Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Низький заряд генератора Astra G

Генератор Регулятор Діодний міст

  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
89 ответов в теме

#36
merik_and1

merik_and1

    Авторитет

    • Сообщений 965
  • Имя:Мирослав
  • Город:Київ
  • Авто:Opel Astra G Comfort
  •  
  • Регистрация: 28.04.2009

Опубликовано 04 Август 2021 - 21:42

Так собі він буде ходити...Реакція у нього як у Естонця...,не дуже швидка і дуже плавна...

В мене вже майже рік як трудиться РР мобілітрон, планував Бош, але треба було терміново і в наявності був китайський Бош сумнівної якості і який непорядок дорожчий від мобілітрона. На СТО по ремонтах гени полюбляють ставити якраз мобілітрон, по причині ціна-якість, якщо пощастить то норм ходить за відносно малі кошти, та й сервісникам норм вичинка, коштує той мобілітрон в закупівлі копійки і клієнт не скоро зі скаргою повернеться)

На рахунок гальм, так, реакція не миттєво як хотілося (не порівнював з рідним Бошем), з навантаженням справляється...поки що...
  • 0

ulgRBPk.gif

 

 


#37
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27471
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 05 Август 2021 - 03:44

То ви все ж настоятєльно рекомендуєте поміняти на бош?

Якби я робив собі генератор-то ставив би Бош...



На рахунок гальм, так, реакція не миттєво як хотілося (не порівнював з рідним Бошем), з навантаженням справляється...поки що...

Там не тільки реакція...В залежності від партії може не тримати 13.8 в мережі...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#38
merik_and1

merik_and1

    Авторитет

    • Сообщений 965
  • Имя:Мирослав
  • Город:Київ
  • Авто:Opel Astra G Comfort
  •  
  • Регистрация: 28.04.2009

Опубликовано 06 Август 2021 - 20:37

Там не тільки реакція...В залежності від партії може не тримати 13.8 в мережі...

Пробував максимально навантажувати споживачами, справляється наразі, а там час покаже.
  • 0

ulgRBPk.gif

 

 


#39
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24901
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 07 Август 2021 - 08:05

Пробував максимально навантажувати споживачами, справляється наразі, а там час покаже.

 

 

в цифрах сколько?


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#40
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 12 Сентябрь 2021 - 20:58

Поспішаю написати відгук на мобілетрон :ukr:

Пройшов 2к км, робив заміри сьогодні:

На хх 14.2В

З усіма навантажувачами (фари, дальнє, а/с, пічка на макс, підігрів скла) на хх опустилося одразу до 13.6В і падало потроху аж до 13.1В, і падало би далі, підозрюю, просто мені стало шкода ласточку :sm13_:

Ще одне на підтримку слів Юстаса про повільну реакцію: коли вмикається чи то 2, чи то 3 швидкість Карлсона на хх, оберти на мить просідають десь до 600 і йде вібрація по машині. Пояснюю тим, що іде підвищене споживання струму, і РР швидко не може на це відреагувати. :faceoff:


Изменено: DenisLV, 12 Сентябрь 2021 - 20:58

  • 0

#41
merik_and1

merik_and1

    Авторитет

    • Сообщений 965
  • Имя:Мирослав
  • Город:Київ
  • Авто:Opel Astra G Comfort
  •  
  • Регистрация: 28.04.2009

Опубликовано 12 Сентябрь 2021 - 22:28

в цифрах сколько?

13.3В (пробіг 10к)

Поспішаю написати відгук на мобілетрон :ukr:
коли вмикається чи то 2, чи то 3 швидкість Карлсона на хх, оберти на мить просідають десь до 600 і йде вібрація по машині. Пояснюю тим, що іде підвищене споживання струму, і РР швидко не може на це відреагувати. :faceoff:

В мене зараз на мобілітроні так і на рідному Боші так само було. Те саме відбувається і при навантаженні збоку есп

Изменено: merik_and1, 12 Сентябрь 2021 - 22:31

  • 0

ulgRBPk.gif

 

 


#42
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27471
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 05:25

13.3В (пробіг 10к)

В смітник.

Гена з усіма споживачами повинен тримати 13.8В. на ХХ.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#43
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14219
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 07:12

на хх опустилося одразу до 13.6В і падало потроху аж до 13.1В, і падало би далі

клеми перевір, швидше за все гріються.


  • 0

#44
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49385
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 07:59

клеми перевір, швидше за все гріються.
:sm17_2: И регулятор здесь ни при чём. 

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#45
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 08:06

Клеми були перевірені і обслужені ще до заміни рр, так що цей варіант відпадає
  • 0

#46
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14219
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 08:08

Клеми були перевірені і обслужені ще до заміни рр

опір силових проводів перевіряли?

впевнений, що на холодну нічого не просідає критично.


  • 0

#47
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 08:17

vigors,
Опір не перевіряв, але падіння напруги було на рівні 0.1В.
Заміри робив на гарячу, на холодну сьогодні спробую. Хіба мої покази нормальні на гарячу?
  • 0

#48
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27471
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 08:20

Клеми були перевірені і обслужені ще до заміни рр, так що цей варіант відпадає

Дик тоді чудес не буває...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#49
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14219
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 08:22

Хіба мої покази нормальні на гарячу?

не нормальні. з ростом температури росте опір, тому варто знайти де саме.


  • 0

#50
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49385
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 08:23

цей варіант відпадає
А на самом генераторе сколько вольт?

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#51
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 08:26

Rek,
Полізу в яму сьогодні
  • 0

#52
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14219
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 08:41

Полізу в яму сьогодні

заодно перевір зʼєднання від + на стартер, одне з слабих місць, як і маса на стартері.


  • 0

#53
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 08:45

vigors,
Моя нога вже там ступала, коли обслуговував усі можливі клеми, захопив також плюс стартера, до маси, здається, так і не доліз
  • 0

#54
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 17:27

vigors,

Таки ти був правий

 

Сьогодні, нажаль, не мав часу пірнути в яму, але зміг ввечері подивитися покази на холодну:

14.3В на холодну

14.1В з усіма споживачами

На наших рр же немає терморегулятора (не знаю, як воно правильно називається, але ви мене зрозуміли), через що він міг би давати меншу напругу на гарячу?

Невже таки проблема з проводкою? А як же той факт, що падіння напруги було тільки 0.1В? :smile275:

 

Подзвонив майстру, який ремонтував гену, він каже, якщо на хх тримає 14.2,а під напругою просідає, то проблема не в рр, а, мб, в обмотках статора (міжвиткове замикання)


Изменено: DenisLV, 13 Сентябрь 2021 - 17:41

  • 0

#55
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27471
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 19:42


 

Подзвонив майстру, який ремонтував гену, він каже, якщо на хх тримає 14.2,а під напругою просідає, то проблема не в рр, а, мб, в обмотках статора (міжвиткове замикання)

тобто весь гена під заміну разом з РР?


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#56
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 19:46

Юстас,
Типу того
Це він припустив по телефону під час швидкої розмови, бо не міг довго говорити. Сказав, треба заміряти на клемах гени (я-то знаю, але ще не було можливості),і від того відштовхуватися
Якщо з фарами дає менше 13.5 - вафля і під заміну
  • 0

#57
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27471
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 19:50

Якщо з фарами дає менше 13.5 - вафля і під заміну

якщо з фарами,увімкненим вентилятором опалювача та обігрівом заднього скла..

імхо


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#58
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15423
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 19:56

На наших рр же немає терморегулятора (не знаю, як воно правильно називається, але ви мене зрозуміли), через що він міг би давати меншу напругу на гарячу?

На всех РР есть обратная температурная компенсация. В пределах ~ 0,6 В от -20*с до +90*С(хорошо прогретый и нагруженный генератор).

Подзвонив майстру, який ремонтував гену, він каже, якщо на хх тримає 14.2,а під напругою просідає, то проблема не в рр, а, мб, в обмотках статора (міжвиткове замикання)

Если бы было витковое, то гена  грелся бы как утюг, т.к.  ЕДС замкнутых витков работала бы исключительно на нагрев короткозамкнутых витков и там уже всё выгорело бы. При чём независимо от того, есть нагрузка или нет.

Если проседает под нагрузкой, то причина может быть в диодном мосте или более тонком проводе обмоток статора(если неоригинал или гена  меньшей мощности), который под нагрузкой греется сильнее и  создаёт повышенное сопротивление.

 

 

Поспішаю написати відгук на мобілетрон :ukr: Пройшов 2к км, робив заміри сьогодні: На хх 14.2В З усіма навантажувачами (фари, дальнє, а/с, пічка на макс, підігрів скла) на хх опустилося одразу до 13.6В і падало потроху аж до 13.1В, і падало би далі, підозрюю, просто мені стало шкода ласточку :sm13_: Ще одне на підтримку слів Юстаса про повільну реакцію: коли вмикається чи то 2, чи то 3 швидкість Карлсона на хх, оберти на мить просідають десь до 600 і йде вібрація по машині. Пояснюю тим, що іде підвищене споживання струму, і РР швидко не може на це відреагувати. :faceoff:

Не пойму, что не устраивает?

 Фары - 10, дальний - 10,  ас - 20, печка макс - 15, подогрев стекла - 15, добавляем ЭГУР - 5, прочие системы  машины при работающем двигателе -  пусть 10. Итого 80-85 А. Для 120-амперного гены - это 70% нагрузки, в то время как на холостых он способен отдать не более 50%. Понятное дело, что  часть  потребления идёт за счёт аккума. С чего бы  напряжению на нём не падать?

Замеряй напругу с такой же нагрузкой при 1500+ об\мин, а потом будем обсуждать наличие неисправности.


  • 0

#59
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27471
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 20:03

Замеряй напругу с такой же нагрузкой при 1500+ об\мин, а потом будем обсуждать наличие неисправности.

Фары - 10, дальний - 10, ас - 20, печка макс - 15, подогрев стекла - 15, добавляем ЭГУР - 5, прочие системы машины при работающем двигателе - пусть 10. Итого 80-85 А. Для 120-амперного гены - это 70% нагрузки, в то время как на холостых он способен отдать не более 50%.

 

У мене є пропозиція...,відштовхуватись від того,що авто рухається в затяжних корках мегаполіса в холодну пору року йде дощ,або мокрий сніг.

Тобто авто більшу частину проводить не у русі ,а на ХХ увімкнено-світло фар,опалювач,підігрів скла,склоочисник і гамнітолка...

 

 

Тобто гена таки видає 50%


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#60
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15423
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 20:05

коли вмикається чи то 2, чи то 3 швидкість Карлсона на хх, оберти на мить просідають десь до 600 і йде вібрація по машині. Пояснюю тим, що іде підвищене споживання струму, і РР швидко не може на це відреагувати.

А что, момент на валу двигателя создаёт РР? Это двигатель( а точнее ЭБУ) не успевает вовремя подкинуть бензина, когда обороты проседают при увеличении тормозного момента на колен-валу от нагрузки его генератором.

Советую хорошо подзарядить АКБ, который именно в этих случаях(просадках) своей ёмкостью компенсирует провалы бортового напряжения.


  • 0

#61
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27471
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 20:09

Советую хорошо подзарядить АКБ, который именно в этих случаях(просадках) своей ёмкостью компенсирует провалы бортового напряжения.

Може достатньо на тест підкинути інший,норм,свіжий АКБ?


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#62
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15423
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 20:12

У мене є пропозиція...,відштовхуватись від того,що а................. гена таки видає 50%

Ты предлагаешь поменять законы электромеханики и издать указ, что гена должен выдавать 70+% на х.х.?

Или поставить ещё более мощный генератор, который будет на хх обеспечивать необходимое потребление?

Или понимать ситуацию, следить за АКБ\чаще его заряжать и не разнообразить  себе жизнь надуманными причинами?



Може достатньо на тест підкинути інший,норм,свіжий АКБ?
Если есть возможность -  это лучший вариант, бо в своём могут быть скрытые подводные камни и даже подзарядка может не вывести его на необходимые параметры.
  • 0

#63
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 20:17

причина может быть в диодном мосте

Майстер відкинув цей варіант, сказавши, що якби діодний міст, то гена не видавав би 14.2 на хх

 

или более тонком проводе обмоток статора(если неоригинал или гена  меньшей мощности),

Гена оригінальний на 120А

 

Замеряй напругу с такой же нагрузкой при 1500+ об\мин

А як же тоді хрестоматійне "13.8В при усіх увімкнених навантажувачах"?



Може достатньо на тест підкинути інший,норм,свіжий АКБ?

Блін, та я тіки рік тому купив бошівський, мав би бути досі в доброму стані


  • 0

#64
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27471
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 20:34

Ты предлагаешь поменять законы электромеханики и

ні,я пропоную розглядати на ХХ,як вірогідний варіант в експлуатації...

Блін, та я тіки рік тому купив бошівський, мав би бути досі в доброму стан

Ну...,мені доводилось бачити бош що крякнув через півроку...

 

Нам же для чистоти експерименту так сказать...Підкинути інший АКБ...Просто щоб ця версія не муляла...



Если есть возможность - это лучший вариант,

згіден.Тому і пропоную,щоб або підтвердити,або спростувати версію АКБ.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#65
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 20:37

Живу в чужому місті, тільки пара знайомих на авто, так що не знаю, коли матиму нагоду позичити в когось акум :unsure:


  • 0

#66
merik_and1

merik_and1

    Авторитет

    • Сообщений 965
  • Имя:Мирослав
  • Город:Київ
  • Авто:Opel Astra G Comfort
  •  
  • Регистрация: 28.04.2009

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 21:34

В смітник.
Гена з усіма споживачами повинен тримати 13.8В. на ХХ.

Це найнижче значення зафіксував при повністю увімкненому зовніш та внутр освітленні, пічка на макс обертів, обігрів, радіола та 20 сек обертання керма туди-сюди.
Невже все так погано?)
  • 0

ulgRBPk.gif

 

 


#67
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14219
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 21:40

Невже все так погано?)

Міняй авто.... і зітри тут всі сліди проблем... бо не виставиш

Спойлер


  • 0

#68
merik_and1

merik_and1

    Авторитет

    • Сообщений 965
  • Имя:Мирослав
  • Город:Київ
  • Авто:Opel Astra G Comfort
  •  
  • Регистрация: 28.04.2009

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 22:00

Міняй авто.... і зітри тут всі сліди проблем... бо не виставиш

Спойлер

Так акб бодрячком, тільки 7й рік пішов

зітри тут всі сліди проблем... бо не виставиш


Та хіба це проблеми, тимчасові незручності)
  • 0

ulgRBPk.gif

 

 


#69
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14219
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 22:29

Так акб бодрячком, тільки 7й рік пішов

плюсову банку попробуй на нагрів

п.с. взагалі АКБ на весь термін служби авто, як мастило в МКП і ЕГПК.... Vedy_sebe.gif


Изменено: vigors, 13 Сентябрь 2021 - 22:30

  • 0

#70
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27471
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 14 Сентябрь 2021 - 06:33

Це найнижче значення зафіксував при повністю увімкненому зовніш та внутр освітленні, пічка на макс обертів, обігрів, радіола та 20 сек обертання керма туди-сюди.
Невже все так погано?)

Яке саме значення?

Так акб бодрячком, тільки 7й рік пішов

шикарний результат! :sm302:


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.






Также с меткой «Генератор, Регулятор, Діодний міст»

3 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых