Реклама
#1
Опубликовано 16 Июль 2021 - 21:28
Astra G 2004 Українка z16xe з кондиціонером, гбо
Живу в маленькому місті, проблема з нормальними майстрами, хочу сам відремонтувати гену. Потрібна ваша допомога у визначенні винуватця по симптомах:
3 дні машина постояла в гаражі - на клемах АКБ 12.2В
Повернув ключ у 1 положення - 12.0В
Запалювання - упало до 10.? і одразу піднялося до 14.0
Увімкнув всі споживачі (дальнє світло, кондюк, вентилятор на 4 швидкість, підігрів скла) - 13.5
Через пару хв на хх без споживачів - потроху впало до 13.5
На 1500об - 13.7 і потроху падає
На 3000об - 13.65 стояло
Взимку майстер у Львові сказав, що або діодний міст, або реле регулятор напруги. Я підозрюю, що це типові симптоми саме рр.
1. Які ваші думки з цього приводу?
2. Якщо регулятор - яким краще замінити (виробник). Бажання зробити добре. Ще не знімав гену, але очікую, що там буде рр Бош F00M145231. Чи можна його замінити на F00M144142 або -140?
Щиро дякую заздалегідь!
#3
Опубликовано 16 Июль 2021 - 21:41
Коли вмикається 3 швидкість Карлсона, оберти час від часу просідають. Гена не дає достатнього вольтажу, і дригун захлинається
Якщо лишити, як є, боюся, накриється новий АКБ, бо 12.2В після пари днів - звучить не ґуд. Десь взагалі читав, що для АКБ падіння напруги нижче 12.5 - не є добре.
#4
Опубликовано 16 Июль 2021 - 21:44
На сколько помню, приведение в порядок силового провода и клемм в районе генератора, стартера давали неожиданно приятные результаты.
Если маниакальная педантичность не дает спать, то заряжай иногда АКБ до 14,7-15В малыми токами (1% от емкости для балансировки и десульфатации). В моем случае очень не плохо справляется Имакс-Б6, домашний ЛБП ещё лучше. Если что либо из моих слов понятно, то нормально, иначе можно остановиться на плохих контактах, старом РН.
Да ещё принять совет Река. Все равно всех денег не заработать, всех клемм не зачистить, всех женщин не ангажировать.
Изменено: baton45, 16 Июль 2021 - 21:46
#6
Опубликовано 16 Июль 2021 - 22:39
Чи можна для визначення доцільності цієї процедури просто перевірити напругу на клемах гени і подивитися, чи є втрати. Як взагалі до клем гени дістатися? Заглядав зверху- не підступився. Знизу?приведение в порядок силового провода и клемм
За трохи більші гроші вже можна і рр поміняти;)Имакс-Б6
Але ж хочеться! XDвсех клемм не зачистить
#7
Опубликовано 17 Июль 2021 - 08:29
это в каких же говнах надо буксовать, чтоб так нагреть?
С нынешней жарой, в пробках - проблем не составит. А ещё если слабопроизводительная помпа, загажен радиатор и залито непонятно что...
DenisLV,гадаю без зняття генки в тебе нічого не вийде.
1. Тачка заводиться без проблем, елек обладнання працює?) Не шукай собі пригод)
2. Так, з заводу там буде Бош, який саме номер залежить від номіналу твого генки. Багато хто ставить собі Мобілітрон. Але то справа кожного)
#10
Опубликовано 17 Июль 2021 - 22:16
На сколько помню, приведение в порядок силового провода и клемм в районе генератора, стартера давали неожиданно приятные результаты.
Підтримую пропозицію колеги із власного досвіду.
У моєї ООБ на ХХ було 13,80В, а чим більше навантаження - тим нижче, аж до 13,25В, причому чим більше обертів - тим нижче напруга. Поміняв діодний міст, потім реле-регулятор напруги - до лямпочки.
Поміряв опір кабелів від клеми "-" до кузова - опір нульовий, потім до двигуна - а там 7 Ом, причому зовні кабель абсолютно цілий. Поміняв його на зварювальний кабель 25 кв.мм - це дало +0,25В.
Поміряв заодно опір на "плюсі" від шпильки генератора до виводу акумулятора - менше ніж розрядність омметра. Ну, думаю, щось незрозуміле, але точно не кабель...
Але товариш порадив поміряти не опір, а падіння напруги на плюсовому кабелі (мінусовий щуп вольтметра на клему акумулятора, плюсовий - на вихід генератора) - і яке було моє здивування, коли побачив, що на начебто цілому кабелі на ХХ без навантаження втрачається 0,05В, а під навантаженням - аж до 0,70В. Поміняв усі "плюсові" кабелі знов таки на зварювальний кабель 25кв.мм - в результаті отримав 14,28...14,30В незалежно від навантаження і обертів.
Тепер думаю, може й від "мінуса" акумулятора до кузова поміняти провід, він останній залишився недоторканий :)
Тож поміряй не опір, а саме напругу між виходом генератора і "+" акумулятора і "-" акумулятора і двигуном і кузовом, і обов'язково під навантаженням (кондиціонер+ближнє+дальнє принаймні) - думаю, що знайдеться не дуже роботящий кабель :)
Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.
#11
Опубликовано 17 Июль 2021 - 22:32
Дуже дякую за розгорнуту пораду! Обов'язково спробую це зробити в першу чергу!
А як ти зміг підступитися до клем гени? Знизу чи зверху? Думаю, що інженери опеля сильно не змінювали лейаут для машин приблизно одного модельного ряду.
Изменено: DenisLV, 17 Июль 2021 - 22:43
#13
Опубликовано 18 Июль 2021 - 08:32
А як ти зміг підступитися до клем гени?У ООБ несколько иное расположение узлов и агрегатов относительно продольной оси автомобиля по сравнению с ОАЖ
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#15
Опубликовано 18 Июль 2021 - 13:04
А як ти зміг підступитися до клем гени? Знизу чи зверху? Думаю, що інженери опеля сильно не змінювали лейаут для машин приблизно одного модельного ряду.
На ООБ відносно просто. На ОАЖ, судячи з відео на ютубчику, доведеться помучатися і трохи розібрати авто. Але воно того варте.
Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.
#17
Опубликовано 18 Июль 2021 - 14:15
підступитися до клем гени? Знизу чи зверху?
Знімеш корпус фільтра і воздуховод, два болта тримають гену, повернеш і знімеш клеми. щоб вийняти повністю треба ще кронштейн гени зняти.
п.с. якщо гена 100 або 120 А то реле F00M144142
Изменено: vigors, 18 Июль 2021 - 14:17
#19
Опубликовано 18 Июль 2021 - 14:19
для тестування треба, щоби гена був закріплений на машині
зверху без проблем можна дістатись до клем, але простіше знизу
п.с. перевір коли прохолодно напруги, все там нормально. переконайся чи клеми на АКБ не гріються, болячка в них.
Изменено: vigors, 18 Июль 2021 - 14:21
#20
Опубликовано 18 Июль 2021 - 15:17
Це - перше, що я подивився, але там все прохолодно:)переконайся чи клеми на АКБ не гріються
Читаю паралельно інші ресурси, знайшов на рос Астра клубі загальну схему перевірки на падіння напруги (більше для тих, хто буде читати тему в майбутньому):
Цепь массы состоит из следующих элементов:
5.1.1 клемма АКБ-масса кузова
5.1.2 масса кузова - двигатель
5.1.3 двигатель - генератор.
5.2 Цепь плюса можно разбить подробней:
5.2.1 резьбовая клемма генератора - клемма провода
5.2.2 клемма провода - провод на стартер
5.2.3 провод - клемма стартера
5.2.4 клемма стартера - провод на АКБ
5.2.4 провод на АКБ - клемма АКБ.
Фронт робіт: перевірятиму елементи мережі на падіння напруги, по результатах відзвітуюся :)
#21
Опубликовано 18 Июль 2021 - 16:24
А можна просто на хх підкинути мультиметр на клеми гени і порівняти з напругою на клемах АКБ? Чи так буде видно втрату напруги на дротах?
буде зрозуміло, чи є втрата, але не буде зрозуміло, який саме провід винен.
Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.
#22
Опубликовано 26 Июль 2021 - 22:43
Падіння напруги спочатку знайшов у ланцюгу 'мінус' АКБ-кузов-ДВС, падіння в розмірі 0.2В. Зняв ці всі дроти, почистив, промазав лікві молі зверху для захисту - падіння на цій ділянці зникло. Мені це дало надію.
Сьогодні пірнув у яму - пару годин жосскої, м'яко кажучи, Камасутри - відкрутив силовий дріт і дріт збудження гени + плюс на стартер, почистив, промазав лікві молі - зі споживачами 13.4В на клемах АКБ, падіння між геною і АКБ 0.1В.
Це фіаско. Сподівався, що страждання будуть винагороджені, але...
Коротше, виглядає так, що треба буде знімати гену, тягнути на стенд і, по ходу, міняти рр...
#23
Опубликовано 27 Июль 2021 - 05:34
Коротше, виглядає так, що треба буде знімати гену, тягнути на стенд і, по ходу, міняти рр...
правильний висновок.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#24
Опубликовано 27 Июль 2021 - 07:14
Це фіаско. Сподівався, що страждання будуть винагороджені, але..
Все буде добре, роби справу далі, винагорода сама в руки не стрибає. Вона не зубна фєя.
В мене на Астрі за 17 років гена не ремонтувався. На Комбо на 9 році РН. У тестя на українській 4-ці на 4 році діодний міст гени здох. В тебе українська німка, так що вже пора для профілактики.
Изменено: baton45, 27 Июль 2021 - 07:18
#25
Опубликовано 04 Август 2021 - 14:03
Всім дякую за поради!
#26
Опубликовано 04 Август 2021 - 14:24
ок молодца
ннна ремонт бортсети не жалеем усилий хотя все в различных комбинациях - например недавно на одном из пациентов развалился генератор - был куплен китайгенератор в харькове есть конторка которая некоторые дефицитные с маленьким ресурсом в наших условиях эксплуатации детали и узлы предлагает по приемлемым ценам - в том числе генераторы - третий гена работает - единственное под нагрузкой конечно просадка по напруге - скорее всего например заявленые 120 амп никак не может выплюнуть
#29
Опубликовано 04 Август 2021 - 17:09
Він вже купив мобілетрон, будемо дивитися, як він буде ходити...
Так собі він буде ходити...Реакція у нього як у Естонця...,не дуже швидка і дуже плавна...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#30
Опубликовано 04 Август 2021 - 18:51
Ви, як той поручик Ржевський - прийшли і все зіпсували
Та я хотів попросити дядьку, щоби він повернув той мобілетрон і купив бош, як я хотів, але він каже "що то за бош за 800 грн, справжній має бути 1.5к грн. Я вже 20 років ставлю мобілетрон, і все добре, ніхто не жаліється"
От я йому і повірив. А що, дарма повірив? Реально треба повертати і купляти бош?
П.с. збирався купляти F00M144142
Изменено: DenisLV, 04 Август 2021 - 18:54
#32
Опубликовано 04 Август 2021 - 19:56
Я вже 20 років ставлю мобілетрон, і все добре, ніхто не жаліється"
На Астро Г це менш помітно,а от наприклад на Астро Ха-одразу починають помилки вискакувати типу Р0621...
Ніхто не жаліється,бо не відслідковує роботу РР,або взагалі не тямить...Лампочка гени не горить і байдуже...
прийшли і все зіпсували
Це не я-це ви з дядьком "зіпсували"... Я просто показав в якому місці саме.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#33
Опубликовано 04 Август 2021 - 19:59
п.с. якщо гена 100 або 120 А то реле F00M144142
Ви ж самі радили цей артикул Бо гена таки на 120А
Юстас,
То ви все ж настоятєльно рекомендуєте поміняти на бош? Я, на жаль,в цих питаннях не маю жодного досвіду, тому хочу почути пораду профі
Изменено: DenisLV, 04 Август 2021 - 20:13
Также с меткой «Генератор, Регулятор, Діодний міст»
Базар →
Продам →
Запасные части →
Генератор на Opel Vectra, Ascona, Kadett E, Omega 14V-70A. РеставрацияГенератор на Opel Vectra, Ascona, Kadett E, Omega. 14V-70A проф. реставрация. 1500 грн. Автор: Vasil-13 • Дата: 10 Август 2021 Генератор |
|
||
Гараж →
Ремонт →
Электрика →
Antara, проблема з зарядкоюАвтор: yuracher • Дата: 12 Апрель 2021 antara, зарядка, генератор |
|
||
|
Базар →
Продам →
Запасные части →
Стартер X20XEV і генератор BOSCH 100A Opel Omega BАвтор: magna • Дата: 14 Март 2021 генератор, стартер |
|
|
Гараж →
Ремонт →
Генератор Vektra AАвтор: Hulkdndz • Дата: 07 Октябрь 2020 Генератор, электрика, ремонт и 3 еще... |
|
||
Базар →
Продам →
Запасные части →
X20XEV Деребан по Деталяхx20xev любые детали Автор: zelja • Дата: 26 Июнь 2018 ч20чум, x20xev, детали, рхх, дмрв и 5 еще... |
|
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых