Всім привіт... Є стукіт в передній ходові, вже 4 сервіси не змогли знайти причину, бош сервіс сказав на шарові(вони виявилися в ідеалі), а от амортизатори вібростенд показав 80 відсотків, що робочі... на 2-х взагалі нічого не знайшли, на четвертому почули трішки на опорах стукіт, але точного вердикту немає, або опори, або амортизатори... На авто стоїть підвіска з IDS+, штатні амортизатори sachc CDC... Нових внас знайти не получилося, заходив навіть до офіціалів... Є варіанти під замовлення, але ціна там космос... Читав багато, що викидають, глушать модуль CDC і ставлять звичайні... Наразі, такий варіант не хочу розглядати... І так, може хтось боровся з цим?) або має контакти, де знайти нові або відреставрувати мої старі?... Наперід дуже дякую за будь яку інформацію... п.с. Opel Zafira B OPC 2006 рік...
Реклама
пошук нових амортизаторів IDS або реставрація старихzafira b
#2
Опубликовано 10 Июль 2020 - 14:29
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#3
Опубликовано 10 Июль 2020 - 17:13
Восстанавливать амортизаторы безнадёжная затея. Вибростенды штука прикольная, но тоже бесполезная. Заедь на нормальную диагностику ходовой.
Легко сказати, на нормальну))) Всі, що знав нормальні, то вже відвідав))) при ціні на новий амортизатор від 9500 грн, закрадаються думки реставрувати старий)))) хотя від нових по 100-150 доларів теж не відмовився б
#5
Опубликовано 10 Июль 2020 - 18:52
80% на вибростенде - считай новые если резина сток ;). Бильштейны Б9 новыми лучше 78-88% не показывали.
Надо на лачик форуме глянуть - в Киеве какая то кантора предлагала прокачать плюс под требуемые характеристики. Но ценник был на уровне новых САКС или КЯБ - для того форума это было не интересно.
#7
Опубликовано 11 Июль 2020 - 11:13
був би вдячний за інформацію...
80% на вибростенде - считай новые если резина сток ;). Бильштейны Б9 новыми лучше 78-88% не показывали.
Надо на лачик форуме глянуть - в Киеве какая то кантора предлагала прокачать плюс под требуемые характеристики. Но ценник был на уровне новых САКС или КЯБ - для того форума это было не интересно.
стукіт спереду справа і зліва(зліва ніби трішки більший), він не є таким ніби критичним, але він є і напрягає))) також, іноді є враження, що аморти пробивають... подібний, до бубоніння втулок стабілізатора, але більш металевий, на руль при цьому вібрацій і стуків не віддає, хотя при різкому розгоні є відчуття, що машина тікає по сторонам, при рівномірному все норм, по сторонам не веде... візуально, сидячи за кермом, здається, що в районі стойок таки, але ніби не з самого верху... спілкувався з хлопцями, ро роблять реставрацію, то кажуть що втік газ з стойок, бо вони сухі, штоки візуально рівні, можливий варіант заміни манжетів і закачки нового газу, звичайно після перевірки штоку... також, бажано і масло замінити при реставрації, але його в наявності немає... якось так... наразі в роздумах правельного рішення... може взяти б\у пару і з ними поексперементувати)))
sv808, где стучит?
#8
Опубликовано 11 Июль 2020 - 12:00
був би вдячний за інформацію...
Перечитал - тема старая, ссылки нерабочие. Так как реклама на форуме запрещена - название фирм не указывают. И главное - у кого амо были в хам убитые тем даже прокаченные идеалом показались. А так чтоб люди меняли ещё рабочие - скорее на новые меняют чем на реставрированные
Была как то проблема у знакомого с наплывами на асфальте - на обычной дороге вроде амо держали а на "стиралке" был слышен стук, диагностика тоже ничего не показывала. Пока не поменял на новые проблему решить не смог.
Вспомнил - по перепаковке была тема ещё и на Форд клубе в теме про Мондео 4 с отзывами и фото ( пока форум был жив, сейчас даже в виде архива не знаю где он есть). Там человек в Киеве где то перепаковывал и успел достаточно много ( несколько лет если не ошибаюсь ) проехать - мне это было тоже интересно так как тогда тоже ездил на Мондео 4 и мои амо были уставшими. Я туда даже звонил, но это было где то в 16 году поэтому сейчас даже не вспомню название. Помню что ценник был где то 50 дооларов/штука, плюс снять/поставить, плюс пересылка - меня эти все движения остановили, я купил проставки и так и продал машину на тех что были...
Изменено: sapphir, 11 Июль 2020 - 12:20
#9
Опубликовано 11 Июль 2020 - 15:45
стукіт спереду справа і зліва(зліва ніби трішки більший),Сайлентблоки задние передних рычагов смотри. На вывешеной машине. Монтировка должна бытьс тонким жалом. Качать вверх вниз через отверстие в скобе крепления.
спілкувався з хлопцями, ро роблять реставрацію, то кажуть що втік газ з стойок, бо вони сухі, штоки візуально рівні, можливий варіант заміни манжетів і закачки нового газу, звичайно після перевірки штоку...Завязывай с таким общением, а то не такого наслушаешься.
З.Ы. Ни одна пара "отреставрированных" из увиденных не отрабатывала равномерно и не соотвествовала даже тактильно ходу штока родных амортизаторов.
Б6 после "капиталки" на офсервисе были выброшены на мусорку.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#10
Опубликовано 11 Июль 2020 - 16:47
Для того ми тут і зібралися, щоб наставляти на вірний шлях))) ок, з реставрацією поки остиваємо... Наступне питання, по звичайних амортизаторах zafira b i astra h каталоги видають, що взаємозамінні... От цікаво, з ids чомусь б'ються різні коди... І знову, під кодом на астру є можливість знайти нові з ціною близько 6000 за штуку... Спілкувався з одним власником опс, так він казав, що ставив від астри і все було гуд, правда він продав вже машину))) нова загадка))) по догадках, астра легша, на зафірі можуть бути зам'які? Бо кріплення 1в1...Сайлентблоки задние передних рычагов смотри. На вывешеной машине. Монтировка должна бытьс тонким жалом. Качать вверх вниз через отверстие в скобе крепления.
Завязывай с таким общением, а то не такого наслушаешься.
З.Ы. Ни одна пара "отреставрированных" из увиденных не отрабатывала равномерно и не соотвествовала даже тактильно ходу штока родных амортизаторов.
Б6 после "капиталки" на офсервисе были выброшены на мусорку.
#11
Опубликовано 11 Июль 2020 - 16:52
sv808, база одна и та же. Развесовка разная.
так він казав, що ставив від астри і все було гуд,Фломастеры у всех разные.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#13
Опубликовано 11 Июль 2020 - 17:29
давить мене жабаСайлентблоки проверь
Тобто, буде не коректно себе поводити, навіть якщо пружини залишу свої? ..Другой рабочий диапазон.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#14
Опубликовано 11 Июль 2020 - 17:35
Зрозумів, дякую за підказки і поради!!! Сайлентблоки провіряли на всіх сто, що дивилися, на одному, був присутній під машиною і разом з майстром провіряв, реально, підозри не викликало... Я он на драйві читаю, що така проблемка в багатьох, коли стойки доходять... Більшість міняє на більштейни б6 і відшивають ids... Але всетаки ids дає комфорт по місту і жосткість при активному драйві...Сайлентблоки проверь
Другой рабочий диапазон.
#17
Опубликовано 12 Июль 2020 - 06:06
Більшість міняє на більштейни б6 і відшивають ids... Але всетаки ids дає комфорт по місту і жосткість при активному драйві...
Сумнівне і суперечливе рішення.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#18
Опубликовано 12 Июль 2020 - 11:25
Сумнівне і суперечливе рішення.
думаєте варто спробувати))) по відгуках б6 жосткуваті для повсякденої їзди) а з урахуванням сімейного мінівена і 2-х дітей всередині чи не буде дискомфорту?) ніразу не їздив на них, тому заочно важко))) маєте якісь переконливі аргументи? буду дуже вдячний, якщо поділитеся будь якою інформацією!)
#19
Опубликовано 12 Июль 2020 - 11:35
по відгуках б6См. выше. http://www.opel-club...9-amortizatory/
Перебирать надо оба. А официальные сервисмены два одинаковых "залить" не могут.
машина була на підйомнику, тоненькою монтіровкою пробували...Через прямоугольное отверстие снизу. Многие "качают" сайленты не от продольной оси.
З.Ы. Аморты стучат на неровностях постоянно, а сайленты как раз при наборе скорости
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#20
Опубликовано 12 Июль 2020 - 11:51
См. выше. http://www.opel-club...9-amortizatory/
Перебирать надо оба. А официальные сервисмены два одинаковых "залить" не могут.
Через прямоугольное отверстие снизу. Многие "качают" сайленты не от продольной оси.
З.Ы. Аморты стучат на неровностях постоянно, а сайленты как раз при наборе скорости
так тут від вектри, на зафіру по кодах ніби не взаємозамінні... да і я вже від реставрації остив))) хіба, є ще варіант польської заводської реставрації, дають рік гарантії....
стукіт не зв"язаний з набором швидкості і тормозінням... він сам по собі))) добре чути на малій швидкості при проїзді дрібних ямок...
п.с. ви випадково не на сто працюєте?) може як буду в Києві, до вас заскочив би?)
Изменено: sv808, 12 Июль 2020 - 11:53
#21
Опубликовано 12 Июль 2020 - 13:09
думаєте варто спробувати))) по відгуках б6 жосткуваті для повсякденої їзди) а з урахуванням сімейного мінівена і 2-х дітей всередині чи не буде дискомфорту?) ніразу не їздив на них, тому заочно важко))) маєте якісь переконливі аргументи? буду дуже вдячний, якщо поділитеся будь якою інформацією!)
Чим тут можна поділитись...?
Авто повістю збалансовано та заточено під спорт починаючи двигуном та трансмісією та закінчуючи ходовою.
Викинь один з цих елементів і отримаєш інше авто.
Беручи такий возик треба розуміти,що любиш кататись,-то люби і катайся...)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#22
Опубликовано 12 Июль 2020 - 13:21
може як буду в Києві, до вас заскочив би?)Ок. Только звонить заранее, за день хотя бы.
добре чути на малій швидкості при проїзді дрібних ямок...Тогда скорей всего амморты.
так тут від вектри, на зафіру по кодах ніби не взаємозамінні...То примеру для.
є ще варіант польської заводської реставрації, дають рік гарантії...Приезжал такой комплект. Не впечатлил.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#23
Опубликовано 12 Июль 2020 - 14:35
https://www.olx.ua/o...ht-IDGYaEw.html
а що скажете за такий комплект? тимчасове рішення, доки шукаються рідні стойки?) а може рідних і не захочеться)))
Чим тут можна поділитись...?
Авто повістю збалансовано та заточено під спорт починаючи двигуном та трансмісією та закінчуючи ходовою.
Викинь один з цих елементів і отримаєш інше авто.
Беручи такий возик треба розуміти,що любиш кататись,-то люби і катайся...)
згідний!)
#24
Опубликовано 12 Июль 2020 - 15:28
тимчасове рішення, доки шукаються рідні стойки?) а може рідних і не захочеться)))
попробуєш-розповіси)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#26
Опубликовано 12 Июль 2020 - 19:37
Изменено: Шефф, 12 Июль 2020 - 19:38
#27
Опубликовано 09 Ноябрь 2020 - 12:15
всім привіт) і так, накатав вже близько 15 тис))) і що я можу сказати, так і не поборов стук))) для початку, замінив задні сайлентблоки передніх ричагів(таки були порвані), стойки стабілізатора(ліва була не фонтан, поміняв парою), поставив б\у стойки оригінальні, потім відреставрував свої стойки і замінив назад їх, заодно із стойками поставив нові опорні подушки, підшипники і верхні фіксатори стойки... і звук навіть не змінився... ці всі маніпуляції робилися поступово, в очікувані змін, але...))) замітив закономірність, після того, як авто було вивішене на підйомнику і потім опустити і поїхати, то певний час тишина, нічого не стукає... а потім через трішки стає як і було... думаю, що це може бути зв"язане таки з опорами амортизаторів, типу вони всідаються і потім відають всі удари на кузов... хто що думає?? може хтось з таким стикався?? а то в інеті багато є, що пишуть про стукіт і ніхто не пише, як його поборов...
#30
Опубликовано 09 Ноябрь 2020 - 19:38
всім привіт) і так, накатав вже близько 15 тис))) і що я можу сказати, так і не поборов стук)))
Стукіт може бути не обов'язково в ходовій...,корпус повітряного фільтра,опора двигуна,дифузор вентилятора і т.д і т.п...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#31
Опубликовано 09 Ноябрь 2020 - 21:42
Стукіт може бути не обов'язково в ходовій...,корпус повітряного фільтра,опора двигуна,дифузор вентилятора і т.д і т.п...
по трохи копаю і в цьому напрямку... був погано зафіксований бачок ож, вилічив, змін ніяких)))
корпус повітряного фільтра дійсно болтався, вилічив, без змін)))
дифузор теж як міг провіряв, оскільки знімався передній бампер для ремонту нижньої губи, без змін...
а от подушки мотору... тут треба подивитися... на всіх діагностиках казали, що всі цілі, без проблем, але нажаль, сам на них ще не дивився... також прийшла думка, в авто ще не мінялися втулки стабілізатора... хотя вони якщо стукають, то звук не металевий... ну і рейка, але рейка на руль віддавала б... начитався на просторах інету версій море, деякі провіряв)))
сьогодні, доречі, подолав "свірчка" на верхній решітці центральної панелі(там де мікрофон), то в салоні стало значно тихіше, проїхався без музики, слухав стукіт))) так от, його чути лише на малих швидкостях, тобто до 50+\-, в більшості при їзді, коли працюють амортизатори і коли наїзд ніби на стики асфальту чи лежачі поліцейські.... при глибоких вибоїнах або ритмічних розкачуваннях тихо... от чомусь мені здається, що звук йде зверху стакана, де фіксується стойка... може там десь гайка погано затягує, не вистачає різьби???
доречі, вичитав, що може бути стукіт від пружини, якщо знизу розірвани так званий чохольчик(така синя штука натягнута знизу пружини на один виток)... в мене вона якраз протерта з самого низу...
#32
Опубликовано 10 Ноябрь 2020 - 08:02
мені здається, що звук йде зверху стакана, де фіксується стойка... може там десь гайка погано затягує, не вистачає різьби???
опорний підшипник?
доречі, вичитав, що може бути стукіт від пружини, якщо знизу розірвани так званий чохольчик(така синя штука натягнута знизу пружини на один виток)... в мене вона якраз протерта з самого низу...
Ні-пружина постійно навантажена.Навіть коли колеса відірвані від планети повністю.
по трохи копаю і в цьому напрямку
Якщо є вугільний абсорбер-варто глянути чи норм закріплений...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#33
Опубликовано 10 Ноябрь 2020 - 09:47
Не знаю як тут, але думаю схоже зроблено - в мене вже двічі на Вектрі виривало місце кріплення переднього амортизатора до опорної подушки. Причому подушки ЖМ але певно віку мого авто. Віриває кільце по діаметру штока/верхної гайки. Причому не моментально, вирвати зразу і аккуратно неможливо. Тому справа доїздився до того що ту вирвану"шайбу" обшліфувало і після цього амортизатор вперся в капот. Зліва, зовсім недавно, діагностував на стадії "метал тріснув майже по колу" але ще якимось чином тримався. Стук/скрипи були на нерівній дорозі. На діагностиці - ставиш руку зверху на опору і гойдаєш вверх/вниз - відчувається ніби верхня гайка на штоці не закручена а докрутити неможливо
#34
Опубликовано 10 Ноябрь 2020 - 10:53
що може бути стукіт від пружини, якщо знизу розірвани так званий чохольчик(така синя штука натягнута знизу пружини на один виток)... в мене вона якраз протерта з самого низу...Если пружины не от твоего авто. Штатно даже вытертый демпфер стучать не будет.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых