можливо дурне запитання але бачив відео де непрацьював датчик тем ох жид. І авто глохло, Може це він на пуск мозги кунозить....Щось вже зовсім якось все заплутано
Що мається на увазі "тиск не падає при роботі двигуна, стабільно 3,8"? Це показник без РДТ чи як?
Якщо при роботі двигуна тиск стабільний, то чого б йому тоді глохнути?
Тиск миттєво падає на 2,2 після того як заглох двигун, чи спочатку глохне, падає тиск потім глохне?
У всякому разі, щось це дивно, протягом хвилини падіння тиску з 4 до 0,5. Дуже схоже що РДТ не тримає
Реклама
Глохне при запуску двигуна , без перегазовки.
#71
Опубликовано 28 Апрель 2023 - 11:26
#72
Опубликовано 28 Апрель 2023 - 11:38
Так Леша спочатку про нього згадував.
П.С. Щось дуже багато вже понабіжало деталей під заміну
І дуже багато ознак, які вказують і на те, і на друге і на третє, Тут і якесь незвичне миттєве падіння тиску при остановці двигуна, і непрацюючий ЕГР
ЕГР, насос, РДТ відносно дорогі деталі. Давай поки що тимчасово залишимо їх в спокої. Почни з простішого та дешевшого. Інший датчик температури "на підкинути" зможеш десь позичити?
Або візьми самий дешевий китайський аналог, Розумію, вони не довговічні, але на час "теста" вистачить.
Можна буде визначитися воно чи не воно
#75
Опубликовано 28 Апрель 2023 - 11:48
Сергій183183,
Может.Для того чтобы подтвердить или опровергнуть эту теорию потребуется диагностическое ПО типа Оп ком...опельсканер или хотя бы гребанный ЕЛМ 329 дабы не менять все подряд непонятно какой фирмы дабы не зайти в итоге в дремучие и дорогие по итогу дебри
#77
Опубликовано 28 Апрель 2023 - 11:52
Так Леша спочатку про нього згадував.
Леша до сих пор не поймет из слов ТС мотор глохнет из за внезапного падения давления в топливной рейке или по другой причине.....
Так Леша спочатку про нього згадував.
Проясни плиз этот момент уже конкретно-что происходит со стрелкой манометра В МОМЕНТ самопроизвольной остановки ДВС а НЕ ПОСЛЕ
Дабы понимать причинно-следственную связь поломки
#80
Опубликовано 28 Апрель 2023 - 11:55
стрілка стоїть на 3.8 - 4 атм. Двигун завівся і коли починає глохнути стрілка падає до 3.6 атм. Потім двигун заглох, і потихеньку тиск падає до 2.2. атм. Якось так такЛеша до сих пор не поймет из слов ТС мотор глохнет из за внезапного падения давления в топливной рейке или по другой причине.....
Проясни плиз этот момент уже конкретно-что происходит со стрелкой манометра В МОМЕНТ самопроизвольной остановки ДВС а НЕ ПОСЛЕ
Дабы понимать причинно-следственную связь поломки
#81
Опубликовано 28 Апрель 2023 - 12:05
Ну 3,6 это не критичное давление для этого мотора чтобы он начал глохнуть как по мне.....
Вместо непонятных замен узлов я на твоем месте заморочился бы дальнейшей комплексной диагностикой в том числе компьютерной
П.С. Щось дуже багато вже понабіжало деталей під заміну
Старые машины они такие
#82
Опубликовано 28 Апрель 2023 - 13:46
Всім поки дякую, куплю новий насос та новий датчик температури далі відпишуся, гарного всім дня...
Знов крайнощі. Новий насос Бош десь 1000грн Новий РДТ приблизно стількі ж, а там ще й черга непрацюючого ЕГР на підході
Давай спочатку датчик температури. Візіми якийсь простіший JP Group за 100 грн, чисто "на підкинути"
Стане ясно. Якщо проблема зникне, тоді вже якось з часом заміниш на орігінал
Якщо не він, то хоча б будеш мати датчик у випадку "аварійної" заміни
Леша до сих пор не поймет из слов ТС мотор глохнет из за внезапного падения давления в топливной рейке или по другой причине.....
Та я вот тоже уже запутался. Но из Слов ТС более менее понял что сначала глохнет двигатель, а потом уже падает давление в рампе.
Ну 3,6 это не критичное давление для этого мотора чтобы он начал глохнуть как по мне.....
Даже при 3-х спокойно работает
#83
Опубликовано 28 Апрель 2023 - 14:26
Знов крайнощі. Новий насос Бош десь 1000грн Новий РДТ приблизно стількі ж, а там ще й черга непрацюючого ЕГР на підході
Давай спочатку датчик температури. Візіми якийсь простіший JP Group за 100 грн, чисто "на підкинути"
Стане ясно. Якщо проблема зникне, тоді вже якось з часом заміниш на орігінал
Якщо не він, то хоча б будеш мати датчик у випадку "аварійної" заміни
Та я вот тоже уже запутался. Но из Слов ТС более менее понял что сначала глохнет двигатель, а потом уже падает давление в рампе.
Даже при 3-х спокойно работает
Датчик вже замовив, так спочатку глохне потім тиск поступово падає, чому за насос подумав пишуть що тиск на пряму від бензонасосу повинен бути від 5.5 до 7 атм. В мене напряму тільки 4 атм.
#93
Опубликовано 05 Май 2023 - 21:38
не знаю куди копати далі, може дросельна вийо..
Дроссельна на z16xe начебто повинна бути вже "самообучающаяся"
Звісно, якщо б був ор-сом під руками, то можна було б зробити "сброс сохраненніх значений" дросселя, и дати йому "обучиться" по новой
А так, спробуй, зніми мінусову клему з АКБ, хвилин на 10. Потім одягни клему, вмикни запалення але не запускай двигун.
Ти почуєш як дроссельна почне "клацати", та їздити вверх-вниз, десь секунд 20-30
Тількі після того як дроссельна "замовкне", тоді запусти двигун. Може цей фокус спрацює
Не пам'ятаю, ці дроссельні "старого зразку", з металевою кришкою вони розборні, чи ця кришка там наглухо "закатана" як на консервній банці?
Непогано було б подивитися, що там з контактними доріжками
А ще, також перевірити стан контактних доріжок такого ж самого потенціометра на педалі акселератора
Изменено: Igor C., 05 Май 2023 - 21:40
#94
Опубликовано 05 Май 2023 - 22:01
дякую спробую, контакти на дроселі закутані, як консервна банка... Можливо їх розвальцювати?Дроссельна на z16xe начебто повинна бути вже "самообучающаяся"
Звісно, якщо б був ор-сом під руками, то можна було б зробити "сброс сохраненніх значений" дросселя, и дати йому "обучиться" по новой
А так, спробуй, зніми мінусову клему з АКБ, хвилин на 10. Потім одягни клему, вмикни запалення але не запускай двигун.
Ти почуєш як дроссельна почне "клацати", та їздити вверх-вниз, десь секунд 20-30
Тількі після того як дроссельна "замовкне", тоді запусти двигун. Може цей фокус спрацює
Не пам'ятаю, ці дроссельні "старого зразку", з металевою кришкою вони розборні, чи ця кришка там наглухо "закатана" як на консервній банці?
Непогано було б подивитися, що там з контактними доріжками
А ще, також перевірити стан контактних доріжок такого ж самого потенціометра на педалі акселератора
#96
Опубликовано 06 Май 2023 - 09:25
доброго ранку, отже скинув дросельна через оп ком, результат той же самий, додатково з'явилася проблема нестабільного холостого ходу, то 950 то падає на 650-700 об, або 1100 це торба якась...дякую спробую, контакти на дроселі закутані, як консервна банка... Можливо їх розвальцювати?
#97
Опубликовано 06 Май 2023 - 09:29
доброго ранку, отже скинув дросельна через оп ком, результат той же самий, додатково з'явилася проблема нестабільного холостого ходу, то 950 то падає на 650-700 об, або 1100 це торба якась...
Після ввімкнення запалення дроссель сам "навчався", чи ти одразу запустив двигун?
Хреново що дроссель нерозбірний.
#98
Опубликовано 06 Май 2023 - 09:35
доброго ранку, отже скинув дросельна через оп ком, результат той же самий, додатково з'явилася проблема нестабільного холостого ходу, то 950 то падає на 650-700 об, або 1100 це торба якась...дякую спробую, контакти на дроселі закутані, як консервна банка... Можливо їх розвальцювати?
ні спочатку вчора скинув мінусову клему хвилин 15, потім одів, ввімкнув запалення не заводив, дросельна жужала секунд 40 45 тільки потім заводив, теж саме , сьогодні поїхав до електроніка, скинув дросель через оп ком, теж саме...Після ввімкнення запалення дроссель сам "навчався", чи ти одразу запустив двигун?
Хреново що дроссель нерозбірний.
#99
Опубликовано 06 Май 2023 - 09:44
Дроссельна "навчається". Принаймні це ознака того що ЄБК двигуна працює.
Єлектрик ніяких помилок через оп-ком не виявив?
На "підкинути" на пару хвилиин десь дроссельну можна позичити? Не обов'язково шукати саме з Вектри, підійде з Астри z14xe та z16xe
Дроссель мабуть "Делфі" ?
Розбирати дроссель якщо там кришка завальцьована а не на кліпсах (як в БОШ-івських дросселях) це трохи геморно. Потім потрібно буде садити кришку на герметик
Зараз би зовсім не завадило подивитися стан доріжок та "бігаючих" контактів
Почистити та змазати доріжки, при потребі трохи підігнути контакти.
Хіба що подивитися ще потенціометр на педалі, але не здивуюсь якщо і там виявиться що він не розбірний
Изменено: Igor C., 06 Май 2023 - 09:58
#100
Опубликовано 06 Май 2023 - 12:18
Розбирати дроссель якщо там кришка завальцьована а не на кліпсах (як в БОШ-івських дросселях) це трохи геморно. Потім потрібно буде садити кришку на герметик
Будемо радити перевірку ланки потенціометрів за допомогою аналового(стрілочного) омметра, за поведінкою стрілки?
Изменено: Andre_71, 06 Май 2023 - 12:19
#101
Опубликовано 06 Май 2023 - 15:27
Будемо радити перевірку ланки потенціометрів за допомогою аналового(стрілочного) омметра, за поведінкою стрілки?
Та ні, це вже буде занадто:-))
Хоча б візуальний огляд
Авто 2001р. Тобто, за умовчанням, дроссель вже працює 22 роки , і сумніваюсь що хтось його міняв.
Може там вже всі контакти "стерлися"
А може вже і таке
99a0736s-960.jpg 53,81К 17 раз скачано
Пропонувати "кардінальне" рішення - замінити дроссель, не проблема.
Усього лише ціна питання 1,5 тис грн. :-))
А якщо в черговий раз "мимо каси", і виявиться що це не він джерело проблеми?
Так ми скоро дійдемо до заміни всього двигуна :-))
Изменено: Igor C., 06 Май 2023 - 15:46
#103
Опубликовано 06 Май 2023 - 16:46
Як раз контактну частину можливо було б перевірити за допомогою стрілочного прибору.
Та я ж не проти, навпаки, сам би так зробив.
Всі радіомайстри "староі школи" тількі так і перевіряють справність регуляторів гучності, та інших змінних резісторів у радіоаппаратурі
Але, ТС же не електрик, і тим більш не радіомайстер
Та ще й стрілочний Омметр (мультіметр) треба десь шукати :-))
А от якщо там якийсь дефект із зубцями шестирьонок саме в секторі нестабільних обертів, то тільки візуальний контроль, з "розтином".
На жаль, без розтину ніяк.
А ще можуть вже підклинювати підшипники (вони ж одночасно ущільнювачі) вала заслонки, або пропускати всю цю "олію" що попадає в дроссель з картерними газами і там в єлектричній частині вже повний пипець як на фото вище
Але це знову ж "розтин"
Изменено: Igor C., 06 Май 2023 - 16:50
#105
Опубликовано 06 Май 2023 - 20:53
Igor C.,
зато смазка шестерен
Та справді.
Втулити старий "тросиковий" дроссель та забути нафіг за ту єлектроніку. Від неї саме неприємності
Як то казав один Одеський персонаж, "Здаётся мне, что мы накануне грандиозного шухера"
Ось мені чогось здається що ось це буде вихід
https://prom.ua/ua/p...VwaAidYEALw_wcB
П.С. Сподіваюсь що може хоч до "стакана" бензонасоса в зборі з РТП справа все ж не дійде
Изменено: Igor C., 06 Май 2023 - 20:59
12 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 12 гостей, 0 скрытых