Мені штатного дистанційного запуску в Бьюіку хватає з головою.
мало машин мають ШТАТНИЙ запуск
Опубликовано 14 Март 2021 - 01:12
В цьому бачу, підігріви і квік добре справляються з своєю задачею. Коли авто 5-10 раз остиває за день в мороз, то вебасто як зайцеві стоп сигнал. Якщо зранку на роботу і ввечері з роботи по графіку, то ще норм. І якщо б стояв вибір вебасто чи підігрів керма, то без вагань підігрів керма.В електропідігріві дзеркал,заднього скла,сідниць-бачиш сенс?
Вебасто,це приблизно теж саме тільки на рівень вище.
Изменено: telko, 14 Март 2021 - 01:31
Wir leben autos!
Опубликовано 14 Март 2021 - 20:10
В цьому бачу, підігріви і квік добре справляються з своєю задачею. Коли авто 5-10 раз остиває за день в мороз, то вебасто як зайцеві стоп сигнал. Якщо зранку на роботу і ввечері з роботи по графіку, то ще норм. І якщо б стояв вибір вебасто чи підігрів керма, то без вагань підігрів керма.
Продовжим лікбез...До автономки додається штатний пульт-600м.далекобійність+можна запрограмувати до 3 увімкнень на добу+можна залишити увімкненою автономку самому йти у справах ,а салон буде прогріватись на протязі 120хв.
Можна підігріви і квіки у вікно викинути...,якщо є автономка.
Підігрів керма класна штука
Кондиціонер теж збс...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 15 Март 2021 - 18:07
А можна не паритись тою фігнею, сісти в авто і за 1-2хв мати тепле сидіння і кермо. І не тратити паливо на автономку, тим більше з нашим кліматом.Продовжим лікбез...До автономки додається штатний пульт-600м.далекобійність+можна запрограмувати до 3 увімкнень на добу+можна залишити увімкненою автономку самому йти у справах ,а салон буде прогріватись на протязі 120хв.
Можна підігріви і квіки у вікно викинути...,якщо є автономка.
Изменено: telko, 15 Март 2021 - 18:08
Wir leben autos!
Опубликовано 15 Март 2021 - 23:08
А можна не паритись тою фігнею, сісти в авто і за 1-2хв мати тепле сидіння і кермо. І не тратити паливо на автономку, тим більше з нашим кліматом.Так отож. ППКС.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 16 Март 2021 - 18:16
А можна не паритись тою фігнею, сісти в авто і за 1-2хв мати тепле сидіння і кермо. І не тратити паливо на автономку, тим більше з нашим кліматом.
Продовжим лікбез...
Автономка тратить на великій потужності-600грм/год,на середній потужності 400грм/1год,на маленькій потужності-200грм/1год-палива...
Можна не паритись чи є у тебе в авто підігрів сидіння та керма.
Завжди(окрім літа),незалежно від того клімат чи простий кондиціонер-сідаєш у теплу машину з прогрітим двигуном,ще й паливо зекономив скориставшись автономкою...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 16 Март 2021 - 18:58
Юстас, А тепер питання, скільки автономці потрібно часу щоб прогріти двигун до 70 градусів, і скільки часу потрібно двигуну? При -25 в лютому я зранку заводив авто дистанційно, і вже через +- 10 хвилин температура ОР була 70 градусів. Скільки часу треба автономці? Це щоб зрозуміти, яка насправді економія пального...
Опубликовано 16 Март 2021 - 23:53
Завжди!(завжди окрім літа) заводиш двигун з півтика,прогрітий(разом з навісним та частково АКПШ) майже до робочої температури(73*С).Это каким образом КПП прогревается и навесное оборудование. Магией?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 17 Март 2021 - 08:02
Юстас, А тепер питання, скільки автономці потрібно часу щоб прогріти двигун до 70 градусів, і скільки часу потрібно двигуну? При -25 в лютому я зранку заводив авто дистанційно, і вже через +- 10 хвилин температура ОР була 70 градусів. Скільки часу треба автономці? Це щоб зрозуміти, яка насправді економія пального...
Я ще б розумів,якби тобі дійсно потрібно було ознайомитись з роботою,та перевагами автономки...
Але питати про те,що мною вже описано в темі-це схоже на неповагу та тупе бажання похоліварити.
Є такий тип людей,що ніколи в очі нічого не бачило і навіть не чуло-але категорично засуджує.
Да, но если авто стоит в гараже, то надо ещё думать и что то делать с выхлопными газами.
Парні-неприємно,що ознайомлення з матеріалом у вас поверхневе...
Зверху є повідомлення,в якому вказано,що є підігрівачі Дефа які ставляться в систему охолодження(наприклад замість заглушки в рубашці блоку) і працюють від 220В.
вихлоп в гаражі буде як з автономки, так і з авто....
Не буде-якщо розуміти які є на ринку підігрівачі і в яких умовах краще встановлювати той чи інший і як ними користуватись.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Март 2021 - 08:28
Юстас, ти написав про економію пального при використанні автономки, от я і задав питання, скільки часу на прогрів, щоб зрозуміти на скільки воно економніше. В тому повідомленні інші переваги не обговорювались. Ти знову за своє... Тобі важко назвати за який час автономка прогріє ОР в авто при морозі -25?
Та й обговорення шло саме автономки, а не електричних підігрівачів типу Дефа... З таким успіхом можна сказати просто - обігрівай гараж і машина буде постійно теплою
Опубликовано 17 Март 2021 - 09:01
Можливо ти зовсім не розбираєшся у Вебасто/Ебешпехер...
Витратити можна від300 до 1500уе.Все буде залежати від того новий придбається прибор чи б/у....
Автономка це зручне користування до +5*С оточуючого...Різниця у використанні,це півгодини двигун прогрівається при -25*С і десять хвилин при температурі -5*С...Прогрівається разом з салоном.
Завжди!(завжди окрім літа) заводиш двигун з півтика,прогрітий(разом з навісним та частково АКПШ) майже до робочої температури(73*С).
У наших реаліях було придбано(ебей) котел Ебер В4WSC 2002року виготовлення у стані б/к за 300ойро.Встановлював сам.
Котел відпрацював 15років,після цього була замінена прокладка вартістю 15євро і все працює надалі.
Своїм котлом користуюсь постійно у холодну пору року.Це зручно і комфортно.
Це повідомлення видно тільки мені?
ти написав про економію пального при використанні автономки,
Ні,я написав,що автономка витратить менше палива на прогрів двигуна.
При -25 в лютому я зранку заводив авто дистанційно, і вже через +- 10 хвилин температура ОР була 70 градусів.
Це відверта брехня.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Март 2021 - 10:33
Парні-неприємно,що ознайомлення з матеріалом у вас поверхневе... Зверху є повідомлення,в якому вказано,що є підігрівачі Дефа які ставляться в систему охолодження(наприклад замість заглушки в рубашці блоку) і працюють від 220В.
Давай тогда расставим все точки на i.
Получается что вебасто может греть двигатель сжигая топливо или используя электронагреватель от сети 220В?
Или это 2 разных устройства?
Это чтож выходит, чтоб с утра нагреть авто в гараже, мне нужно устройство с питанием от 220В, а чтоб потом вечером нагреть перед отъездом с работы домой (авто стоит на улице) уже нужно устройство работающее на жидком топливе?
Да сколько той зимы у нас.
Жаль нет в моем авто QuickHeat - я без него езжу, иногда было зимой не комфортно, но как по мне лучше уж поставить QuickHeat чем и электрообогреватель и вебасто.
Изменено: nick6482, 17 Март 2021 - 10:33
Опубликовано 17 Март 2021 - 10:57
Давай тогда расставим все точки на i. Получается что вебасто может греть двигатель сжигая топливо или используя электронагреватель от сети 220В? Или это 2 разных устройства? Это чтож выходит, чтоб с утра нагреть авто в гараже, мне нужно устройство с питанием от 220В, а чтоб потом вечером нагреть перед отъездом с работы домой (авто стоит на улице) уже нужно устройство работающее на жидком топливе?
автономка(вебасто,ебер,бінар і т.д.) і кіпятильник(дефа) це два різних пристрої.
Кожен сам для себе вирішує який пристрій йому потрібний і чи потрібний взагалі.
Гаражі бувають різні.Якщо це капітальний гараж,то використання(і встановлення) автономки(як на мене) не потрібне.Взимку навіть при -30 температура всередині бокса не опускається нижче -5.Якщо є в авто вебасто-можна вивести з гаража гнучку трубу назовні і зробити вивід вихлопу на вулицю.
Хтось використовує "кипятильник"(Дефа),бо вдома(приватний сектор,або перші поверхи багатоповерхівки) та на роботі є можливість під'єднатись до мережі 220в.Такий прилад прогріває двигун до +40*С,що гарантує безпроблемний запуск в холодну пору року і суттєво зекономити на прогрівах.
А потом с высокой вероятностью, выгрeбaть последствия работы криворуких установщиков. Была ссылка на drive2 в теме, как дилеры Eberspacher неправильно поставили вебасто в инсигнию в Харькове.
Всяке буває.
Собі ставив сам.Прилад працював приблизно рік і починав відмовляти-світив помилку по датчику полум'я.Довго не міг розібратись.
Під'їхав на Алькон Сервіс,описав проблему...Ходило навколо спеців штук п'ять...Різні були версії...Чесно кажучи вже думав,що прибор зламався,або й зовсім відмовитись від використання.Один з механіків довго прискіпливо дивився,а потому виніс інструкцію по встановленню і показав,що у мене прилад встановлений трохи з відхиленням від кута який рекомендує виробник.
Чесно кажучи не вірив,що допоможе,але переніс у підкапотному розширювальний бачок,вивільнив місце для повороту автономки.Повернув на потрібний кут і ...вже забув скільки років прибор чудово працює.
В моєму випадку,виробник(автомобіля) не передбачив встановлення автономки.Прийшлося монтувати прилад в сильно стиснутому підкапотному просторі.
В таких авто як(наприклад) Астра Г,Вектра С,Інсігнія-є заводське місце для встановлення автономки.І такі виробники як Ебер чи Вебасто мають установочний комплект не тільки по моделі авто,а навіть і по типу,об'єму двигуна.В цьому випадку важко щось накосячити.Є інструкція та всі кронштейни/кріплення/шланги для інсталяції,а не випилюєш/виварюєш,та конструюєш саме під певні умови.
Изменено: Юстас, 17 Март 2021 - 10:43
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Март 2021 - 11:09
Це повідомлення видно тільки мені?
В тому повідомленні не вказано до якої температури прогрівається, для когось і 30 градусів вважається прогрітим. У любому випадку, заведений двигун на порядок швидше нагріє ОР ніж автономка, а тому якщо економія і є, то вона геть не значна. Принаймні, на бензинових двигунах. То дизельні можуть молотити на холостих і нічого не гріти ))
Опубликовано 17 Март 2021 - 11:38
В тому повідомленні не вказано до якої температури прогрівається,
Не правда-ти просто неуважний
Автономка це зручне користування до +5*С оточуючого...Різниця у використанні,це півгодини двигун прогрівається при -25*С і десять хвилин при температурі -5*С...Прогрівається разом з салоном. Завжди!(завжди окрім літа) заводиш двигун з півтика,прогрітий(разом з навісним та частково АКПШ) майже до робочої температури(73*С).
У любому випадку, заведений двигун на порядок швидше нагріє ОР ніж автономка, а тому якщо економія і є, то вона геть не значна. Принаймні, на бензинових двигунах. То дизельні можуть молотити на холостих і нічого не гріти ))
Це твердження грунтоване на домислах.Не має нічого спільного з реальністю.
Автономки є різної потужності-3-4-5-10кВт...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Март 2021 - 11:45
Юстас, нехай буде по твоєму. Тільки от в залежності від потужності автономки, в неї і споживання палива буде різнитись та, відповідно, швидкість прогріву. В любому випадку, в залежності від кількості спаленого палива ми отримуємо певну кількість тепла... Закони фізики ніхто не вдміняв
Опубликовано 17 Март 2021 - 13:01
нехай буде по твоєму.
Чому "по моєму"??7
Просто поділився досвідом та враженнями від користуванням,а потрібно це тобі чи ні...Вирішувати тільки тобі.
Прикольно ці баталії в розділі КУПЛЮ читати
В чому баталії?
Ще навіть не на середині обговорення...
Изменено: Юстас, 17 Март 2021 - 13:02
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Март 2021 - 13:47
У мене шкіряний салон. І коли на вулиці -20 - зранку сідати не дуже приємно(даже з підігрівом). Всю зиму катаюсь з подушкою на сидінні
Вебаста прогріє салон і можливо включить підігрів. Сидіти в авто 15 хвилин і гріти не варіант.
Вебаста буде їсти 0.5
А прогрівати кожний день по 15 хв ......
Изменено: InfikUA, 17 Март 2021 - 13:56
Опубликовано 17 Март 2021 - 13:53
Больше похоже на избиение младенцА))Прикольно ці баталії в розділі КУПЛЮ читати
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 17 Март 2021 - 14:10
Юстас, та я ж за об'єктивність. Просто хотілось визначити + та - того чи іншого способу...
+ автономки:
- запуск прогрітого двигуна;
- при наявності відповідного ДУ, радіус дії запуску буде більший (але лише на відміну від штатного дистанційного запуску, оскільки дистанційні запуски з встановленої сигналізації можливо робити з мобільного телефону);
- незначна економія пального.
Як на мене, це незначні + щоб вкладати від 500 у.о. за встановлення автономки.
і - автономки на відміну від дистанційного запуску:
- не включить підігрів сидінь/дзеркал/скла;
- не може охолоджувати салон авто у жарку погоду.
Ось з врахуванням усіх за та проти, вже можна робити для себе висновок, потрібно воно чи ні
А прогрівати кожний день по 15 хв ......
Ого, щось забагато. Думаю це не із-за прогріву, а педальку любиш надавити
В мене за останні 2 тис. км. (всю зиму) так:
Кожного разу сідаю в прогріте авто (запускаю дистанційно). Зазвичай, 10 хв. з головою хватає, лише коли було -25 то запускав другий раз, бо хоча ОР з першого запуску встигала нагріватись, салон ще був холодний..
Я розумію, що 2.8Т буде більше вживати пального на відміну від 2.0Т, але різниця щось дуже суттєва..
Опубликовано 17 Март 2021 - 14:21
Мені здається тут суперечка тих хто користувався автономкою і тих хто читав тільки відгуки в інтернеті (і не дуже позитивні).
Як володар авто з автономкою, можу сказати тільки про плюси використання.
Прогріває двигун і салон в мороз десь приблизно за 20-25 хв.(із розтавшими вікнами)
Дуже корисна штука для володарів авто з дизельним двигуном.
Я вважаю не має сенсу сперечатись, поки сам не спопробуєш.
Опубликовано 17 Март 2021 - 14:46
Юстас, та я ж за об'єктивність. Просто хотілось визначити + та - того чи іншого способу...+ автономки: - запуск прогрітого двигуна; - при наявності відповідного ДУ, радіус дії запуску буде більший (але лише на відміну від штатного дистанційного запуску, оскільки дистанційні запуски з встановленої сигналізації можливо робити з мобільного телефону); - незначна економія пального.
Як на мене, це незначні + щоб вкладати від 500 у.о. за встановлення автономки. і - автономки на відміну від дистанційного запуску: - не включить підігрів сидінь/дзеркал/скла; - не може охолоджувати салон авто у жарку погоду.
Продовжим лікбез)
-Автономка має можливість запуску з ЖСМ модуля.Тобто з телефона.
-у спеку автономка може охолоджуквати салон..
Мені здається тут суперечка тих хто користувався автономкою і тих хто читав тільки відгуки в інтернеті (і не дуже позитивні).
Нема ніякої суперечки...
Десь хтось щось чув,дещо домислив замість ознайомитись хоча б з документами на прилад.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Март 2021 - 15:05
-Автономка має можливість запуску з ЖСМ модуля.Тобто з телефона.
Так я відніс це до +, хоча дистанційний запуск багатьох сигналізацій може так само.
-у спеку автономка може охолоджуквати салон..
Яким чином? Реально цікаво.. Допустим увімкне клімат та буде ОЖ ганяти, але ж навряд чи буде при цьому працювати компресор кондиціонера? Чи буде?
Опубликовано 17 Март 2021 - 15:23
Яким чином? Реально цікаво..
У спеку вмикається автономкою клімат і обдувається салон.Компресор при цьому звичайно не вмикається)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Март 2021 - 15:45
Одно но, зачастую приходится прятать второй ключ зажигания под торпедо для этого.
Скорее всего, хотя должны быть варианты. Ибо, на сколько я знаю, у меня авто не закроется с ключом внутри (безключевой доступ + запуск кнопкой). Вроде ошибку будет светить на экране, что ключ в салоне...
Опубликовано 17 Март 2021 - 22:30
Опубликовано 17 Март 2021 - 23:19
лучше иметь и квикхит и автономку, хотя думаю анриал
если пробеги мальіе, то надо следить за аккумом
ПС и на верке и на пассате есть автономка с пультом
Скорее всего, хотя должны быть варианты.
иммо как-то надо обойти
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
Опубликовано 18 Март 2021 - 08:07
Даже с этой зимой не вижу смысла в автономке. Единственный плюс: С автономкой меньше урон для двигателя при холодном запуске.
Дві тези,що суперечать одна одній...
если пробеги мальіе, то надо следить за аккумом
Нарешті ми дійшли до головного.
Чесно кажучи вже почав сумніватись,що хтось задумається над тим,які додаткові витрати будуть при користуванні автономкою.
Розглянем:
-Так,дійсно-виробник для нормальної роботи АКБ рекомендує щоб час користування автономкою був не більший ніж робота двигуна.Це потрібно,щоб відновити втрачене АКБ під час роботи автономки.
-АКБ при використанні автономки повинен бути нормального виробника.
Чи потрібен більш ємкосний АКБ?
(З власного досвіду)Використовую заводський АКБ 45а/г -330А.Ця АКБ максимальна за розміром штатного місця(у цьому році мабуть розширю місце і поставлю більшу АКБ-генератор дозволяє)
Беру БОШ(не реклама-кращого за якістю не бачу)S40220.
Вистачає АКБ на три сезони кожнодобового користування втономкою у холодну пору року(приблизно 5-6місяців).У четвертий сезон купую новий.
Начебто як АКБ дуже швидко зношується,але в той же самий час маю малі пробіги.Приблизно 7км. сумарно в обидва боки.За цей час двигун не встигає нормально прогрітись-тому перед поїздкою використовується автономка. Як не дивно,але АКБ підзаряжатись встигає-пау раз на рік підзаряжаю АКБ стаціонарною зарядкою.
За 12 років використання авто(з них приблизно 10 років використання і на цьому авто автономки) цього року заміню АКБ вчетверте..
Для себе зробив висновок,що мені краще зберегти двигун,чим АКБ.
Наступна стаття витрат-вихлопна система автономки.Виробник рекомендує заміну щороку.Міняю раз у три роки(не зношується)Вартість 15євро метр.Потрібно менше метра.
По додаткових витратах начебто і все...
ЗІ на всяк випадок добавлю.Двигун М16А,АКБ S40220,втономка Ебер B4WSC.
Изменено: Юстас, 18 Март 2021 - 08:15
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Гараж →
Выбор авто →
Opel Insignia 1.6CDTIПосоветуйте универсал свежий Автор: Deefrag • Дата: 14 Июнь 2023 CDTI, diesel, дизель, Insignia |
|
||
Гараж →
Выбор авто →
Власники, допоможіть з вибором Opel Insignia AАвтор: boya2007 • Дата: 31 Март 2023 Insignia |
|
||
Гараж →
Выбор авто →
Отзывы владельцев авто →
Vauxhall Insignia 2.0 CDTIАвтор: TPAKTOPICT • Дата: 29 Март 2023 Insignia, CDTI |
|
||
|
Базар →
Продам →
Запасные части →
Webasto BW-50Мокра бензинова автономка Автор: zelja • Дата: 19 Сентябрь 2020 Вебасто, webasto, bw 50 и 1 еще... |
|
|
Базар →
Куплю →
Куплю ПАТРУБОК InsigniaАвтор: InfikUA • Дата: 05 Сентябрь 2020 insignia |
|
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых