Та за великим рахунком , пам'ятаєш як писав Омар Хаям?
"Каждый выбирает по себе, женщину, религию, дорогу ........", ну і коли міняти ремень теж :-)))
По перше, у різних сервісних книжках якась нестиковка річного розрахункового середньостатистичнього пробігу
В одних, регламент розрахован у середньому на пробіг 15000 км за рік
Подивишся інші сервісні книжки опель - там усі регламентні роботи проводяться виходячи з розрахунку 30000 пробігу за рік (навіть на фото у Андрія, верхня таблиця техогляду розрахована на 30 тс за рік)
До речі, дивився орігінальні сервісні книжки "Воксхолл", там сереній пробіг враховується як 18000 миль/рік
Трохи незрозуміло. якщо вважається в середньому 15 тис км в рік, то все сходиться. 10 років - 150 тис км.
Але, якщо розрахунковий пробіг на усі види робіт 30 тис км за рік, то чому строк служби реміня рахують 150 тис км або 10 років?? Якщо автівка намотує по 25-30 тис км в рік, то ці 150 000 вона вибігає за 5 років
По друге. то що я сказав спочатку що середній строк життя гумовотехнічних віробів, таких як шланги високого тиску та привідні реміні складає у середньому 10 років. Потім починаються тріскання, розшарування, "задубіння" та інші негаразди. Це інформація з джерел самих виробників.
То може 10 років мається на увазі коли ти ставиш абсолютно новий ремінь,котрий не валявся декілька років десь на складі?
Що до мене, то я б не чекав 10 років до заміни реміня ГРМ. Стрьомно якось.
Изменено: Igor C., 08 Январь 2023 - 22:29