Доброго дня всім. Купив причепа. На моєму комбо діски на 14, хочу на причеп теж такі, щоб була гума однакова. Ступіца на причепі з ваз. мої діски трохи не налазять, малий отвір. Дайте пораду, які диски мона застосувати.
Реклама
діскидіски на причеп
#2
Опубликовано 23 Ноябрь 2023 - 08:15
дедд,
Ті ж самі диски з опеля і застосовуються....
Або децел шліфонути ступицю,або отвір в диску.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#4
Опубликовано 23 Ноябрь 2023 - 09:32
Ступіца на причепі з ваз. мої діски трохи не налазять, малий отвір. Дайте пораду, які диски мона застосувати.
Опелєвські 4-болтові диски 4Х100 , отвір 56,6мм, ВАЗівські 4Х98 , отвір 58,6 мм, звісно тохи не налізе
З ВАЗа Калини 14ДК і брати,
або будь які з отвором більш ніж 58,6 мм
Наприклад КАР- К144 - там отвір 60мм
або шліфувати на 2 мм ВАЗівську ступицю
#6
Опубликовано 23 Ноябрь 2023 - 10:24
А чому б не поставити 14 диски з ваз-а?
Зручно возити одну запаску,а не дві.....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#8
Опубликовано 23 Ноябрь 2023 - 14:16
З причепом практично значення немає. Запаска кріпиться на передній борт або горизонтально на причепне і корисного місця не займає.
Угу...це хіба причіп обладнаний ногою з підкатним колесом...
Якщо підкатного нема,то кожен раз чіп/відчіплючи причіп-потрібно ще й вагу запаски піднімати....
А ще,хочеться з такими порадами надати можливість відкрутити запаску на дишлі яку 5років ніхто не знімав.....
У мене три причіпа до легковика...Самий зручний-з підкатним.....Самий УГ з запаскою на дишлі-постійно піднімаєш/опускаєш дишло на фаркоп з вагою запаски.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#10
Опубликовано 23 Ноябрь 2023 - 17:45
Причепи ззаду ще одну запаску)
Навіщо возити на дишлах чи позаду причіпа,якщо запаска є в автомобілі ТС?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#13
Опубликовано 23 Ноябрь 2023 - 21:27
Для того,що можна пробити два колеса одразу.
А якщо пробити три колеса одразу?
Возити три запаски?
Та я тільки за, але пиляти напильником ступицю, щоби зняти з причепа запаску, не сильно розумно.
Є розумніший,перевірений спосіб....
Однією рукою крутиш ступицю,другою рукою притискаєш до ступиці болгарку....
Приблизно за 10 хв. колеса вільно вдягатимуться на обидві ступиці....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#14
Опубликовано 24 Ноябрь 2023 - 08:01
Андрій, ну колгоспний же колгосп. Та ж маєш знати, що диск центрується по ступиці саме DIA (ЦО), а болтами тільки фіксується...
які диски мона застосувати.
Igor C., вже підказав - вазовські на 14 і буде відповіддю на запит ТС.
Изменено: Юрий Сергеевич, 24 Ноябрь 2023 - 08:02
ПТН ПНХ
#17
Опубликовано 24 Ноябрь 2023 - 08:47
Андрій, ну колгоспний же колгосп. Та ж маєш знати, що диск центрується по ступиці саме DIA (ЦО), а болтами тільки фіксується...
тобто пропозиція точити напильником норм,а от болгаркою-колгосп!
Тому, такі речі не пиляться напильником, а несуться в токарку, якщо вже робити по уму
Ну от ми і дійшли потроху туди куди треба......
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#18
Опубликовано 24 Ноябрь 2023 - 08:49
Тому, такі речі не пиляться напильником, а несуться в токарку, якщо вже робити по уму
То добре, але ще є різниця в межболтовому, 4х98 проти 4х100
Igor C., вже підказав - вазовські на 14 і буде відповіддю на запит ТС.
Ще можна старі фіатівськи пошукати
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#19
Опубликовано 24 Ноябрь 2023 - 08:58
Ще можна старі фіатівськи пошукати
Так, бо ВАЗ по суті це Фіат )))
Взагалі, не проблема підібрати від буді чого, хоч від трактора за крітеріями 4х98 та ЦО більш ніж 58,6
Ось, вибирай не хочу
https://www.olx.ua/d...m_source=google
#20
Опубликовано 24 Ноябрь 2023 - 09:03
Так той ум ще треба мати. А болгарка ось вона, під рукою))Тому, такі речі не пиляться напильником, а несуться в токарку, якщо вже робити по уму
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#21
Опубликовано 24 Ноябрь 2023 - 09:04
Взагалі, не проблема підібрати від буді чого, хоч від трактора за крітеріями 4х98 та ЦО більш ніж 58,6
Викинув жига ступиці-імплементував Опель....
Маю прикручену до причіпа третю ступицю,а до ступиці запаску....
Кожен раз чіпляючи/відчіпляючи причіп-мрію про підкатне колесо)
Изменено: Юстас, 24 Ноябрь 2023 - 09:22
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#23
Опубликовано 24 Ноябрь 2023 - 09:29
Ти знаеш, саме смішне, що по ціні вийде однаково. Що купити 2 діска для Калини R14, щоб підходили до причепа, що купити 2 б/в задні ступиці від Опель, або ДЕУ, щоб підходили опелевські колеса )))))
В перспективі опель ступиця надійніша.....
Ще б я одразу замінив задню оптику на лед...
Наприклад на ось такий герметичний ліхтар....
Безмежний вибір тут
https://pragmatec.co...ft-121-led.html
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#31
Опубликовано 16 Декабрь 2023 - 14:16
Хлопці, ну, давайте рахувати...
При "заводських" дисках/ступицях основне навантаження несуть ЦО. При більшому, ніж ступиця, ЦО, але при нормальній розболтовці ВСЕ навантаження йде на болти/шпильки плюс тертя по площині прилягання. При "косячному" ЦО і неспівпадінні розболтовки це навантаження несуть окремі сектори конусів/сфер болтів/гайок, які якось притискають привалочну площину диска до ступиці.... плюс неспівпадіння вісей ступиця/диск (биття).
Далі цифри: Нехай причіп з грузом важить 800 кг. По 100кг на 1 болт (кромку). це в статиці. При поворотах, ударах це навантаження збільшується в Х разів. Що не витримає першим - ХЗ. Вирішувати, чи варто так експлуатувати транспорт, кожному самостійно.
Изменено: Юрий Сергеевич, 16 Декабрь 2023 - 14:19
ПТН ПНХ
#32
Опубликовано 16 Декабрь 2023 - 19:05
Хлопці, ну, давайте рахувати...
При "заводських" дисках/ступицях основне навантаження несуть ЦО. При більшому, ніж ступиця, ЦО, але при нормальній розболтовці ВСЕ навантаження йде на болти/шпильки плюс тертя по площині прилягання. При "косячному" ЦО і неспівпадінні розболтовки це навантаження несуть окремі сектори конусів/сфер болтів/гайок, які якось притискають привалочну площину диска до ступиці.... плюс неспівпадіння вісей ступиця/диск (биття).
Далі цифри: Нехай причіп з грузом важить 800 кг. По 100кг на 1 болт (кромку). це в статиці. При поворотах, ударах це навантаження збільшується в Х разів. Що не витримає першим - ХЗ. Вирішувати, чи варто так експлуатувати транспорт, кожному самостійно.
Теоретично все так, а далі лотерея, на просторах інтернту було описано багато історій встановлення замісь 4х98 - 4х100 і навпаки, але ніхто звісно не хвалився зрізаними болтами
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#35
Опубликовано 18 Декабрь 2023 - 20:10
куча тазоводов успешно ездят с неправильной на миллиметр разболтовкой
Навіщо орієнтуватись на ідіотів? Багато хто з опелеводів ставить залізяки від вольксвагенів на опелевські болти, дехто лупиться в дупу, дехто підвішує себе за геніталії.... поняття нормальності для кожного визначається його рівнем культури і виховання.
Оточуюче середовище часто не сприяє правильному підходу до моментів, коли на кону стоїть безпека. Приклад: Купили малому сценіка на "литві", там по заводу наборні болти. На зиму взяв йому комплект заліза. Заставив його купити 20шт простих з конусом, порекомендувавши спеціалізований магазин колісних аксесуарів. То продаван ("професіонал справи") вперше бачив оригінальні наборні болти і не розумів, чому залізяки не можна прикрутити ними... А ш/монтажник (давній), віруючий що R - то радіус колеса... таких прикладів, нажаль, безліч((
Изменено: Юрий Сергеевич, 18 Декабрь 2023 - 20:20
ПТН ПНХ
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых