Реклама
#38
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 08:12
Так і я не казав.
Але судячи з нашого форуму Айсін в рази надійніший за МКПШ,
Є дві вектри С в продажі...2003року з пробігом 230тик.
Одна 2.2 АКПШ
Ще одна 1.8ХЕ Мех
Рахую теоретичну заміну/ремонт Двигуна/ГРМ або коробаса або заміну зчеплення(уявимо що 2.2 з мех і демпферним маховиком)
Мій гаманець і здоровий глузд-за 1.8Мех....
Хто бажає погратись з 20річним 2.2-його особиста справа....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#39
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 10:05
Можливо....,якщо не торкатись педалі газу... Виробник дає 12.5л по місту на Астро Г з 2.2+мех.... 13.6 на Веру по місту.... Дик це в ідеальних умовах вакуума)
дык педальку нажималь
ну мож комп там врал на пол литра-литр
газа не было, это бенз
зимой понятно и 15 бывало, но точно не 20
вообще средний за 5 лет точно помню 11.6, это с трассовым 50 на 50 приблизительно
Изменено: трой, 16 Октябрь 2023 - 10:09
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
#41
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 13:19
У меня БК врет на пару литров на сто литров израсходованного бензина.ну 2%
значит 13л на сотку км по бортовому - эт грубо 13.3 по факту
я ж и говорю пол литра +\-
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
#42
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 13:30
Є дві вектри С в продажі...2003року з пробігом 230тик.
Одна 2.2 АКПШ
Ще одна 1.8ХЕ Мех
Рахую теоретичну заміну/ремонт Двигуна/ГРМ або коробаса або заміну зчеплення(уявимо що 2.2 з мех і демпферним маховиком)
Мій гаманець і здоровий глузд-за 1.8Мех....
Хто бажає погратись з 20річним 2.2-його особиста справа....
Не рахуючи Запорожця я на жодній з машин ні в механіки ні в автомати не ліз ( заміна диференціала в Лачіку не рахується бо робилась для тюнінга хоча оригінальний мав заводський брак і спочатку був замінений на якійсь від Вектри чи то А чи то Б - де там Ф16 стояла? ). Навіть в Мондео, де ніби була проблема зразу після купівлі, часткова заміна масла ( яке по ходу просто не міняли ) повернула коробку до життя. Тому як на мене - в більшості випадків старі гідротрансформатори вмирають повільно і мають достатній запас потужності щоб не паритись їх ремонтом роками Тосол в коробку - це виключення яке в мене вже не можливе.
Изменено: sapphir, 16 Октябрь 2023 - 13:33
#43
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 13:44
sapphir,
Я там в каталогах дивився....,виробник дозволяє на Веро С з 1.8ХЕ ставити 195/65/R15
Пуля,а не машина буде!)
Куди тому 2.2....))
трой, Avtomobilist,
Парні...,а як так виходить?
Виробник дає (в ідеальних умовах по температурі повітря,вологості,тех стану,тиску в шинах)більший розхід по місту ніж у вас!!!
Хто ж тут бреше?))
І нічого з комфорту окрім склопідйомників і клімата, в кращому випадку, на палці з мотором який точно не для 1.5 т машини
Кхм....Хотів би помітити....Що!
Вєра С з двигуном 1.8ХЕ на 110 кг легша від аналогічної з 2.2SE))
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#44
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 13:50
sapphir,
Я там в каталогах дивився....,виробник дозволяє на Веро С з 1.8ХЕ ставити 195/65/R15
Пуля,а не машина буде!)
Куди тому 2.2....))
Кхм....Хотів би помітити....Що!
Вєра С з двигуном 1.8ХЕ на 110 кг легша від аналогічної з 2.2SE))
Так і в мене 195/65/15 була зима - докатки якісь а не колеса 205/70/15 - ось це колеса
Я не важив свою, плюс ГБО, тому +/- по середньому 1.5 т вказав і 0.1 тут так собі "полегшення" - от скажімо на Шкоду Тур з 1.1 т вагою той 125 сильний було б цікавіше...
На Лачіку я ганяв на 195/50/15 - швидшим він від того не ставав але на слаломі зато був стійкишим і на поліцейських розворотах
Изменено: sapphir, 16 Октябрь 2023 - 13:52
#45
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 14:10
205/70/15 - ось це колеса
Це наразі мій розмір!Здуваюсь до 0.5атм ,а з диска не злітають...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#46
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 14:29
Парні...,а як так виходить?а х.з.
по городу с весны по осень бортовой писал 13, ну пусть он брехал на поллитра
но факт есть факт, 13.5-14 максимум, кроме зимы
трасса 8
на круизе 120
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
#47
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 15:19
Парні...,а як так виходить? Виробник дає (в ідеальних умовах по температурі повітря,вологості,тех стану,тиску в шинах)більший розхід по місту ніж у вас!!!
Мабуть місто місту різниця.
Я тут 45 км проїхав, з них 35 по місту. З витратою 8,1 л/100 км. Але середня швидкість була 39.
#52
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 17:25
Мабуть місто місту різниця.
+1, Виробник дає розхід по місту, за якимось алгоритмом, типу на 10км - 15 старт-стопів і швидкість не більше 50км/г, а це максимум 4 передача, у нас так по місту ніхто не совається
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#54
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 17:52
paa, Виробник пише витрату згідно з пролобійованими ним самим оптимістичними нормами, які в реальному житті практично неможливо виконати. І хай занижували б на пів-літра, чи до літра. Ні, плюс 2-3 літри по місту або 30-40 % від їхньої писанини - це норма.
#57
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 18:41
Хто сказав?То що , йому не брати Вектру 1,8?
Не мав у володінні цей двигун і не обслуговував його, але ті хто мав у володінні лише позитивні відгуки. Знаю навіть декілька людей які саме 1.8 шукали при купівлі. По своїм спостереженням склалося враження що це дійсно надійний і невибагливий двигун при своєчасному обслуговуванні. Також чув думку що це один найкращих (надійних) двигунів opel. На багатьох буржуйських форумах так це взагалі топ у рейтингах.
Я не єксперд, маю лише думку)
#58
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 19:00
Даже 2,8 в 20 литров по городу не вложить.
Мой древний 2.5 эту двадцатку легко употребляет на коротких перебежках,при том что если нормально поездить то будет примерно 13,по трассе 8.2
"Жизнь надо прожить так,чтобы голуби,пролетая над твоим памятником,терпели из уважения!"
Ukrainian Vectra Club
#59
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 20:21
Вище писали, що це ідеальний варіант.
Гарний варіант як для Вєро С....
А ідеально збалансований варіант,це Z18ХЕ Астро Г в кузові караван +АКПШ...Райська насолода в поєднанні з зручністю та практичністю
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#60
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 20:26
АКПШ.
У ОВЦ АКПШ гірша, ніж у Астри Г?
Гарний варіант як для Вєро С....
Щось я не побачив сарказму у цьому:
Вєра С з двигуном Z18XE(125л.с.) це неубієнний варіант.... Не сильно рєзвий,але надійний як кирзовий чобіт і комфортний як шестисотий мерседес....
Изменено: Avtomobilist, 16 Октябрь 2023 - 20:27
#61
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 21:11
paa, Виробник пише витрату згідно з пролобійованими ним самим оптимістичними нормами, які в реальному житті практично неможливо виконати. І хай занижували б на пів-літра, чи до літра. Ні, плюс 2-3 літри по місту або 30-40 % від їхньої писанини - це норма.
Ну не знаю, в мене на Зафірі по мануалу 11,1, зазвичай в мене і виходило 10-11
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#62
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 21:52
paa, В ті часи ще якась свідомість була. Пам'ятаю на зубилі дев'ятці як написано 9 місто та 5.7 траса. Так воно реально і було. Зараз спостерігаю витрату на Гольфі 1.6 дизель, та хотів би, щоб той "Ганс", який писав в характеристиках: траса 3.7 та місто 4.6, приїхав та показав, що треба робити щоб отримати таку витрату )). Бо реально 4.4-4.8 та 6.5-7.5-и відповідно. Причому раніше, ще на 4-х Гольфах писали більш чесно 4.4-7, а зараз хитрують.
#65
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 23:11
Зараз спостерігаю витрату на Гольфі 1.6 дизель, та хотів би, щоб той "Ганс", який писав в характеристиках: траса 3.7 та місто 4.6, приїхав та показав, що треба робити щоб отримати таку витрату )). Бо реально 4.4-4.8 та 6.5-7.5-и відповідно
Я мінімум залити европейську соляру і пересісти з б/в в нову А забув, ще попутний вітер
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#66
Опубликовано 17 Октябрь 2023 - 05:23
У ОВЦ АКПШ гірша, ніж у Астри Г?
Знову "гірша"?))
Повинна бути краща-вага Вери на 200кг більша....
Мех5(наприклад) у Вєрі крепша....
Не подобається?Можна Мех6 з Зіни вкорячити)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#68
Опубликовано 17 Октябрь 2023 - 09:28
Я ж питав по надійності на конкретному авто.
А то, виявляється, що АКПШ на Вектрі це гемор, а на Астрі це вері гуд.
Моя думка проста як брусок господарського мила...
Підходиш до продажного авто якому 20років...На ньому встановлена АКПШ...
Ніхто не знає скільки в ній ресурсу....Якщо крякне+1.5кує...
Це стосується як Вектровської коробки так і Астровської...
Берем механічну коробку
На Астрі вона просто Кадетовська з 1.4або1.6 моноінжектора....
Завод виробник стикнувся на Астро Г/Меріво/Зафіро А з постійної відмовою КПШ Ф13/17....
Тому був винайдений такий собі (дуже дивний як на мене)компроміс всунути знову ж в Кадетовську коробку трохи збільшений передній підшипник вторинного вала і назвати її F17+
Це не дуже допомогло-бо крякають вони однаково як на Вєрах С так і на Зафірах Б.На АструH,Меріву,Комбо і т.д.-F17+не встановлюються.
Чому завод виробник не адаптував під ці моделі коробку Ф16або18 або 20-досєлє не відомо.Хоча їх встановлювали починаючи з Аскони С на двигуни від 1.6(SH) починаючи від 90л.с.Ця коробка набагато потужніша,витриваліша.......
Опираючись на вищенаведене і на запитання в топіку теми....
Я б придбав з задоволенням Вєру С з двигуном 1.8ХЕ(125л.с.) з Мех5 тому що це самий прогнозований та дешевий варіант в обслуговуванні та ремонті.Двигун на розборці вартує 400уй КПШ 150уй.
Всі інші доводи (для мене) тіпа не гоночний болід-байдуже...
Вважаю саме цей варіант вдалим придбанням,а не 2.2 з АКПШ
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#70
Опубликовано 17 Октябрь 2023 - 09:37
Самий вдалий це 2.8 з АКПШ
Скільки ремонт/заміна такого двиГуна вартуватиме?
В якому стані він(двигун/АКПШ) буде-враховуючи хто купував такі авто і навіщо?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Также с меткой «Vectra, OVC, Вектра, ОВЦ, Z18XE, Z22SE, F17»
Гараж →
Ремонт →
Двигатель →
Допоможіть с проблемою z22seРобив мотор z22se після зборки почав клацати дросель і при їзді оберти не піднімаються вище 2000 тисяч Автор: Strelalala • Дата: 13 Сентябрь 2023 Дросель, Z22se |
|
||
Базар →
Продам →
Запасные части →
карты дверей кожа Vectra C4шт Автор: MegaVectr • Дата: 18 Март 2021 Vectra C, карты дверей, салон и 3 еще... |
|
||
Базар →
Продам →
Запасные части →
Продам Реле обогрева заднего дивана OPEL 90274652 1238544Реле обогрева заднего дивана OPEL 90274652 1238544 Автор: ХАТАБЫЧ • Дата: 14 Февраль 2021 реле, астра, вектра, омега и 3 еще... |
|
||
|
Базар →
Куплю →
Куплю заднюю пружину ППД на OVC седанАвтор: al5x • Дата: 04 Февраль 2021 OVC, пружина, ППД |
|
|
Базар →
Продам →
Запасные части →
Продам ролик поддержки ремня INA 532030910 GM 90324097 1854429Продам ролик поддержки ремня Автор: ХАТАБЫЧ • Дата: 03 Февраль 2021 ролик, вектра, омега, сенатор |
|
3 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых