не почав вилазити назовні. Чи людина у мене у дворі, запускає свою Таврію на підвищених щоби завелася взагалі.
Ну нічого, Астрочка доведеться до нормального стану, буде працювати нормально.
Изменено: baton45, 27 Декабрь 2023 - 13:25
#43
Опубликовано 27 Декабрь 2023 - 22:28
Йопт, напали на людину... наче ж адекватно реагує. Alikovich, з приводу температурного датчика також є сумніви. До речі, з чого почалась проблема?
Andre_71, по самодіагностиці через "сеттінг" на меріві корисна виявилось тільки напруга (моніторив з приводу неорігінального РР генератора), бо температурний показометр є, все ОК, а по табло діагностики каже 73*. Астру Н ще не дивився, не доїхав.
Та на холодну я сьогодні дивився по БК різниця 3град , придбав авто з такою проблемою, запускалася на холодну тільки з додаванням спрею в дросель, і трохи трусить її, я замінив свічки її перестало трусить, працювала рівно, оберти не плавали але на холодну запуск такий самий з спреєм, поліз до паливної рампи звернув увагу що тиск малий навіть на "глаз" , просто стрічка невеличка, якщо не помиляюсь щ відти повинно добре чмихнуть, тобто своїх мініму 3 атм повинно було дунути, але ні, взявся до промивки фільтра, промив , стало трохи краще але теж всьоголиш струйка невеличка з рампи , і тиск в рампі взагалі не тримався, поліз знову туди, замінив моторчик на Меган 1 , вже майже нормас був тиск але не трималося в рампі і потім і тей тиск пропав, підкинув з розборки оригінальний паливний насос в зборі по началу тиск на "глаз" Норм але сама тільки биркнула але не запустилась, антисилікону пшикнув в дросель запустилась, але робота не стабільна її трусить і згодом взагалі заглохла, 'проізводітельность " Насоса мала я так зрозумів на першому хоч працювала чітко,... Виріши1 напевно фільтер в зборі замовою новий, зато буду знати що там Римської не потрібно... Думав ще датчик коліна але поставив новий для проби то взагалі навіть з спреєм не запустилась, поставив старий датчик, запустилась з спреєм і чьотко робила, Коли прогрівається то запускається сама без проблем, лишався на вулиці на півтори години, приходив і вона щапускалась це на першому насосі, не дай бог звичайно що ЄБК не ту суміш мішає і потрібно буде ремонтувати ЄБК, але я надіюсь що заміна насоса допоможе, і можливо промивка форсунок, скажу зразу манометри не мріяв тиск, манометр відновився працювати, поставлю новий насос дай тоді заміняють другим манометром, але вона попрацювала 2 хв і даччик температури показав 35 град, не знаю чи нормас це чи багато...
А що ви хотіли. Стан "іздить" не дорівнює стану "все працює відмінно". Під вранішній настрій я запускаю машину без магнітоли і жінка повинна помовчати пару хвилин, хоча вона не дуже і балакуча, це я творець творів... Поки починаю рухатися прислухаюся який такт двигуна, при зупинці встигаю відчути холостий хід. Якщо без питань, то без питань. Інформація накопичується за декілька поїздок, може заглянути до свічок, доречі коли заглядував вже не пам"ятаю, може влітку чи весною.... Мабуть пора, бо інколи починає збоїти такт.
А тут власниця жінка... Воно їй треба. В моєї сусідки мастило років три не мінялося поки фільтр не почав вилазити назовні. Чи людина у мене у дворі, запускає свою Таврію на підвищених щоби завелася взагалі.
Ну нічого, Астрочка доведеться до нормального стану, буде працювати нормально.
Надіюсь, взагалі авто комфортне і з виду норм, свічки змінив зразу коли запустилась працювала рівно без перебоїв
А що ви хотіли. Стан "іздить" не дорівнює стану "все працює відмінно". Під вранішній настрій я запускаю машину без магнітоли і жінка повинна помовчати пару хвилин, хоча вона не дуже і балакуча, це я творець творів... Поки починаю рухатися прислухаюся який такт двигуна, при зупинці встигаю відчути холостий хід. Якщо без питань, то без питань. Інформація накопичується за декілька поїздок, може заглянути до свічок, доречі коли заглядував вже не пам"ятаю, може влітку чи весною.... Мабуть пора, бо інколи починає збоїти такт.
А тут власниця жінка... Воно їй треба. В моєї сусідки мастило років три не мінялося поки фільтр не почав вилазити назовні. Чи людина у мене у дворі, запускає свою Таврію на підвищених щоби завелася взагалі.
Ну нічого, Астрочка доведеться до нормального стану, буде працювати нормально.
Надіюсь, взагалі авто комфортне і з виду норм, свічки змінив зразу коли запустилась працювала рівно без перебоїв
А що ви хотіли. Стан "іздить" не дорівнює стану "все працює відмінно". Під вранішній настрій я запускаю машину без магнітоли і жінка повинна помовчати пару хвилин, хоча вона не дуже і балакуча, це я творець творів... Поки починаю рухатися прислухаюся який такт двигуна, при зупинці встигаю відчути холостий хід. Якщо без питань, то без питань. Інформація накопичується за декілька поїздок, може заглянути до свічок, доречі коли заглядував вже не пам"ятаю, може влітку чи весною.... Мабуть пора, бо інколи починає збоїти такт.
А тут власниця жінка... Воно їй треба. В моєї сусідки мастило років три не мінялося поки фільтр не почав вилазити назовні. Чи людина у мене у дворі, запускає свою Таврію на підвищених щоби завелася взагалі.
Ну нічого, Астрочка доведеться до нормального стану, буде працювати нормально.
Надіюсь, взагалі авто комфортне і з виду норм, свічки змінив зразу коли запустилась працювала рівно без перебоїв
#46
Опубликовано 27 Декабрь 2023 - 23:45
і можливо промивка форсунок
наверное хочешь на ультразвук отнести? Добьёшь все сразу.
Проверить крепление/фиксацию обратного клапана. Были случаи, что забывали пригнать предохранительную пластину и клапан выщёлкивался. Давление в минимум и сбрасывалось. Проверить клапан подключив через редуктор к воздушному компрессору. Добавляя давление видно на каком открывается клапан. Проверить шланги на трещины и свищи. очень часто они текут под давлением.
Форсунки так же можно проверить на распыл не отходя от авто. Снять рампу. Вытянуть реле бензонасоса. Поставить перемычку и подать на насос питание, не прокручивая мотор. Просто вкл зажигание.
"Поставить перемычку и подать на насос питание" - всегда так скачиваю излишки бензина из бака, когда с собой не было тары.
Изменено: Дмитрий Владимирович, 27 Декабрь 2023 - 23:55
#49
Опубликовано 28 Декабрь 2023 - 00:08
наверное хочешь на ультразвук отнести? Добьёшь все сразу.
Да ладно???А можно поподробнее физику процесса?И не из "я где то читал" а из личного опыта?
Друг ти тільки комени даєш чи ще й іноді щось толковое пишеш?
То Петросян местный,не обращай внимание
"Жизнь надо прожить так,чтобы голуби,пролетая над твоим памятником,терпели из уважения!"
Ukrainian Vectra Club
#50
Опубликовано 28 Декабрь 2023 - 00:13
Дякую велике, порада толкова, але всерівно вирішив новий насос ставити, а з форсунками ультразвуку ні це точно, а промити в домашніх умовах було б непогано, зніму рамку і подивлюсь на них. Як функціонуютьнаверное хочешь на ультразвук отнести? Добьёшь все сразу.
Проверить крепление/фиксацию обратного клапана. Были случаи, что забывали пригнать предохранительную пластину и клапан выщёлкивался. Давление в минимум и сбрасывалось. Проверить клапан подключив через редуктор к воздушному компрессору. Добавляя давление видно на каком открывается клапан. Проверить шланги на трещины и свищи. очень часто они текут под давлением.
Форсунки так же можно проверить на распыл не отходя от авто. Снять рампу. Вытянуть реле бензонасоса. Поставить перемычку и подать на насос питание, не прокручивая мотор. Просто вкл зажигание.Спойлер
"Поставить перемычку и подать на насос питание" - всегда так скачиваю излишки бензина из бака, когда с собой не было тары.Спойлер
Да ладно???А можно поподробнее физику процесса?И не из "я где то читал" а из личного опыта?
То Петросян местный,не обращай внимание
Петросян хех
Да ладно???А можно поподробнее физику процесса?И не из "я где то читал" а из личного опыта?
То Петросян местный,не обращай внимание
Петросян хех
#52
Опубликовано 28 Декабрь 2023 - 00:36
Да ладно?
Лично ты чистил с этого мотора? Я не пробовал и не собираюсь. Не однократно читал на разных ресурсах про эти форсунки. После УЗ нарушается герметичность. На фото выше моя форсунка ни разу на мытая при пробеге в 200 050км. Да и сейчас она так же выглядит.
А вот это фото было сделано в прошлом году при пробеге 367 000. Снимался впуск по причине физического удаления твинпорта и всего с ним связанного. Так же ЭГР и вторя лямбда отшиты. Спасибо Сергею.
вирішив новий насос ставити
всегда ремонты начинаются от решения проблемы от бесплатного. Зачем тебе два насоса?)
Изменено: Дмитрий Владимирович, 28 Декабрь 2023 - 00:41
#53
Опубликовано 28 Декабрь 2023 - 00:36
а промити в домашніх умовах було б непогано,
Дволітрова пластикова пляшка з кока-коли гарантовано тримає 1,5 бара тиску. Колісний золотник у кришку та шланг на рампу, 1\3 бутилки Wins-у, качнути шинним насосом 1,5 бара та і подаючи живлення імпульсами декілька хвилин цілком досить, щоб привести форсунки у робочий стан, якщо вони забруднені. Це вже якщо зовсім "на колінці" робити. Але зазвичай навіть забиті форси не викликають проблем із запуском, проявлюється це здебільше на потужних режимах. До речі, який розход показує БК на повністю прогрітому движку на х.х.?
Alikovich, а де машина теріторіально знаходиться?
#54
Опубликовано 28 Декабрь 2023 - 01:21
Лично ты чистил с этого мотора? Я не пробовал и не собираюсь. Не однократно читал на разных ресурсах про эти форсунки. После УЗ нарушается герметичность.
Много всяких разных чистил в своё время,свои раз десять точно,просто,от нефиг делать и все живые.А герметичность нарушается когда они недочищены,на пол пути,когда только часть налёта отмылась,дальнейшая чистка всё исправляла
"Жизнь надо прожить так,чтобы голуби,пролетая над твоим памятником,терпели из уважения!"
Ukrainian Vectra Club
#55
Опубликовано 28 Декабрь 2023 - 01:58
Низколетящий, мы говорим за форсунки от Z1.6XEP? Или за все в общем?
По теме: https://www.opel-clu...unki-na-z16xep/
Изменено: Дмитрий Владимирович, 28 Декабрь 2023 - 02:03
#56
Опубликовано 28 Декабрь 2023 - 07:29
Київська областьДволітрова пластикова пляшка з кока-коли гарантовано тримає 1,5 бара тиску. Колісний золотник у кришку та шланг на рампу, 1\3 бутилки Wins-у, качнути шинним насосом 1,5 бара та і подаючи живлення імпульсами декілька хвилин цілком досить, щоб привести форсунки у робочий стан, якщо вони забруднені. Це вже якщо зовсім "на колінці" робити. Але зазвичай навіть забиті форси не викликають проблем із запуском, проявлюється це здебільше на потужних режимах. До речі, який розход показує БК на повністю прогрітому движку на х.х.?
Як
о не ив вся бо не знав як, а зараз на цьому насосі нормально не працює щоб подивитись.
Alikovich, а де машина теріторіально знаходиться?
Стартй не качає так як треба це очевидно, новий поставлю то хоч буду зеати що туди не потрібно лізтиЛично ты чистил с этого мотора? Я не пробовал и не собираюсь. Не однократно читал на разных ресурсах про эти форсунки. После УЗ нарушается герметичность. На фото выше моя форсунка ни разу на мытая при пробеге в 200 050км. Да и сейчас она так же выглядит.
А вот это фото было сделано в прошлом году при пробеге 367 000. Снимался впуск по причине физического удаления твинпорта и всего с ним связанного. Так же ЭГР и вторя лямбда отшиты. Спасибо Сергею.Спойлер
всегда ремонты начинаются от решения проблемы от бесплатного. Зачем тебе два насоса?)
#58
Опубликовано 28 Декабрь 2023 - 10:55
Стартй не качає так як треба це очевидноЯ бы сперва убедился с целостностью шлангов и их перегибами. Можно так собрать с пеперегибом шланга от колбы до клапана, что глохнет и при 1500об/мин.
Что дал прогрев ЭБУ феном?
Зы: при цитировании выделяешь нужный текст и жмёшь "Вставить ник или выделенный текст".
#59
Опубликовано 28 Декабрь 2023 - 12:04
Фен нічого не дав, шланги загибів не маютьЯ бы сперва убедился с целостностью шлангов и их перегибами. Можно так собрать с пеперегибом шланга от колбы до клапана, что глохнет и при 1500об/мин.
Что дал прогрев ЭБУ феном?
Зы: при цитировании выделяешь нужный текст и жмёшь "Вставить ник или выделенный текст".
#60
Опубликовано 28 Декабрь 2023 - 12:12
разъём с датчика, что на термоблоке(возле термостата) снимал перед холодный пуском? Запуск без подключённого датчика.
Так же можно снять разъём на гофре от воздушного фильтра. Это датчик температуры всасываемого воздуха. При отключении ЭБУ будет видеть Т как в -40*. Смесь обогатится.
Изменено: Дмитрий Владимирович, 28 Декабрь 2023 - 12:31
#61
Опубликовано 28 Декабрь 2023 - 15:47
Як о не ив вся бо не знав як, а зараз на цьому насосі нормально не працює щоб подивитись.
БК, якщо увімкнений програмно, то пише розход на стартовому екрані дісплея після увімкнення запалення.
В тебе GID, як я зрозумів?
Який вигляд має екран після запуску, правий чи лівий?
Изменено: Andre_71, 28 Декабрь 2023 - 15:48
#62
Опубликовано 28 Декабрь 2023 - 19:19
І те і те відключив нічого не поменялосьразъём с датчика, что на термоблоке(возле термостата) снимал перед холодный пуском? Запуск без подключённого датчика.
Так же можно снять разъём на гофре от воздушного фильтра. Это датчик температуры всасываемого воздуха. При отключении ЭБУ будет видеть Т как в -40*. Смесь обогатится.
Справ тей що, я мав на увазі температуру ОР не знав як подивитись, зараз в курсі дякуюБК, якщо увімкнений програмно, то пише розход на стартовому екрані дісплея після увімкнення запалення.
В тебе GID, як я зрозумів?
Який вигляд має екран після запуску, правий чи лівий?
Справ тей що, я мав на увазі температуру ОР не знав як подивитись, зараз в курсі дякуюБК, якщо увімкнений програмно, то пише розход на стартовому екрані дісплея після увімкнення запалення.
В тебе GID, як я зрозумів?
Який вигляд має екран після запуску, правий чи лівий?
#64
Опубликовано 28 Декабрь 2023 - 19:44
Справ тей що, я мав на увазі
Строка Inst. consumpt. - це миттевий розход палива. На цьому двигуні при робочій температурі (100-105*С) на х.х. має буте значення 0,6 - 0,7 при вимкнутому конденціонері. Грішити на забруднення форсунок можна, якщо це значення буде більше, коли через забиті форси ЄБК підвищує імпульс впорску, що і відображує розход в БК. Тобто якщо вдасться запуститись та нагріти двіжок до робочої температури, то по цьому показнику можна зробити деякі висновки аби не робити зайвих рухів.
не перепутал с разъёмом подогревателя на термостате?
Приєднаюсь до уточнення, бо саме підігрів термосу перший "проситься до рук".
Хоча з огляду на
але вона попрацювала 2 хв і даччик температури показав 35 град,то датчик ОР має бути в межах прийнятного.
Изменено: Andre_71, 28 Декабрь 2023 - 20:02
#65
Опубликовано 28 Декабрь 2023 - 22:45
не зпутавне перепутал с разъёмом подогревателя на термостате?
Дякую за пораду, встановлю насос з наступного тижня та зроблю чищення дросельної, запущу прогрію та зроблю фото та скину...
Строка Inst. consumpt. - це миттевий розход палива. На цьому двигуні при робочій температурі (100-105*С) на х.х. має буте значення 0,6 - 0,7 при вимкнутому конденціонері. Грішити на забруднення форсунок можна, якщо це значення буде більше, коли через забиті форси ЄБК підвищує імпульс впорску, що і відображує розход в БК. Тобто якщо вдасться запуститись та нагріти двіжок до робочої температури, то по цьому показнику можна зробити деякі висновки аби не робити зайвих рухів.
Приєднаюсь до уточнення, бо саме підігрів термосу перший "проситься до рук".
Хоча з огляду на то датчик ОР має бути в межах прийнятного.
#68
Опубликовано 02 Январь 2024 - 11:58
4 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 4 гостей, 0 скрытых