на 16XER не має нюансів по заслінці принаймі так кажіть ті, що мають відношення до обслугоування марки
спробую ще послухати
Изменено: NICKK, 19 Апрель 2023 - 20:46
Опубликовано 19 Апрель 2023 - 20:55
Не знаю що там за перегородки в коллекторі, але замість заслонок твинпорта там в тебе стоіть " механизм изменения длины коллектора"То типа "короткий впуск". Прикольная шняга якщо рабоча.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 19 Апрель 2023 - 21:43
Прикольная шняга якщо рабоча.
Прикольна.
Я я якось запгорівся дурною ідеєю. А чи можна замість твінпортового коллектора на z14xep втюхати коллектор від Корси a14xer
Чомусь був впевнений що по аналогії з 16 xer та 18xer на а14xer теж така ж система зміни геометріі коллектора
А ніфіга. На а 14xer вони чогось залишили заслонки твінпорт хоча трохи модернізували рейку.
По впускним вікнам він стає, все інше можна заколхозити, але який сенс міняти твінпорт на твінпорт
Изменено: Igor C., 19 Апрель 2023 - 22:45
Опубликовано 20 Апрель 2023 - 06:54
який сенс міняти твінпорт на твінпорт
Новий твінпорт краще роздовбаного твінпорт))
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 20 Апрель 2023 - 07:27
Позбавитися від тріщання раздовбанної за 15 років планки твінпорта.Я их просто глушу механически. Конструкция изначально нерабочая.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 20 Апрель 2023 - 07:49
Я их просто глушу механически. Конструкция изначально нерабочая.
Та даже возиться с заглушками не обязательно. Отцепил планку от вакуумного привода, и все заслонки зафиксировал в положении "открыто"
Но тут сработал принцип - "А что, если .........?" Захотелось намутить что то такое, "хитросделанное"
А потом, как всегда обломало со всем этим возиться. "Сальники" заслонок как ни странно, не подсасывают, "хвосты" заслонок целы. На кой мне этот гемор, возиться менять коллектор. Ваши Киевские пацаны на лазере сделали мне точную копию планки твинпорта из "люминия". То шо доктор прописал. Стала как родная.
Опубликовано 20 Апрель 2023 - 07:53
Отцепил планку от вакуумного привода, и все заслонки зафиксировал в положении "открыто"Так и делаю. Посадочные места "на герметик" на всякий случай и вуаля.
копию планки твинпорта из "люминия"Мажорно
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 21 Апрель 2023 - 20:50
Краще, але все одно нічого не пояснює
Тарабанить з під кришки чи з під коробу жгута проводки
Чи взагалі, це тарабанить з під кришки катушки.
Може болт катушки не "затягнутий"?
Дивись, як раз під тим мсцем, куди ти підносиш телефон, під кришкою знаходиться клапан ВКГ
Він кріпиться до кришки засувками
В другій половині кришки тількі абсолютно пуста всередині пластикова коробка по всій довжині, (маслоотделитель)
яка прикріплена до кришки кількома "прихватками" (пайкой в нескольких точках)
Більше там геть нічого нема.
1.jpg 66,68К 12 раз скачано
Ось і діумай, може той СТО-шник був правий. Зняти кришку подивитися (а краще помацати)
Бредова ідея, але може клапан ВКГ люфтить у своїх кріпленнях та тарабанить.
А може якась "прихватка" тої пластикової коробки всередині кришки вже відпаялась, і цей короб стукотить по кришці із середини
А скількі він порожній всередині, то й виходить ефект "рупора"
Изменено: Igor C., 21 Апрель 2023 - 22:30
Опубликовано 21 Апрель 2023 - 21:35
NICKK, а если попробовать откинуть шланг отвода картерных газов на дроссель(заглушив, конечно, чтобы в дроссель не подсасывало воздух
) и послушать без разряжения в клапане ВКГ. Может мебрана на походе и её там колбасить начинает.
ПС. Масло, кстати, не подъедает?
Изменено: Andre_71, 21 Апрель 2023 - 21:36
Опубликовано 21 Апрель 2023 - 22:27
замінив помпу, звук не ідеально тихий але шорканя того голосного нема ніби-))
підшипник там шоркав так, що навіть руками коли крутиш зняту помпі чути конкретно
і що цікаво що він якось так резонував на весь мотор, що чути це було під кришкою, зараз вухо прикладаєш і такого звуку не чути, ну принаймі поки такі спостережння
цей двигун в салоні чути навіть коли новий був, як пічку і музику вимкнути, він досить шуино працює
до речі, рідна помпа пройшла 190 000 км і буза замінена просто по пробігу, люфт були але працювала справно і поставили помпу Пірбург,а от вона і пройшла десь 30 000-35 000 км
масло ну треба поспостергіати, явно не жере ( якби месбарна то б добре жерло по ідеї), за 10 000 км не доливав, але на тижні взяв долив до максимум грам 200 , після жопи мотору на іншому нашому авто -)
Опубликовано 22 Апрель 2023 - 14:26
більше але справа в тому, що пробували кілька разів,слухали, ролик замінив
було довго тихо і незрозуміло плюс звук був не завжди. та і тоді їздив мало
зараз стало голосніше чути, поїхав послухали, помпа вже була куплена ще з минулих пошуків, Андрій надіслав-))) але загалом критика приймакється-)
Изменено: NICKK, 23 Апрель 2023 - 08:45
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых