На крайні клеми з обок боків роз'ему на корпусі ЕГР подавав 12В напряму від АКБ і повна тиша, ЕГР не "клацнув"??
Що робити, бобік здох. Чми може всеж таки "закис"
Спробуй край штока (де він виходить" з копуса) відмочити в карбоклінері, може "воскресне"
Дякуючи тому що нарешті з'ясували що в тебе таки z16xe, тобі потрібен клапан ЕГР GM 17200272, або його можно замінити клапаном GM 17098055
Але це доволі таки недешева штука.
Можна в принципі поставити замінник неорігінал Nissens 98153, або Pierburg 724809100 або на крайній випадок Vaico V40630007
В сторону всяких там AutoMega, Meat&Doria, Hans Pries та іншого барахла за 1500грн краще не дивись. А то будеш міняти їх майже кожен рік :-))
Можна щось підібрати на розборках, але розборка то завжди лотерея
Так все було відмито очищено, подано 12 в на крайні контакти навіть не мукнув отже буду шукати на розборках пока а там буде видно) дякую))На крайні клеми з обок боків роз'ему на корпусі ЕГР подавав 12В напряму від АКБ і повна тиша, ЕГР не "клацнув"??
Що робити, бобік здох. Чми може всеж таки "закис"
Спробуй край штока (де він виходить" з копуса) відмочити в карбоклінері, може "воскресне"
Дякуючи тому що нарешті з'ясували що в тебе таки z16xe, тобі потрібен клапан ЕГР GM 17200272, або його можно замінити клапаном GM 17098055
Але це доволі таки недешева штука.
Можна в принципі поставити замінник неорігінал Nissens 98153, або Pierburg 724809100 або на крайній випадок Vaico V40630007
В сторону всяких там AutoMega, Meat&Doria, Hans Pries та іншого барахла за 1500грн краще не дивись. А то будеш міняти їх майже кожен рік :-))
Можна щось підібрати на розборках, але розборка то завжди лотерея