А мотор 1,8 XER працює, як часи. Міняв тільки прокладки теплообмінника і термостат.
Клапана регулювали?
Опубликовано 15 Октябрь 2023 - 17:49
Моя здохла на 150 тис. Замінив на бу з Астри G, поки 296 тис все ок.
А мотор 1,8 XER працює, як часи. Міняв тільки прокладки теплообмінника і термостат.
Ти забувся написати,що купив авто новим в салоні....,
а ТС хоче придбати з пробігом "200"тик....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 15 Октябрь 2023 - 19:10
Ну да, є такий факт. І вже майже 300 тисяч в одних руках.
Ну дик і не рівняй авто в одних руках і те що втюхають перекупи з "200" тисяч на приборці....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 18:37
То тобі ж вже "порада" була Z18XE.Я як той Платон . Знаю , що нічого не знаю ))
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 18 Октябрь 2023 - 07:08
Питання не в кількості рук володіння, а в надійності авто взагалі.
Cаме про це і толкую.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Октябрь 2023 - 19:52
А як міняти прокладку теплообмінника ? Складно ?
Викручуєш лямбду,відкручуєш компресор,викручуєш демонтуєш щуп,знімаєш випускний колектор разом з підтримкою....
Вуаля-перед тобою теплообмінник...
Щоб не лазити декілька разів-собі робив би в купі з заміною прокладки маслонасоса...
До речі....,коли міняєш прокладки теплообмінника бажано мати під рукою теплообмінник.Нерідко попадаються вижраті охлаждайкою.Само собою в цьому випадку деталь теж йде під заміну....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Октябрь 2023 - 20:05
Нижчого складного. Компресор и лямбду откручивать не треба. До прокладки маслонасоса лізти нр треба. Гайки колектора треба нові плюс термопаста на шпильки. Прокладки тільки оригінал (Магистр в курсе). Теплообмінник перевірить нм герметичність.як треба буде .... То ж техніка Цікавить , чи складно ?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 23 Октябрь 2023 - 07:33
Якраз одну дивився , то було запотівше масляне таке біля заливної горловини де кришка , і масло в розширювальному бачку ...
Ти собі шукаєш Вєру чи Астру?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 23 Октябрь 2023 - 07:39
А тут як на мторах Дюратек ( Мазда/Форд ) по МАП не можна стан клапанів перевірити хоч приблизно? Там це було досить зручно - під"єднав комп, навіть газовий, і бачиш показник який з певною точністю каже і стан і приблизно км до наступного регулювання або кап ремонту голови
Опубликовано 23 Октябрь 2023 - 11:41
по МАП не можна стан клапанів перевірити хоч приблизно?
Можна
Але краще в ручному режимі.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 23 Октябрь 2023 - 14:13
Можна
Але краще в ручному режимі.
Якщо доступ є - можна і в ручному. На моторах Дюратек це досить дорого і довго, не скажу що складно, але в загальному не "раз-два" - тому такий спосіб діагностики був цілком прийнятним щоб відсіяти відветре "г...". Точно цифри не згадаю але приблизно так: 0.15-0.18 - питань немає, можна розглядати авто, 0.19-0.24 - коряво поставили ГБО і підгоріли посадки клапанів, просто довго ніхто нічого навіть на бензині не регулював, перед продажем регульнули але не змогли повернутись до заводських параметрів із-за перших двох пунктів, 0.25 і вище - там якщо не катастрофа з посадками клапанів то самі клапана пішли хвилями і вже нічого не відрегулювати ( читав що люди і з 0.40+ їздили ).
Изменено: sapphir, 23 Октябрь 2023 - 14:17
Опубликовано 23 Октябрь 2023 - 19:53
Якщо доступ є - можна і в ручному. На моторах Дюратек це досить дорого і довго, не скажу що складно, але в загальному не "раз-два" - тому такий спосіб діагностики був цілком прийнятним щоб відсіяти відветре "г...". Точно цифри не згадаю але приблизно так: 0.15-0.18 - питань немає, можна розглядати авто, 0.19-0.24 - коряво поставили ГБО і підгоріли посадки клапанів, просто довго ніхто нічого навіть на бензині не регулював, перед продажем регульнули але не змогли повернутись до заводських параметрів із-за перших двох пунктів, 0.25 і вище - там якщо не катастрофа з посадками клапанів то самі клапана пішли хвилями і вже нічого не відрегулювати ( читав що люди і з 0.40+ їздили ).
Це за який двигун ви написали??
..чув шо на z18xer( по заводскому мануалу) треба на впуск 0,21-,-0,29 ( 0,25) на випуск 0027-0,35 ( 0,30) .
..на свою зафіру думаю зробити регулювання...от і питаю
доречі! порадьте толкового майстра....бажано Харків...можна і другі міста.....
Изменено: ziMen, 23 Октябрь 2023 - 20:36
Nil admirari !!
Опубликовано 23 Октябрь 2023 - 20:41
поки що дивлюсь і думаю )) Але машинку в такому кузові хотів би ))
Як на мене,то Астро Ха набагато привабливіша,простіша в обслуговуванні,утриманні....
Двигун 1.6ХЕП/ХЕ1 є майже еталонним....Деякі екземпляри в полі зору набігали 750тик+ без заміни/ремонту ЦПГ....
Тим паче з цими двигунами випускалась до 10року включно....
z16xe1 також відноситься до цих еталонів двигунобудування?)
Непоганий двигун з деякими конструктивними особливостями....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 23 Октябрь 2023 - 21:11
Це за який двигун ви написали??
..чув шо на z18xer( по заводскому мануалу) треба на впуск 0,21-,-0,29 ( 0,25) на випуск 0027-0,35 ( 0,30) .
..на свою зафіру думаю зробити регулювання...от і питаю
доречі! порадьте толкового майстра....бажано Харків...можна і другі міста.....
Це не для Опеля, і це показник МАП а не розмір зазора як ви пишете. Доречі, якщо пам"ятаю добре, в Мазда-форді десь такі самі зазори, видно вони +/- стандартні.
Изменено: sapphir, 23 Октябрь 2023 - 21:28
Опубликовано 23 Октябрь 2023 - 21:16
Це за який двигун ви написали??
..чув шо на z18xer( по заводскому мануалу) треба на впуск 0,21-,-0,29 ( 0,25) на випуск 0027-0,35 ( 0,30) .
..на свою зафіру думаю зробити регулювання...от і питаю
доречі! порадьте толкового майстра....бажано Харків...можна і другі міста.....
0,2 впуск і 0,3 випуск. Так мені регулювали. Впуск виявився целкою, а випуск таки регулювали, було до 0,1, тому підтраював. Є толкові контакти в Києві. (Юстас знає )
Изменено: Koval, 23 Октябрь 2023 - 21:22
Опубликовано 05 Ноябрь 2023 - 14:00
Міняв свічки;
Були денсо К20ТТ, поставив НЖК 05165(таку порадили).
В 1 3 4 ціліндрах , начебто все ок
1 ціліндр.png 492,86К 15 раз скачано
ось такі свічки
свічка норм.jpeg 219,35К 19 раз скачано
а от в 2 ціліндрі....
2 ціліндр.png 529,94К 19 раз скачано
і ось така свічка
свічка в маслі.jpeg 112,22К 17 раз скачано
це , мабуть маслосьемні кільце на 2 ціліндрі залягло? чи може прокладка ГБЦ пробита??
....z18xer ...встановлений газ...
Изменено: ziMen, 05 Ноябрь 2023 - 14:01
Nil admirari !!
Опубликовано 05 Ноябрь 2023 - 14:17
То разбирай, потім раскажеш що було))це , мабуть маслосьемні кільце на 2 ціліндрі залягло? чи може прокладка ГБЦ пробита??
Оригінал поставити регилия не дозволяє?))Міняв свічки;
Були денсо К20ТТ, поставив НЖК 05165(таку порадили).
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых