Opel Insignia
Изменено: Maxim11, 02 Октябрь 2023 - 15:38
Опубликовано 19 Апрель 2023 - 15:02
Чому дорого?Традиции УОК.
Такі машини з пробігом по 300 тисяч продають по 8-8,5,Надо дешевле.
https://www.opel-clu...i/?p=1075540473
Опубликовано 20 Апрель 2023 - 16:50
Опубликовано 20 Апрель 2023 - 19:48
Что такая ломучая что заменил кучу всего на таком пробеге?Я на омеге столько не заменил деталей за аналогичный пробег
Обсяг ремонтів вражає...Чесно кажучи, більшість з описаного наче не ремонти як такі, а ТО (хоча я і не дуже орієнтуюсь в регламентних роботах на інсігнії). По підвісці з нашими дорогами ще і не стільки можна поміняти.
Опубликовано 20 Апрель 2023 - 20:00
Чесно кажучи, більшість з описаного наче не ремонти як такі, а ТО (хоча я і не дуже орієнтуюсь в регламентних роботах на інсігнії). По підвісці з нашими дорогами ще і не стільки можна поміняти.
Та воно все переважно розхідники, але ж дещо з цього мало ходити тисяч 400.
Ні, машина симпатична, за 8 я б її, аби був у процесі пошуку, взяв із задоволенням, там мабуть і за 8,5. За 9 не знаю, але я і не цільова аудиторія для седану, так що це не має значення.
Опубликовано 20 Апрель 2023 - 20:51
Опубликовано 21 Апрель 2023 - 07:34
Щодо крайніх задніх парктроніків, то їх можна рахувати розхідним елементом, лівий перший раз ще по гарантії замінили і вже тоді чорний поставили, потім я його сам ще раз міняв теж на чорний і крайній правий теж два рази мінявся. Тому їх фарбувати сенсу не багато) вони конструкційно з середини закидуються багном/реагентом і як наслідок виходять з ладу. Плюс в тому що їх легко міняти, 5 хв і бампер чіпати не треба. По підвісці, то амортизатори і пружини замінив виключно для повернення враження нової машини, тепер і вища стала і відчуття як з салону. По сайлентблоках, то замінюв переднього ричага задні, два великих бо був сервісний бюлетень де вказано, що вони можуть давати вібрацію на кермі в діапазоні швидкості 110-130 км, наче така підозра з‘явилася то замінив. Інші ричаги і сайлентблоки ті якими розвал регулюється, бо за перші 8 років його не робив, перевіряв казали що все в нормі, а там болти прикипіли, довелось міняти. Взагалі до підвіски поліз, бо були скрипи на лежачих поліцейських, як виявилось причина була в стійках стабілізатора, але це вже було встановлено після всіх ремонтів. Загалом, автомобілем лишився дуже задоволений, ні краплі не шкодую що тоді не взяв камрі 40, мондео чи пасат. Зараз ті машини виглядають як морально застарілі, а ця, особливо після мийки, наче тільки з конвеєра)
На ній можна їздити і на високих швидкостях, вона і 160 їде як танк, але як показує практика, сенсу у великих швидкостях немає, виключно в разі крайньої необхідності, так і витрати палива значно більші, а виграш в часі зазвичай суто формальний. Тут кожному своє)
вот только камри в ухоженном состоянии у вас бы за пару дней с руками оторвали)))
Изменено: Lisiy83, 21 Апрель 2023 - 07:34
Опубликовано 21 Апрель 2023 - 07:41
вот только камри в ухоженном состоянии у вас бы за пару дней с руками оторвали)))
, за 8 я б її, аби був у процесі пошуку, взяв із задоволенням, там мабуть і за 8,5. За 9 не знаю, алеВечно какие-то "АЛЕ". И мы не одни в этом мире.
https://auto.ria.com...a_34326989.html
Опубликовано 21 Апрель 2023 - 10:34
Звичайно, є дешевші пропозиції, а є й дорожчі. У будь-якому випадку, кожне авто треба детально перевіряти перед придбанням.Вечно какие-то "АЛЕ". И мы не одни в этом мире.
https://auto.ria.com...a_34326989.html
Згоден) ніколи не розумів такий попит на Тойоту, але це дійсно так) навіть якби там був і пробіг 100500 кілометрів)вот только камри в ухоженном состоянии у вас бы за пару дней с руками оторвали)))
Опубликовано 21 Апрель 2023 - 11:00
Чому дорого? Такі машини з пробігом по 300 тисяч продають по 8-8,5, тут 145. Плюс я готовий до діалогу, хто зацікавиться.
навіть якби там був і пробіг 100500 кілометріЦе ж менше .
Ціна - 9300 $ Бензин, механічна кпп-6
Це ж більше.
є дешевші пропозиції, а є й дорожчіПершими купують по низу ринку.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых