13 мая будет год как написал Визєиру про возврат денег.
Решил вчера написать и вот что сегодня получил :
Дякуємо за звернення у відділ по роботі з клієнтами Wizz Air.
Приносимо Вам наші щирі вибачення за всі незручності та очікування.
Інформуємо про те, що ми намагалися зв'язатися з Вами для уточнення Ваших банківських даних, щоб завершити процедуру повернення коштів. На жаль, ми не отримали Вашої відповіді.
Для опрацювання Вашого запиту, будь ласка, надайте наступні деталі.
• IBAN
• Код BIC/SWIFT
• Найменування банку
• Ім'я власника рахунку
• Валюта рахунку
• ІПН
Згідно з новими положеннями ЄС 679/2016 щодо Загального регулювання захисту даних (GDPR), нам буде потрібно додати Ваші банківські реквізити та офіційні документи в захищений паролем архів, таким чином забезпечивши безпеку Ваших персональних даних.
Кроки, які необхідно зробити, є наступні:
• Написати Ваші банківські дані в документі Word;
• Додати документ до архіву;
• Захистити архів паролем;
• Прикріпіть Архів до Вашої відповіді;
• Відправте інший електронний лист з номером Вашого кейсу та PNR, який міститиме пароль від архіву що Ви надіслали в попередньому листі;
Також ми бачимо, що бронювання було сплачене за допомогою картки 5303 - 05/20. Термін дії картки вже збіг, але якщо Ваш рахунок у банку лишився тим самим, ми можемо ініціювати повернення на цю картку. Завдяки одному рахунку кошти буде зараховано на Вашу оновлену картку.
Ми бажаємо Вам гарного дня та очікуємо на Вашу відповідь.
З найкращими побажаннями,
АНАСТАСІЯ ПОНОМАРЬ
Тоесть, карта была действительна до конца мая прошлого года, написал о возврате 13-го мая. И типа они не успели отправить до конца мая а потом не смогли связаться Посмотрим, отправлю обновлённые данные - счёт остался только номер карты изменился - посмотрим как быстро вернут деньги
Изменено: sapphir, 27 Апрель 2021 - 19:52