Вітаю панове форумчани.
_____________________________________________
ОНОВЛЕННЯ інформації посту :)
на 9 жовтня 2022
_____________________________________________
Ластівка знову шукає власника
$4200
З нею нічого не змінилося. Окрім значення одометра: 153 тисячі.
_______________________________________________________
Подальший текст залишу для історичності :)
-------
Я тут не надто активний, але час від часу проглядаю в шпаринки шо тут цікавого пишуть. Та й звісно шукав інформацію щодо ремонтів.
Продаю свою ляльку. Astra G 2008 з НАДшаленим агрегатом z14xep.
У власності чи з 86т чи з 89т км. (коли купувалася, попередній власник не сильно ділився інформацією скільки разів він скручував одометр. Тому шо ж тут. Шмайзер був залишений вдома)
Весь інший пробіг, майже за 4 роки мій.
В данний момент одометр малює 144,414 км. Спеціально сьогодні сів та проїхався поїсти бургера під Лубнами. Бо продавати не з таким гарненькими циферками - не те щоб скучно. Ну красиво ж
По мотору:
- Мінялася прокладка клапанної кришки.
- Мінявся ремінь навісного обладнання (ага. Я не проф механік. Тому bare with me).
- Два рази (за 3 роки) міняв датчик тиску масла. За другим разом знайшовсь людський виробник.
- Замінений бендикс.
- Акуму років 2. Тримається ще. Жаліться немає на що.
Масло та фільтри міняються строго кожні 8 тисяч кілометрів.
Годується цей 90-сильний звір маслом Ravenol 10W40. Масло НА МІСЦІ! До сьомої тисячі. Потім з'їдає одну позначку.
По ходовій:
Я їзджу сам. Машина 90% кілометражу проїздила Полтава - Пирятин - Лохвиця. В багажник цементу та кирпичів з чужими тещами не гружу. Тому було прийнято рішення "колгоспний пакет" задньої підвіски від попереднього власника замінити на ловкі, більш м'які, пружини Bilstein. Нарешті машина стала машиною. (Весь колгоспний сетап лежить в підвалі. Віддається при продажі. Воно мені не треба.)
Також замінені всі амортизатори. Ще не гупотять, тому - не бачу причини їх міняти. Передні пружини не чіпав. Тому шо там - хз. Живі то й живі.
Задні сайлентблоки замінені. Аби хто пам"ятав коли. Дякуючи великому будівництву - не потребую наразі нової підвіски.
Передні тормозні диски та колодки міняні. Ще живі і працюють.
Задні колодки в барабанах також ще присутні. Мінялися за моєї каденції.
Салон:
Я не курець. Батько, сівши в авто, відмовився курити всередині, бо тут встановлене ГБО
Возиться час від часу племінниця, тому дитяче крісло присутнє, але засирати авто дитині тупо не вистачає часу.
О! До речі. ГБО. Воно тут встановлене. Ніби як 4 покоління. Я не провіряв. Я трохи поїздив. Замінив рампу форсунок. Бо авто повинне їздить, а не стояти на СТО. Не зрозумів цього "преколу" економії і повернувсь на бензин.
По фарах:
Авто при купівлі мало встановлені задні ЗАТОНОВАНІ фари. Куплені нові стокові. Тоновані лежать в підвалі - кому воно треба - я хз.
Передні фари були якісь чи то просто лінзи з ледом чи ксенон. Мені абсолютно не сподобалось. Та ще й було чи то затоноване, чи то пофарбоване. Тобто світило гірше ніж стокові, які зараз встановлені. Купив DEPO і вкинув в ближній Osram Night Breaker 150+. Світить бімбаракета. Як на ці фари.
В дальній запхнув LED. [rVolt RR02 HB3 (9005) 4500Lm] Аж дві штуки. Мені подобається. Часто доводиться їздити вночі.
Ледь не забув. Зимові та літні лапті кожен на своїх колесах. На літо гарненьке - на зиму то шо й було. Аби було.
------
Хочеться 5300 американських мертвих президентів.
------
Торг можливий звісно. Авто не нове. По дрібницях є мінуси.
Є купа якісних фоток на гугл драйві. Але в FAQ не дозволяються ніякі посилання. Якщо я щось не правильно зрозумів і гугл диск посилання можна - то вкину в комент.
UPD:
а тіліхвон? Забувсь .
098_шість_два_сім_8422
Прикрепленные файлы:
Изменено: mr.dppd, 08 Октябрь 2022 - 23:21