Шків КВ та РВ(зірочка) притягнута болтом до КВ та РВ відповідно...Люфт там може з'явитись,якщо болт не затягнутий.Якщо це відбувається на шестерні КВ,то шпонка починає розбивати посадкове місце в КВ.Як результат в КВ проточка(під шпонку) розширяється до розмірів двох шпонок-під гарний гуркіт в момент запуска/глушіння починають зникати фази і двигун починає троїти...
Я всё понимаю и знаю классическую картину. Но мы ищем розового единорога.
Поэтому скинуть фишку с ДПРВ и поездить на прогретом моторе (пусть с чеком и до 3000об\мин )до появления глюка(или не появления) - не такая большая проблема и цена, чтобы откинуть эту версию(или развивать дальше).
А где он стоит на этом моторе? Их же 2?
Один. Стоит вот здесь.
Изменено: Andre_71, 28 Январь 2021 - 20:51