Вітаю!
Так як ворогог блокує д2 та і публіка там (переважна більшість) - ворог України, вирішив перекмнутии БЖ сюди. Відповідної гілки теми не знайшов і відсутня альтернатива д2 то буде тут
На даний момент володію (продана ) Астра G Z16XE 2003 рік, Антверпен 5дв. хетчбэк, пробіг 236 тыс.км. Астрочка цілком мене влаштовує, але не дружину. Не може вона на механічній КПП. Я запитав пана Андрія (Юстаса), що з Опелів можна взяти недорого і на автоматі? Він радив астру з айсін чи зафіру.Шукав в Україні нормальну Астра H 1.8 АКПП. У всіх пригонок - явно змотан пробіг, ну а там дивитися ще потрібно ну і комплектації не айс. На тому ж мобил. де Астра H у хорошому стані АКПП з мін пробігом ціна від 4500 эвро розтаможка і приганяти.
Крч, мої знайомі пересіли на битки із США і я якось дивився копарт і побачив Айстра H? тільки вона там не Опель, а Saturn Astra XR. Ціни на них прийнятні, оскільки цей Сатурн пішов у буття (як і інші марки). Знайшов вариант- U18XER (по суті той же Z18XER), АКПП, 5 дв. хетчбэк, 2008 рік, повна комплектація як для тієї країни-
Регулювання руля- висота/нахил
Датчик дощу
Датчики рівня ОЖ і омивайки
Круїз контроль
Эл. склопійомники усіх вікон
Електро регулювання і підігрівання дзеркал
Фотохромное дзеркало салону
Автоматичні фари (датчик світла)
Лінзованый галоген
ДХО
ПТФ
Мультикермо
ABS
ESP
6 подушок безпеки
Кондиціонер
Панорамний дах люк
Шкіряний салон кермо
Підлокітник
Підсклянник для задніх пасажирів
Передні сиденья- регулювання в поперековому відділі
Підігрівання сидінь
Поліпшення освітлення салону
Спортивна підвіска занижена (не така як європейки)
17" диски 225/45
Система контролю тиску повітря в шинах (TPMS)
Передні гальмівні диски 308 мм, зад-диски 264 мм
Генератор 120А
Магнітола cdc 40 opera MP3, преміум 7 динаміків
Килимки в салон багажник WeatherTech (ціна на них космос звичайно)
пробіг 65 тис. миль=105 тис. км. Отримала по морді- праворуч. Подушки не стрельнули, стекла цілі. Запала вона мені в душу. Ран енд драйв- заводиться і їде. Карфакс- один власник був за весь час. Раз притер її на парковці праву сторону. І все. Попросив знайомого, він її зіграв за 525 доларів 30 вересня 2021. Тепер доставка-розтаможка-ремонт-сертификация-реєстрація.
Вже купив- капот (у колір але фарбувати буду, просто усередині не потрібно буде фарбувати), крило, правий окуляр, бампер підсилювач бампера з кріпленням, решітка радіатора зі значком Опель, ПТФ- усе це оригінал з розборок. Перед купівлею капот і крило мені перевіряли толщинометром- все норм. А ось з вибором решітки радіатора я прогадав- машина те у мене рестайлинговая і решітка рестайлинг (продаван так і говорив) АЛЕ вона для 3-х дв. хетчбека ((( Означає буду колхозити- бампер під 7 кріплень решітки, а тут 6, допиляю. Ну і отвори на передній панелі телевізора (2шт) потрібно буде пересверлити. І під кришку омивайки стекол теж. Зате решітка -гриль і менше хрому, а не горизонталька. За ціною різниця- цю узяв за 70 доларів а та що треба- 100 . Хоча час ще є, може і знайду за реальні гроші ту що потрібно,а цю продам.
Ось тут ставили так американці
www.saturnfans.com/forums/showthread.php?t=194737
Кузовщина уся із західної частини України, оскільки у Харкові - немає або ціни космос ( не ну нове Тайвань є, ну мені потрібен оригінал).
Також куплено мастило ЖМ 5w30 5 L, Bosch свічки 0242229699, фільтр мастила Mann HU6122X, фільтр салону Kamoka 6080030 але не знаю точно яка пічка, а цей має 300 мм*198 мм*30мм (у Астрах G їх два види ну цей має підходити), мастило АКПП для часткової заміни Mobil ATF 3309- 3 L (по факту там не літр а 900 з чимось). Прокладка заливної кришки масла 55582541. Пробка зливу мастила 40904572.
А, ще побачив, що немає заглушки під кріплення рейлінгів на даху. Потрібно походу датчик температуры- у мене бампера повністю немає, так що потрібно ще і болти-шурупи, кліпси. Теж знайшов і датчик і кліпси оригінал. А, антени (прутка) немає після фото у відстійнику, ну може зняли її для транспортування.
По номерах Elcats звичайно ж виручає, але не завжди там зрозуміло де саме місце встановлення той або інший шуруп і к-ть необхідна не завжди прописана.
Також узяв абсобер (пінопласт) який під фарами на підсилювачі бампера (13225774 і 13238561)
І походу передня частина підкрилка теж потрібна.
Акумулятор візьму пізніше вже до приїзду її, старий від G валяється з цією здам і візьму напевно новий Кайнар на 70 AH.
Так от, при купівлі на копарт фото подкапотки- ОР є в нормі навіть. А ось коли машину доставили на склад і фото- то бачок ОЖ- порожній! Я тут вже начитався про 1.8 XER і АКПП- що радіатори можуть текти в систему охолодження АКПП. І ось тепер гадаю- куди пішла ОР?
Можливо при вантаженні зачепили шланг/радіатора і вона пішла. Чи страшний варіант- лопнула трубка охолоджувача в радіаторі охл. і ОР ливнула в АКПП? А мож злили перед вантаженням. Читав, що бенз точно зливають, а тут радіатори примяті мо й злили (ніт- патрубок ОЖ з розвітленням лопнув).
Він код можна вбити на копарті або бідфакс (не знаю чи можна давати посилання тут їх?)
W08AT671885095900
Антверпен, але не знаю чи потрапляє радіатор під проблеми? Але думаю, що візьму новий радіатор 630702 Nissens і Hepu G12 ОЖ. Хоча щось основний Ниссенс на Астра G у мене потік через 2 роки. Не дуже якість походу зараз у них. А сюди потрібно хороший. Чи таки виносний радіатор ставити для АКПП, а основний для звичайного XER узяти, він якраз і дешевше буде, але то на то і вийде.
Може ще щось додумаю або підкажуть!) Хоча вже написали ( астра клуб кацапстан)- мотору кірдик (оркам кірдик ) . Ось тільки не зрозумів, це на основі опису або по фото діагноз ставлять прахфісіанали чи просто тупі флудери астра клубу Мордору? Розумію, що в США до авто не дуже відносяться (це виключення), а тут якраз і потрібно раніше мастило міняти, спостерігати за його чистотою і АКПП теж. Що ж, сподіваємося на краще!
Півтора-два місяці доставка.
Чекати і чекати.
Цей пост там від 12 жовтня 2021 року.
Машина розмитнена, приїхала 3 грудня 2021р., виходить 2 місяці з моменту купівлі на аукціоні. Оновив знання по географії, коли стежив за контейнером онлайн, до речі, дуже точно все там відображається і дата доставки також. Зробив перший пуск авто після того, як її привезли в гараж. ОР в системі немає, до речі знайшов лопнув штуцеа нижнього патрубка радіатора, радік ОР придавив і він лопнув, братиму оригінал патрубок (ціна -30$) ще б хтось підказав по необхідних розмірах пружинних хомутів (знайшов) бо рідні ржавенькіі, а нові Norma знати б розміри.
Ручки чесались- спробувати завести. Крч, учора прийшов якось, вставив ключ і з півтичка як кажуть старонула Акумулятор не міняв до речі, а новий узяв вже Кайнар 70 Ам (оскільки кажуть, що акумулятор із США що завжди просівші). Ну і на приборці помилки по ABS, Stabiliti trak ну чек (.
Від Астра G є у мене сканер синій з Алі експрес ELM 327 V1.5. Зняв декор кришку під ручником, а там немає гнізда . Глянув ліворуч де водійські ноги. Ага, там він, по розумному зробили, можна на постоянку його там залишити. Вставив, червоний індикатор на сканері світиться, а зелений не моргає. Щось не те. Поворушив, результат той же - блютуз телефону не бачить датчик. А педалями на Сатурн неможливо зняти помилки. Добре, що у тестя є сканер- чорний з кнопкою вкл/викл, теж з Алі. Сьогодні, з його допомогою зміг прочитати помилки, яких спочатку було 6. Потім скинув їх. При запуску двигуна їх немає, але якщо заглушити і знову завести те показує знову 3 поилки- U2101 не розумію що вона означає і дві P0073 - це датчики температури зовнішнього повітря, та в цій машині їх встановлено два в передньому бампері, якого немає. Ну датчики вже купив оригінал фішка від заднього ходу Калини. Тут проводка для ВТФ датчики температури габарити (з боків бампера) не така як на Ашке, ну фішка інша, доведеться паяти. А ось що робити з першою помилкою? Форум і Гугл говорит-
"U 2101 Максимальний список модулів управління не запрограмований".
Що це і на що впливає? (потім після встановлення датчиків температури зовнішньго повітря, скинув помилки і немаєж вже цих помилок )
Звичайно, краще б проїхатися, може при цьому помилки повернуться по ABS (можливо ушкодження проводки до датчиків АБС) або ця U2101 себе проявить.
На екрані БК відображається чек- ОР і правий парковочний ліхтар, що як би і логічно.
Кузовний ремонт робитимуть тижнів два (який я оптиміст був
). Домовився з майстрами ось вже повинен був заїжджати, але там їх друг потрапив в ДТП і він вліз. Ну при поверхневому огляді- правий ланжерон трохи пішов всередину вгору. Витягнуть без проблем сказали. Ну а там при розбиранні ще по-будь-кому щось ще вылезит же. А маляр сказал- колір цікавий. Фарба тут Ultra blue pearl 21b/4cuwa923k. Ну думаю колорист придумає (взагалі без проблем).
Масло в двигуні яскраво коричневе, вище за норму трохи, на холодну. Не міняв ще. При запуску двигла (секунд 10-15 працював) почув легеньке дизеление, якщо це можна назвати дизеление. Тому як слухаю (у Ютубі) інші Z18XER, то це їх нормальна робота. Коли молотить шестерня, то зовсім інший звук. Працює він голосніше ніж Z16XE, ну це запуск в гаражі капот відкритий, а ось у салоні при закритих дверях начебто тихіше виходить. Те може ще стан резонатора/гофри потрібно подивитися (гофра пошкоджена). Але швидше за все так він голосно і працює. (ніт -тихо) А і патьоків мастила по двигуну немає.
Масло в АКПП без запуску двигуна (на холодну заглушеному) на щупі вище за норму, яскраво червоного кольору. Коли заводив, то селектор потім перемкнув в "R" і був ледь помітний поштовх (такого зараз і немає)
Задні повороти червоні на одній лампочці - габарит поврот стоп
Може від європейки поставити, як воно буде. А щоб перепрограмувати щось, то потрібно теч2 карта GM і там має бути Saturn Astra. Car pass прийшов з сервісною книгою. Поки і не не знаю у кого таке ПЗ може бути (думаю у Bank)? Праву передню фару оригінал Saturn Astra узяв з ебай, оскільки від європейських не та зовсім усередині. Тут на одній лампі 9005 - дхо ближній та дальній, так що від європейських не варіант. Так що думаю і задніми ліхтарями також будет- анриал ( Запитав у электрика- розділить без проблем сказав. (зробив жовті повороти- все гуд)
Колеса R17 225/45 всесезонка, на вісях різні пари- Хенкук і ще якась пара (2019 року Вьєтнам виробник здається), залишок хороший, але ось не практичні вони, краще зима і окремо літо. Хоча в Харкові немає снігу і досі ще, ща б ця гума була б -топ). А, колеса були тільки на два болти кожне прикручене. Інші болти в салоні валялися. Правда двох болтів не вистачало, таке говорять часто буває (при завантаженні в контейнер знімають колеса), благо від Астра G у мене були оригінальні, то закрутив їх. І чорних ковпачків для цих болтів не вистачає- 10 з 20 тільки є ну на Али комплект купив вже.
Два диски мають сліди бардюрки. Радіатор охолодження узяв від механіки Ниссанс виносний від Киа для АКПП.
Від форумчанина дізнався, що тут лямбди не такі як на європейських. Замовив і отримав вже лямбди оригінал AcDelco про всяк випадок.
Кришка бардачку погано закривається, з третього разу (то коли морози були, зараз наче норм). Ну я так зрозумів це болячка Ашек. Ремонт- лоторея походу.
Бачок омивайки тече, не знайшов причину ще, ну думаю лопнув він. Узяв бачок з розборки.
Упори (амортизатори) кришки багажника слабенькі, узяв пару Монро.
Тепер ще комплект ГРМ Континенталь, ролик натяжителя Ina, помпу SKF, ремінь доп обладнання- Контитеч,, сальник коленвала сальники розподілвалів (GM), радіатор кондиціонера Ниссанс, кришку розширювального бачка 9202799.
Изменено: Zdorov7, 28 Май 2022 - 12:08