Реклама
Глохне при запуску двигуна , без перегазовки.
#106
Опубликовано 06 Май 2023 - 21:47
#108
Опубликовано 06 Май 2023 - 22:43
день інтенсивний по запусках тьху тьху все працює, тільки не подобається холостий низький по приборки 700 750 то 850-900 і таке враження що двигуном трішки теліпає саме на низьких обертах, але авто їде без нарікань...
2 раза аминь!!
Насчёт "плавания" холостого хода, или ВКГ хреново работает, или сделай простейший "дымогенератор" из сигареты, проверь или нигде не подсасывает в коллектор
ОБороты "плавают" на горячую или на холодном? Прогревочные обороты после ночной стоянки держит, или тоже плавают?
Изменено: Igor C., 06 Май 2023 - 22:45
#109
Опубликовано 07 Май 2023 - 09:38
так за підсос перевірю, плавають на холодну, на гарячу низькі оберти, в районі 750-800 об. Прогрєвочні наче нормально...2 раза аминь!!
Насчёт "плавания" холостого хода, или ВКГ хреново работает, или сделай простейший "дымогенератор" из сигареты, проверь или нигде не подсасывает в коллектор
ОБороты "плавают" на горячую или на холодном? Прогревочные обороты после ночной стоянки держит, или тоже плавают?
#110
Опубликовано 07 Май 2023 - 10:46
так за підсос перевірю, плавають на холодну, на гарячу низькі оберти, в районі 750-800 об. Прогрєвочні наче нормально...
Взагалі то, "папортні" оберти ХХ для двигуна z16xe 780-800 об\мін на робочій температурі
"Прогрівочні" оберти 1000-1100 об\мін
Ці параметри вже "забиті" в прошивку ЕБК
Час прогіву на обертах 1000об. залежить від температури ОЖ. По мірі зростання температури, (десь після 60), ЄБК починає скидати оберти до нормальних
Длявстановлення режимів роботи (прогрів, чи "звичайний" ХХ), тобто керування дросселем та подачу палива відповідно, ЕБК двигуна спирається на показники 3-х датчиків ДТОЖ, датчик температури всмоктуємого повітря та ДПКВ.
Причини що трохи "гуляють" оберти ХХ на холодну можуть бути
електричні - десь трохи підглючує якийсь з 3-х віщезазначених датчиків (ДТОЖ ти замінив, значить його відкидаємо), також, вже "вироботані" місця контактів потенціометра дросселя коли він в положенні ХХ
А може й звичайний підсос повітря в коллекторі, або частково забиті трубки вкг
А скоріш за все, сам ЕГР ти замінив, а канал котрий йде від ньго в коллектор хоч трохи, наскількі це практично можливо, почистив?
Изменено: Igor C., 07 Май 2023 - 10:56
#112
Опубликовано 08 Май 2023 - 17:25
Та сам ЕГР он поменял. Там на z16xe немного другая система чем у нас.
Нету этой кучи "закоулков" как на наших ЕГР
Но вот канал от ЕГР к впускному скорее всего никто никогда не чистил
Я уже где то в какой то теме про z14xep писал, что у меня тоже одно время наблюдалось небольшое "гуляние" оборотов. Когда снял насколько мог "отмочил" в карбоклинере и прочистил трубку от ЕГР к впускному, прошло.
На моем движке это слава богу отдельная трубка, а на 16хе там вроде именно канал в "голове"
Изменено: Igor C., 08 Май 2023 - 17:25
2 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых