Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Низький заряд генератора Astra G

Генератор Регулятор Діодний міст

  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
89 ответов в теме

#1
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 16 Июль 2021 - 21:28

Добрий вечір, колеги
Astra G 2004 Українка z16xe з кондиціонером, гбо

Живу в маленькому місті, проблема з нормальними майстрами, хочу сам відремонтувати гену. Потрібна ваша допомога у визначенні винуватця по симптомах:

3 дні машина постояла в гаражі - на клемах АКБ 12.2В
Повернув ключ у 1 положення - 12.0В
Запалювання - упало до 10.? і одразу піднялося до 14.0
Увімкнув всі споживачі (дальнє світло, кондюк, вентилятор на 4 швидкість, підігрів скла) - 13.5
Через пару хв на хх без споживачів - потроху впало до 13.5
На 1500об - 13.7 і потроху падає
На 3000об - 13.65 стояло

Взимку майстер у Львові сказав, що або діодний міст, або реле регулятор напруги. Я підозрюю, що це типові симптоми саме рр.

1. Які ваші думки з цього приводу?
2. Якщо регулятор - яким краще замінити (виробник). Бажання зробити добре. Ще не знімав гену, але очікую, що там буде рр Бош F00M145231. Чи можна його замінити на F00M144142 або -140?

Щиро дякую заздалегідь!
  • 0

#2
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49385
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 16 Июль 2021 - 21:29

Забей. 13,5  в норме.


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#3
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 16 Июль 2021 - 21:41

Підозрюю, через гену буває наступне:
Коли вмикається 3 швидкість Карлсона, оберти час від часу просідають. Гена не дає достатнього вольтажу, і дригун захлинається
Якщо лишити, як є, боюся, накриється новий АКБ, бо 12.2В після пари днів - звучить не ґуд. Десь взагалі читав, що для АКБ падіння напруги нижче 12.5 - не є добре.
  • 0

#4
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1445
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 16 Июль 2021 - 21:44

На сколько помню, приведение в порядок  силового провода и клемм в районе генератора, стартера давали неожиданно приятные результаты.

Если маниакальная педантичность не дает спать, то заряжай иногда АКБ до 14,7-15В малыми токами (1% от емкости для балансировки и десульфатации). В моем случае очень не плохо справляется Имакс-Б6, домашний ЛБП ещё лучше. Если что либо из моих слов понятно, то нормально, иначе можно остановиться на плохих контактах, старом РН. :ukr:

Да ещё принять совет Река. :ad_new: Все равно всех денег не заработать, всех клемм не зачистить, всех женщин не ангажировать.


Изменено: baton45, 16 Июль 2021 - 21:46

  • 0

#5
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8929
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 16 Июль 2021 - 21:55

Коли вмикається 3 швидкість
это в каких же говнах надо буксовать, чтоб так нагреть?

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#6
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 16 Июль 2021 - 22:39

приведение в порядок  силового провода и клемм

Чи можна для визначення доцільності цієї процедури просто перевірити напругу на клемах гени і подивитися, чи є втрати. Як взагалі до клем гени дістатися? Заглядав зверху- не підступився. Знизу?

Имакс-Б6

За трохи більші гроші вже можна і рр поміняти;)

всех клемм не зачистить

Але ж хочеться! XD
  • 0

#7
merik_and1

merik_and1

    Авторитет

    • Сообщений 965
  • Имя:Мирослав
  • Город:Київ
  • Авто:Opel Astra G Comfort
  •  
  • Регистрация: 28.04.2009

Опубликовано 17 Июль 2021 - 08:29

это в каких же говнах надо буксовать, чтоб так нагреть?


С нынешней жарой, в пробках - проблем не составит. А ещё если слабопроизводительная помпа, загажен радиатор и залито непонятно что...

DenisLV,гадаю без зняття генки в тебе нічого не вийде.
1. Тачка заводиться без проблем, елек обладнання працює?) Не шукай собі пригод)
2. Так, з заводу там буде Бош, який саме номер залежить від номіналу твого генки. Багато хто ставить собі Мобілітрон. Але то справа кожного)
  • 0

ulgRBPk.gif

 

 


#8
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 17 Июль 2021 - 08:40

С нынешней жарой, в пробках - проблем не составит.

А ще додайте кондішн...

елек обладнання працює?) Не шукай собі пригод)

Та все, наче, ок. Найбільше переживаю за новий акум, щоб він передчасно не двинув коні
Дякую!
  • 0

#9
жека 2

жека 2

    Авторитет

    • Сообщений 2468
  • Возраст: 51
  • Имя:Евгений
  • Город:Днепропетровская обл.
  • Авто:Астра Н универсал 2012
  • Гос. номер:7923
  •  
  • Регистрация: 08.02.2013

Опубликовано 17 Июль 2021 - 21:17

переживаю за новий акум
Сучасні акуми не люблять меньше 14.5 вроде. :ac:
  • 0

#10
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2095
  • Возраст: 49
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 17 Июль 2021 - 22:16

На сколько помню, приведение в порядок  силового провода и клемм в районе генератора, стартера давали неожиданно приятные результаты.

 

Підтримую пропозицію колеги із власного досвіду.

 

У моєї ООБ на ХХ було 13,80В, а чим більше навантаження - тим нижче, аж до 13,25В, причому чим більше обертів - тим нижче напруга. Поміняв діодний міст, потім реле-регулятор напруги - до лямпочки.

 

Поміряв опір кабелів від клеми "-" до кузова - опір нульовий, потім до двигуна - а там 7 Ом, причому зовні кабель абсолютно цілий. Поміняв його на зварювальний кабель 25 кв.мм - це дало +0,25В.

Поміряв заодно опір на "плюсі"  від шпильки генератора до виводу акумулятора - менше ніж розрядність омметра. Ну, думаю, щось незрозуміле, але точно не кабель...

Але товариш порадив поміряти не опір, а падіння напруги на плюсовому кабелі (мінусовий щуп вольтметра на клему акумулятора, плюсовий - на вихід генератора) - і яке було моє здивування, коли побачив, що на начебто цілому кабелі на ХХ без навантаження втрачається 0,05В, а під навантаженням - аж до 0,70В. Поміняв усі "плюсові" кабелі знов таки на зварювальний кабель 25кв.мм - в результаті отримав 14,28...14,30В незалежно від навантаження і обертів.

Тепер думаю, може й від "мінуса" акумулятора до кузова поміняти провід, він останній залишився недоторканий :)

 

Тож поміряй не опір, а саме напругу між виходом генератора і "+" акумулятора і "-" акумулятора і двигуном і кузовом, і обов'язково під навантаженням (кондиціонер+ближнє+дальнє принаймні) - думаю, що знайдеться не дуже роботящий кабель :)


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#11
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 17 Июль 2021 - 22:32

grayplus,
Дуже дякую за розгорнуту пораду! Обов'язково спробую це зробити в першу чергу!
А як ти зміг підступитися до клем гени? Знизу чи зверху? Думаю, що інженери опеля сильно не змінювали лейаут для машин приблизно одного модельного ряду.

Изменено: DenisLV, 17 Июль 2021 - 22:43

  • 0

#12
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27471
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 18 Июль 2021 - 07:19

Підтримую пропозицію колеги

теж приєднаюсь...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#13
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49385
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 18 Июль 2021 - 08:32

А як ти зміг підступитися до клем гени?
У ООБ несколько иное расположение узлов и агрегатов относительно продольной оси автомобиля по сравнению с ОАЖ

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#14
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 18 Июль 2021 - 08:45

Rek,
Плюс прийняв:)
  • 0

#15
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2095
  • Возраст: 49
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 18 Июль 2021 - 13:04

А як ти зміг підступитися до клем гени? Знизу чи зверху? Думаю, що інженери опеля сильно не змінювали лейаут для машин приблизно одного модельного ряду.

На ООБ відносно просто. На ОАЖ, судячи з відео на ютубчику, доведеться помучатися і трохи розібрати авто. Але воно того варте.


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#16
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 18 Июль 2021 - 14:08

grayplus,
А можна просто на хх підкинути мультиметр на клеми гени і порівняти з напругою на клемах АКБ? Чи так буде видно втрату напруги на дротах?
  • 0

#17
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14219
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 18 Июль 2021 - 14:15

підступитися до клем гени? Знизу чи зверху?

Знімеш корпус фільтра і воздуховод, два болта тримають гену, повернеш і знімеш клеми. щоб вийняти повністю треба ще кронштейн гени зняти.

 

п.с. якщо гена 100 або 120 А то реле F00M144142

 


Изменено: vigors, 18 Июль 2021 - 14:17

  • 0

#18
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 18 Июль 2021 - 14:17

vigors,
Я знаю,в теорії, як зняти, але ж для тестування треба, щоби гена був закріплений на машині і маслав на хх
  • 0

#19
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14219
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 18 Июль 2021 - 14:19

для тестування треба, щоби гена був закріплений на машині

зверху без проблем можна дістатись до клем, але простіше знизу

 

п.с. перевір коли прохолодно напруги, все там нормально. переконайся чи клеми на АКБ не гріються, болячка в них.


Изменено: vigors, 18 Июль 2021 - 14:21

  • 0

#20
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 18 Июль 2021 - 15:17

переконайся чи клеми на АКБ не гріються

Це - перше, що я подивився, але там все прохолодно:)
Читаю паралельно інші ресурси, знайшов на рос Астра клубі загальну схему перевірки на падіння напруги (більше для тих, хто буде читати тему в майбутньому):
Цепь массы состоит из следующих элементов:
5.1.1 клемма АКБ-масса кузова
5.1.2 масса кузова - двигатель
5.1.3 двигатель - генератор.
5.2 Цепь плюса можно разбить подробней:
5.2.1 резьбовая клемма генератора - клемма провода
5.2.2 клемма провода - провод на стартер
5.2.3 провод - клемма стартера
5.2.4 клемма стартера - провод на АКБ
5.2.4 провод на АКБ - клемма АКБ.

Фронт робіт: перевірятиму елементи мережі на падіння напруги, по результатах відзвітуюся :)
  • 0

#21
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2095
  • Возраст: 49
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 18 Июль 2021 - 16:24

А можна просто на хх підкинути мультиметр на клеми гени і порівняти з напругою на клемах АКБ? Чи так буде видно втрату напруги на дротах?

буде зрозуміло, чи є втрата, але не буде зрозуміло, який саме провід винен.


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#22
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 26 Июль 2021 - 22:43

Проміжне підведення підсумків:
Падіння напруги спочатку знайшов у ланцюгу 'мінус' АКБ-кузов-ДВС, падіння в розмірі 0.2В. Зняв ці всі дроти, почистив, промазав лікві молі зверху для захисту - падіння на цій ділянці зникло. Мені це дало надію.
Сьогодні пірнув у яму - пару годин жосскої, м'яко кажучи, Камасутри - відкрутив силовий дріт і дріт збудження гени + плюс на стартер, почистив, промазав лікві молі - зі споживачами 13.4В на клемах АКБ, падіння між геною і АКБ 0.1В.
Це фіаско. Сподівався, що страждання будуть винагороджені, але...
Коротше, виглядає так, що треба буде знімати гену, тягнути на стенд і, по ходу, міняти рр...
  • 0

#23
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27471
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 27 Июль 2021 - 05:34

Коротше, виглядає так, що треба буде знімати гену, тягнути на стенд і, по ходу, міняти рр...

правильний висновок.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#24
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1445
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 27 Июль 2021 - 07:14

Це фіаско. Сподівався, що страждання будуть винагороджені, але..

Все буде добре, роби справу далі, винагорода сама в руки не стрибає. Вона не зубна фєя. :sm13_:

В мене на Астрі за 17 років гена не ремонтувався. На Комбо на 9 році РН. У тестя на українській 4-ці на 4 році діодний міст гени здох. В тебе українська німка, так що вже пора  для профілактики.


Изменено: baton45, 27 Июль 2021 - 07:18

  • 0

#25
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 04 Август 2021 - 14:03

Все, як і очікував: вчора відвіз гену місцевому майстру, сьогодні він подзвонив і сказав, що проблема в реле. Він вже купив мобілетрон, будемо дивитися, як він буде ходити... Хоча я збирався купляти Бош. Ще сказав, що на Валео проблеми з рр виглядають інакше - там він або працює, або зовсім ні.
Всім дякую за поради!
  • 0

#26
v_shef

v_shef

    Старожил

    • Сообщений 219
  • Возраст: 54
  • Имя:v_shef
  • Город:днепр
  • Авто:омега
  •  
  • Регистрация: 21.03.2011

Опубликовано 04 Август 2021 - 14:24

ок молодца

ннна ремонт бортсети не жалеем усилий хотя все в различных комбинациях - например недавно на одном из пациентов развалился генератор - был куплен китайгенератор в харькове есть конторка которая некоторые дефицитные с маленьким ресурсом в наших условиях эксплуатации детали и узлы предлагает по приемлемым ценам - в том числе генераторы - третий гена работает - единственное под нагрузкой конечно просадка по напруге - скорее всего например заявленые 120 амп никак не может выплюнуть


  • 0
Ну i хто тебе кликав, чому ти прийшла, стара проститутка, [CENSORED]-війна? Хто тобі платить, за наші тіла, скільки ще тобi треба, яка їх ціна? © Кузьма

#27
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1445
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 04 Август 2021 - 16:26

що проблема в реле

 какой такой релЄ?

Регулятор напряжения???


  • 0

#28
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 04 Август 2021 - 16:59

baton45,
Так точно, реле регулятор напруги
  • 0

#29
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27471
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 04 Август 2021 - 17:09

Він вже купив мобілетрон, будемо дивитися, як він буде ходити...

Так собі він буде ходити...Реакція у нього як у Естонця...,не дуже швидка і дуже плавна...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#30
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 04 Август 2021 - 18:51

Юстас,
Ви, як той поручик Ржевський - прийшли і все зіпсували :ac:
Та я хотів попросити дядьку, щоби він повернув той мобілетрон і купив бош, як я хотів, але він каже "що то за бош за 800 грн, справжній має бути 1.5к грн. Я вже 20 років ставлю мобілетрон, і все добре, ніхто не жаліється"
От я йому і повірив. А що, дарма повірив? Реально треба повертати і купляти бош?
П.с. збирався купляти F00M144142

Изменено: DenisLV, 04 Август 2021 - 18:54

  • 0

#31
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14219
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 04 Август 2021 - 19:26

П.с. збирався купляти F00M144142

F00M144167 дешевше.....


  • 0

#32
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27471
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 04 Август 2021 - 19:56

Я вже 20 років ставлю мобілетрон, і все добре, ніхто не жаліється"

 

На Астро Г це менш помітно,а от наприклад на Астро Ха-одразу починають помилки вискакувати типу Р0621...

 

Ніхто не жаліється,бо не відслідковує роботу РР,або взагалі не тямить...Лампочка гени не горить і байдуже...

прийшли і все зіпсували :ac:

 

Це не я-це ви з дядьком "зіпсували"... :sm13_: Я просто показав в якому місці саме.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#33
DenisLV

DenisLV

    Поселенец

    • Сообщений 132
  • Имя:Денис
  • Город:Бердичів/Львів
  • Авто:Astra G Classic 2004 z16xe
  •  
  • Регистрация: 27.08.2020

Опубликовано 04 Август 2021 - 19:59

п.с. якщо гена 100 або 120 А то реле F00M144142

Ви ж самі радили цей артикул :blush: Бо гена таки на 120А
 

Юстас

То ви все ж настоятєльно рекомендуєте поміняти на бош? Я, на жаль,в цих питаннях не маю жодного досвіду, тому хочу почути пораду профі :ukr:


Изменено: DenisLV, 04 Август 2021 - 20:13

  • 0

#34
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14219
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 04 Август 2021 - 20:18

Ви ж самі радили цей артикул :blush: Бо гена таки на 120А

я вказав аналог через "дорого", тільки параметри має 100-120 А, а раніше вказаний 70-120 А (це те що знайдено в неті)

дешевший ставиться на дизелі, однак працює як і решта.


  • 0

#35
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49385
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 04 Август 2021 - 21:06

ставлю мобілетрон, і все добре, ніхто не жаліється"
То е так. И на Астрах и на Вектрах. Никаких проблем. 

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 






Также с меткой «Генератор, Регулятор, Діодний міст»

1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых