Опубликовано 14 Апрель 2023 - 20:50
Усім вітання! Дозвольте запитати в продовження теми:
За 25тис володіння Astra G z16xe (загалом вже має 150к) вже тричі міняв клапанну прокладку: через 10к, потім 8к, зараз взагалі 5к і потекла, що аж 400 мл довелося долити за раз. Всі рази мазав рейнз герметик (от тільки синій, мабуть то рейнзопласт, а не рейнзосіл) на півкола над распредвалами праворуч і ліворуч, постійно починало сопливити як раз по боках. Прокладки завжди Віктор рейнз. Вентиляцію картера чистив повністю, аж знімав металевий патрубок до картера, і всі інші патрубки також. Мастило піджирає на рівні ~2л на 10к.
Читав, що може бути надлишковий тиск через поганий стан ЦПГ, але споживання мастила, наче, поки не на критичному рівні, так що не впевнений, що проблема саме в цьому.
Цього разу збираюся по-перше наносити герметик, як на фото merik з ТІСу, вже не синій, візьму щось міцніше. Вже з відчаю готовий по всьому периметру кришки нанести герметик в найкращих традиціях "майстрів на гаражах"
Чи є у вас якісь поради, як побороти цю хворобу? Дякую заздалегідь