Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Білий дим на дизельній Zafira aДвигун X20DTL


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
17 ответов в теме

#1
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 134
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 09 Декабрь 2022 - 17:27

Доброго всім.

Наявна Зафіра A з X20DTL двигуном (без інтеркулера, менша турбіна, 82кс). Робилася пічка радіатора (міняв кільця). Після збірки, сутки простояла, мусив пару разів запускати стартера, ймовірно соляра йде назад в бак (таке траплялось раніше, вирішив пізніше розібратися).

Сьогодні після виїзду з гаража, побачив клуби білого диму. Двигун не димів, працював рівно до цього. Поїздив по гаражам дим не пропав, вискочив чек, катнув не на своїй автівці взяв комп, помилка P0400. Чек на приборці пізніше сам пропав. Після скидання помилки і запуску двигуна секунд 10 не димів. Помилки повторно не було. Дим на даний момент присутній. 

Перевірив чи єгр працює, шток по команді з компа рухається, чи на турбіні працює клапан поки не перевірив. Зі знятим клапаном єгр, білий дим відпровідно з отвру єгр(вакуумний) йде. Зняв кожух впускний з турбіни, там знайшов герметик. На крильчатці є люфт, прокручується не вільно.

Якщо клапан на турбіні виявиться після перевірки робочим, турбіну під заміну?

Прикрепленные файлы:


Изменено: vasp, 10 Декабрь 2022 - 08:49

  • 0

#2
rvgu

rvgu

    Авторитет

    • Сообщений 4774
  • Возраст: 40
  • Имя:r25
  • Город:Кременчук
  • Авто:У нас тут модер гей чи шо став?
  •  
  • Регистрация: 19.09.2008

Опубликовано 09 Декабрь 2022 - 19:50

якщо білий дим= папу ще не вибрали  :sm17_1:


  • 0

Реклама!!!


#3
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 134
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 10 Декабрь 2022 - 08:48

З папою простіше, або вибрали, або не вибрали. А у мене з проблемю поки не ясно шо.


  • 0

#4
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1445
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 10 Декабрь 2022 - 19:30

Бліна, зараз доперло про Папу. :smile3:


  • 0

#5
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 134
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 11 Декабрь 2022 - 11:15

Нові дані по сабжу. Балакав з дизелиставми по ремонту, сказали потрібно полірувать поршень :-), сказали вези авто і купу грошей, зробимо.

Поки долив літру масла (вродь низький рівень був), перевірив ще раз клапан турбіни і ЕГР, з компа працють, заслонки не перевіряв. Згадав коли маняв антифриз трохи пролилось в районі клапанів (біля акумулятора). Трохи поїздив, періодично випадає помилка P0400(5), коли вже заганяв в гараж, диму небуло.


  • 0

#6
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49368
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 11 Декабрь 2022 - 11:24

Поршень дизелистам полировать?

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#7
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 134
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 11 Декабрь 2022 - 11:27

Ахаха, підловив  :sm13_:


  • 0

#8
bazl

bazl

    Авторитет

    • Сообщений 11972
  • Имя:...
  • Город:Львів
  •  
  • Регистрация: 31.12.2008

Опубликовано 11 Декабрь 2022 - 19:40

якщо білий дим= папу ще не вибрали  :sm17_1:


Якраз білий то вибрали, сорі за оффтоп)
  • 0

#9
rvgu

rvgu

    Авторитет

    • Сообщений 4774
  • Возраст: 40
  • Имя:r25
  • Город:Кременчук
  • Авто:У нас тут модер гей чи шо став?
  •  
  • Регистрация: 19.09.2008

Опубликовано 11 Декабрь 2022 - 21:44

Якраз білий то вибрали, сорі за оффтоп)

:sm17_1: в даній темі це не було принципово 


  • 0

Реклама!!!


#10
Caшка

Caшка

    Старожил

    • Сообщений 237
  • Имя:Сашка
  • Город:Луцьк
  • Авто:OOB 2.2DTi
    C4GP 1.6HDi
  •  
  • Регистрация: 14.05.2013

Опубликовано 11 Декабрь 2022 - 21:53

Білий дим може бути й через негерметичність паливної системи. В мене було задиміла, вискочив чек (здається P1220 i P0400), пропала тяга через повітря в солярі. Усунув негерметичність і машина поїхала, дим пропав.


  • 0

#11
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 134
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 12 Декабрь 2022 - 08:57

Білий дим може бути й через негерметичність паливної системи. В мене було задиміла, вискочив чек (здається P1220 i P0400), пропала тяга через повітря в солярі. Усунув негерметичність і машина поїхала, дим пропав.

 

Дякую за конкретику в цій темі :-) Чек теж є P0400(5) але причину вже знаю. 

Коли білий дим є, то сильний запах неспаленої солярки, вже навіть коли прийшом додому ще тривалий час відчував "аромат".

 

 

 

Вчора поміряв вакууметром насос, показав десь 0,35... Шукаю робочий.


  • 0

#12
Caшка

Caшка

    Старожил

    • Сообщений 237
  • Имя:Сашка
  • Город:Луцьк
  • Авто:OOB 2.2DTi
    C4GP 1.6HDi
  •  
  • Регистрация: 14.05.2013

Опубликовано 12 Декабрь 2022 - 21:44

Гальма при цьому нормальні? Вакуумний підсилювач працює?


  • 0

#13
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 134
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 12 Декабрь 2022 - 22:28

Ну якщо вакуумний насос майже третину від номіналу дає, то й гальма десь на рівні. Насос замовив, надіюсь не аналогічний по продуктивності приїде :-)


  • 0

#14
Caшка

Caшка

    Старожил

    • Сообщений 237
  • Имя:Сашка
  • Город:Луцьк
  • Авто:OOB 2.2DTi
    C4GP 1.6HDi
  •  
  • Регистрация: 14.05.2013

Опубликовано 13 Декабрь 2022 - 21:35

Я перепитував за гальма, бо там є ще болячки вікові.

Свого насоса ще не розбирав? Там не є складно.

https://www.drive2.ru/b/1946429/


  • 0

#15
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27471
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 13 Декабрь 2022 - 22:26

Вчора поміряв вакууметром насос, показав десь 0,35... Шукаю робочий.

 

Opel 24406132

Екзист

3700грн...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#16
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 134
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 14 Декабрь 2022 - 12:49

Свого не розбирав, сьогодні вже має бути інший, у вечері якщо лапки не відмерзнуть, то заміню. Вже колись міняв насос на попередній зафірі, там вгадав з вживаним, норм все стало.

Може й новий потрібно було б взяти, знавби, що на 100тис. при нормальній оливі не потрібно про нього думати. Але якщо у мене таки ТНВД, то таки грошенят потрібно буде. Вже читаю інфо як винести транзистор десь у зручне місце на майбутнє :-)

 

Трохи згодом:

Становив "новий" насос, попередньо розібравши почистивши. Цей теж не гуд, тягне всього 0.55. Помилки ймовірно поки не буде, але потрібно таки дивитися в сторону нового.


Изменено: vasp, 14 Декабрь 2022 - 17:42

  • 0

#17
Caшка

Caшка

    Старожил

    • Сообщений 237
  • Имя:Сашка
  • Город:Луцьк
  • Авто:OOB 2.2DTi
    C4GP 1.6HDi
  •  
  • Регистрация: 14.05.2013

Опубликовано 14 Декабрь 2022 - 22:28

На Вектрі також два виходи з насосу? Один окремо на гальма, інший - на решту вакуумної системи?

В себе на Омежці переробляв. Другий вивід глушив, бо там була проблема з клапаном, а у вакуум до гальм врізав решту системи. Стало значно краще.


  • 0

#18
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 134
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 15 Декабрь 2022 - 08:47

Входа два. Коли перевіряю, підключаю вакууметр до нижнього входу, а вхід від підсилювача гальм закриваю. Про тройник читав, аде намагаюсь максимально заводської конструкції дотримуватися.

 

Трохи згодом:

Замовив таки нового насоса по рекомендації Юстаса , бо вийшло вже про кроїлово і попадалово :-)

Був на діагностиці, скзали попробуй поміняти ЕГР (вакуумний) і зняти почистити заслонки. Регулятор заслонок схоже не рухає їх бо вони вже заклинили, приниймі з компа не зміг зрушити, та й руками шток теж.

На діагностику приїхав без ознак якого піддимлення. Вирахував, що піддимлює тільки коли прогрівається до робочої температури і в цей момент двиг підтроює. Можу припустити, що щось з подачею палива до насоса.

 

Ще трохи згодом:

Почистив впуск, замінив трубки "обратки", думав міняти кільця траверс, але виявились ще тримаючі, поставив грушу на вход у фільтр паливний, сам фільтр замінив наі фольцвагеновський, металевий, нерозбірний. 

Трохи була морока з першим запуском, не стільки з повітрям у системі подачі пального, як з моїм рукожоством, під клапана наштовхав бруду з впускних каналів  і трохи компресія пропала зовсім :-)

Зараз вроді все норм, заводиться зразу, диму значно менше, до стану не має.

Прикрепленные файлы:


Изменено: vasp, 03 Февраль 2023 - 22:42

  • 0




2 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых