Реклама
шум от двигателя
#1
Опубликовано 17 Апрель 2023 - 08:12
он то есть то почти нет слышно на холостых оборотах
такой вращающийся шоркающий, под капотом слышно не очень, а вот на холостых в салоне хорошо слышно
сегодня заметил что стало слышно сильнее
есть может какие-то характерные нюансы?
смотреть помпу и подшипник генератора?
спасибо
#5
Опубликовано 17 Апрель 2023 - 19:12
знявш ремінь послухаю але от увечер послухав так на парковці, звук з- під клапанної кришки ( такий звук обертання але наче там купа гайок насипано)
шо може шуміти так піл клапанною кришкою?
250 000 км
авто їздить на бензині, клапана не регулювались, шестерні не мінялись але звук не від шестерні,а чути його з під кришки безпосередньо
#7
Опубликовано 17 Апрель 2023 - 21:09
знявш ремінь послухаю але от увечер послухав так на парковці, звук з- під клапанної кришки ( такий звук обертання але наче там купа гайок насипано)
шо може шуміти так піл клапанною кришкою?
250 000 км
авто їздить на бензині, клапана не регулювались, шестерні не мінялись але звук не від шестерні,а чути його з під кришки безпосередньо
нічого страшного- всього то- як купа гайок, от як буде як купа болтів- то вже капіталка
Реклама!!!
#9
Опубликовано 18 Апрель 2023 - 06:29
Дмитрий Владимирович,
У мене на вайбері є)Хочеш скину?)
Я тут подумав....Забули ми про одну з розповсюджених проблем.Перегородку/завихрювач впускного колектора-яка іноді відривається і шарабанить......
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#11
Опубликовано 18 Апрель 2023 - 08:23
відразу після пуску вранці не чути потім чути
зараз швидше стає чути, поки звук тітки на холостих чути
тяга норм
клапана не перевіряв-)) тут теж казали якщо без ГБО можна не регулювати -)
https://youtube.com/...w?feature=share
воно то може і повно але треьа хоч знати чи то воно…..
то у і створив те у щоб фахівці та ентузіасти підказали …..
бо ні часу ні бажання ставати гуру технічним нема-)))
зо то за заслінка і зо вона робить?
дякую
Изменено: NICKK, 18 Апрель 2023 - 08:21
#14
Опубликовано 18 Апрель 2023 - 09:56
Забули ми про однута я думал все знают про пергородку во впускном. Первое на что обычно смотрят. Вот у меня не гремела ни разу. Как я ни пытался её в разобранном виде её спровоцировать))
і зо вона робить?тарахтит. Все херы и хепы тарахтят.
16XERуже только я просил добавить это в профиль не сколько раз. Почему нужно всё время выспрашивать. Нужно то тебе, а не нам.
#25
Опубликовано 18 Апрель 2023 - 22:05
може туплю але де? після посилання на ютуб дали відповідь?
покажіть бо не бачу де написали
Так вже наскількі я бачу Andre_71 тобі натякнув
Як мінімум два (xep та xer) із різними болячками. В одного перегородка, в другого фазорегулятори.
Так, на двигунах 16XER на холодну можуть тарахтіти фазорегулятори
Ось так це звучить саме на Астрі-Н
Чого саме вони тарахтять, і чи це катастрофічно, чи ні, є вже мілліон дописів на "Драйві"
(але на жаль зараз не всі можуть ним користуватися)
В Ю-тюбі такого матеріалу саме по Опелєвських двигунах зломало шукати, але є те ж саме, про торохтіння фазорегуляторів на холодну на прикладі якогось "Корейця"
https://www.google.c...vid:8NF9wjOa1S4
Изменено: Igor C., 18 Апрель 2023 - 22:08
#26
Опубликовано 18 Апрель 2023 - 22:09
на холодну як раз, як правило, тихо
а от як прогріється чи навіть простоо 2 хв попрацює, то чути
раніше тільки на добре прогрітому було чути
та і звук не з району шестерень, асаме з-під клапанної кришки, чи може так просто чутись з-під кришки?
дякую
Изменено: NICKK, 18 Апрель 2023 - 22:18
#27
Опубликовано 18 Апрель 2023 - 22:23
чи може так просто чутись з-під кришки?
Ото було б гарно якщо є якийсь знайомий доктор, "позичити" якийсь старий стетоскоп.
Можно було б визначитися точніше
P.S. А все ж таки, відео про "Корейця" додивись до кінця. Там як раз кажуть. - "... звук как будто гайка где то под крышкой болтается, безсистемный, нерегулярный. Проявляется в основном на холостом. Если газануть, то на некоторое время становится тише или исчезает вообще"
Изменено: Igor C., 18 Апрель 2023 - 23:00
#29
Опубликовано 19 Апрель 2023 - 07:22
Ото було б гарно якщо є якийсь знайомий доктор, "позичити" якийсь старий стетоскоп.
Можно було б визначитися точніше
Вже колись писав про стетоскоп. Візміть шланг чи силіконову трубку з отвором діаметр близько сантиметра, довжина метр-півтора для зручності. Один край до вуха, інший близенько до частин працюючого двигуна, напрямком отвору на джерело шуму, іншим отвором на приймач шуму.
Досить добре чутно підсоси, шелести підшипників, хруст роликів, цокотіння форсунок. Дешево і сердито.
Изменено: baton45, 19 Апрель 2023 - 07:24
#31
Опубликовано 19 Апрель 2023 - 08:09
ок але пробував діставав щуп, ніби не змінивсьNICKK, спробуй, чи не зміниться характер звуку(коли він добре відчутний) якщо відкрити маслозаливну кришку.
я теж додививсь відео про Хюндай
але в Інтернеті ті всі відео з фазиками і заслінкою - там звук відрізняється і головне що його чути добре відкривши капот
в моєму ж авто спочатку звук толком було чути тільки в салоні!!!! зараз чути і під капотом ( і не так сильно як в салоні) або як притулитись до кришки чи дуже близько до двигуна
і на відео клац клац …. а тут в салоні більше чути обертальний шоркаючий звук
Изменено: NICKK, 19 Апрель 2023 - 08:11
#33
Опубликовано 19 Апрель 2023 - 08:16
вирішили ролик ремня кондиціонера
поміняв, не він
тоді була ідею з помпою …. Андрій вислав помпу але я її так і не міняв …..
КиївНикк, ти в Одесі?
треба знайти час і подивись
я не в місті живу і щодня 80 км в Київ і назад
а в суботу з знайомих СТО зараз мало хто працює
Изменено: NICKK, 19 Апрель 2023 - 08:15
#35
Опубликовано 19 Апрель 2023 - 20:41
Ото б визначитись на 100% де саме воно торохтить.
Під кришкою, на фазорегуляторах чи все ж у впускному
Крутив в руках кришку від z 16xer. Можу сказати, що якщо туди спеціально щось не кинути, то там і тарахтити нічому, хзіба що тількі самим клапанам.
Вона внутрі геть порожня Окрім клапана ВКГ там нічого нема, від слова зовсім.
Про фазорегулятори ти в курсі. Якщо 250000 км пробігу, та як ти кажеш шестерні ще не мінялись, то висока вірогідність що вже з'явився люфт.
Залишається одна, сама росповсюджена причина "дизеління" - впускний коллектор
От якщо б на відео був двигун ХЕР а не ХЕR, я б сказав що це типовий звук тарахтиння твінпорта.
Але, інженери GM легких шляхів не шукають. Твінпорта їм здалося мало, тому на двигунах XER вони пішли ще далі
Не знаю що там за перегородки в коллекторі, але замість заслонок твинпорта там в тебе стоіть " механизм изменения длины коллектора"
Це одна заслонка барабанного типу з дірками вздовж всього коллектора . (така ж сама як і на z18xer
Ось вона з часом починає тарахтіти точнісінько так як роздовбана рейка твінпорта на ХЕР-ових двигунах
Изменено: Igor C., 19 Апрель 2023 - 20:42
4 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 4 гостей, 0 скрытых