Ну мотор трохи невдалий,а так машинка норм.Вот самые страшные драконы от илты….
Реклама
Вибір малюка до 4.5kуе Sirion/Fiesta/Polo/Getz на мехуВибір економного маленького авто до 4500
#73
Опубликовано 22 Декабрь 2023 - 12:33
Сейчас дедушке ищу…. Но ему подходит только кенгу 09 тди оригинал бердичев песенжер
А який у дєдушки бюджет і вимоги?
Цікавлюся як щасливий власник малопробіжного пасажирського Партнер Оріджин.
Оч много
Оф
Особенно седанов 12г которые по 3,5-4
Многие из-под юриков
Многие потом пробовали свои силы в таксо
Чи правильно я зрозумів, що не мертвий Кліо Сімбол з вікнами у задній стійці (тобто не з перших уродців) можна купити за 3,5-4?
Чи це вже після таксі така ціна?
#75
Опубликовано 23 Декабрь 2023 - 18:08
https://m.olx.ua/d/u...le_personalized
Вот самые страшные драконы от илты….
Якщо ти про фордівський літровий двигун , так ти ж Фієсту здається з літровим продав ? Нічого поганого про двиг не писав .
#80
Опубликовано 24 Декабрь 2023 - 09:05
я помилково вважав фордівський літровий тубрик не надто надійним . Але зараз це основна їхня пропозиція на фокуси та фієсти
А коли Форд взагалі був надійним Про бобіка Ніка в бортовику розповість, але те з чим стикаюсь я - Форд машина першого власника. В сусіда Фокус 3 13-14 рік звичайний 2.0 мотор. Є капельниця, реально по розмірам, яка з"єднює мотор, радіатор основий і розширювальний бачок. Від старості і нагріву вихід з мотора задубів і почав сипатись прямо в руках. Він відвалюється, тосол швидко виганяє, мотор перегрівається і гайки Яка надійність якщо за 10 років гума пластиком крихким стає? А на високотехнологічному екобусті там взагалі "крок врпаво/вліво - спроба втечі"
#82
Опубликовано 24 Декабрь 2023 - 12:51
То вы мусье на знаете за ренаульты конца 90х- 2000х ото где первый владелец.Форд машина першого власника.
Трубки патрубки учитывая что это известная болячка превентивно после покупки сменить и радоваться жизни ;)Є капельниця, реально по розмірам, яка з"єднює мотор, радіатор основий і розширювальний бачок. Від старості і нагріву вихід з мотора задубів і почав сипатись прямо в руках. Він відвалюється, тосол швидко виганяє, мотор перегрівається і гайки Яка надійність якщо за 10 років гума пластиком крихким стає? А на високотехнологічному екобусті там взагалі "крок врпаво/вліво - спроба втечі"
#86
Опубликовано 24 Декабрь 2023 - 18:05
рено клио какой нибудь
Не подобався власниці ззовні.
Killaherz, там целый список
Сейчас дедушке ищу…. Но ему подходит только кенгу 09 тди оригинал бердичев песенжер
kaktys, нельзя брать 3д официал 206 9-11г мех. Белые все илта лизинг. В 17г они были 240-320км. Цветные были прокатные.
И 308 синие 1,6 ер6 5д… тоже
В топе пробегов белые королла…, там 600+)
Нашел в куче отданных с машиной вещей сервиску. Велась до 15 года. Реально Илта))) Последний подтвержденный пробег что-то около 140. Сейчас на приборке 275 (2 года стояла и тут ездила с 19 по 22 год немного)
"Мул круче Настюші, а кіт Лєопольд крутіший Дональда Макдака, ппц якийсь))" (bazl)
#87
Опубликовано 24 Декабрь 2023 - 19:14
Град за штуку делается. В штатах рабочее время дорого стоит если не в курсе….В штатах машина побита градом відновленню не підлягає . А в нас таке шерше ля фам , що посічена наскрізь йде як доглянута та небита .
Незнаю кто насквозь, через монитор виднее наверное. Я заметил, когда машина -40 от рынка так всегда, экстрасенсы, супермастера, эксперты….
За эту неделю мне зубной техник рассказывал цену рихтовки по Киеву от 1000$…, позавчера ветеринарша- стоимость покраски точки по Киеву от 150$….
Смешно)
Надо по мрео глядетьНе подобався власниці ззовні.
Нашел в куче отданных с машиной вещей сервиску. Велась до 15 года. Реально Илта))) Последний подтвержденный пробег что-то около 140. Сейчас на приборке 275 (2 года стояла и тут ездила с 19 по 22 год немного)
Люди вернутся в сентябре (с)
#88
Опубликовано 24 Декабрь 2023 - 19:29
В штатах машина побита градом відновленню не підлягає . А в нас таке шерше ля фам
Бо не вигідно по грошах. У нас колись, років 20-30 тому, також було вигідно взяти вбитого жигуля або стару іномарку, пролюбитись з ним пів року-рік в гаражі і залишитись в плюсі. Це коли доходи були 50-100$ міс. Зараз якщо таке і є - то скоріше як виняток.
#89
Опубликовано 24 Декабрь 2023 - 23:17
Град за штуку делается.Даже меньше. А у них тотал по ЛКП. По Европе тоже. Имею в работе три машины побитые градом. Все в "тотал", там. У нас две так и катаются "побитые". За два года ничего не отвалилось от ЛКП. Третью "вытягивали", если очень посмотреть, то видно где.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#93
Опубликовано 25 Декабрь 2023 - 10:52
Бачив в Рівному є такі хлопці, що роблять в ідеал. По ціні - найдорожче за всіх. Ауді А4в8 - 3 тис за дах і капот - робили тиждень 2 майстри.Вообще не парит. Катают оба клиента авто с лунным ландшафтом))
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых